Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

god mc

900 X Pp's Op Slaps Met Computer En 42 X 600 Zit In Week 4

Recommended Posts

maar 2e week dat gaat niet slecht !!! je aarde kweek zag er super uit .. heb je al meer ervaring met slabs of is dit de eerste run op slabs en volg je gewoon een bepaald schema ???

 

echt voor 2 weken zijn ze al aardig omhoog .. alleen tja hydro .. de plantjes zien er dan toch altijd wat zielig uit .. net als bijv. een tl kweek .. het kan wel maar het is toch niet helemaal puur natuur :specool

 

 

maar mensen we moeten niet vergeten dat zonder dit soort kweekjes we nergens wat zuden kunnen halen in de shoppa asl we het zelf weer eens een run verneukt hebben ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen, wat maken we ons toch allemaal druk.

Ik zeg je eerlijk, ode aan GodMc.

Of ie ze stroom nou wel jat of niet, lekker belangrijk.

Het wordt in dit land toch mogelijk gemaakt om dingen als dit te doen.

Waarom zouden we er dan geen gebruik van maken.

 

En sommige zeggen, "kwekers als deze geven ons hobbykwekers een slechte naam"

Bullshit, iemand die kweekt krijgt bij voorbaat al een stempel alszijnde crimineel in deze maatschappij.

Ofdat het er nu 5 zijn of 5000, dat maakt geen ruk uit.

 

Nee hoor, van mijn kant uit respect naar GodMc.

Netjes opgezet, overzichtelijk veldje.... ga je volgen :specool

 

(p.s. zou je eens een foto willen posten van je schakelkasten e.d.?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is nu volgens mij aan god mc , om ons eens te laten zien hoe het allemaal in zijn werk gaat.

 

Gr Zipper

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mikeh

Diep in je hart vind jij deze kweek ook niet hier thuishoren.

En ik vind ook dat met zo'n kweek je behoorlijk in de kijker komt als forum zijnde.

:specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik hem was liet ik waarschijnlijk helemaal niets meer zien :specool

 

 

in mijn voorstel topic kwamen ook behoorlijke reacties naar aanleiding van een paar oude fotokes en ik moet zeggen dat ik dat toch behoorlijk vreemd vind als je ziet hoe anderen zich hier laten zien (dame blanche, sannie, en anderen)

 

 

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=22534&hl=ola

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey god,

wedden voor 1 zoon mooie plant ,dat je op een aggregaat draait ;)

dat beetje diesel is stukken veiliger dan jatten dacht ik :specool

 

@zipper,ik denk dat als je zonder trekker oogst 10% meer opbrengst te behalen valt

 

laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

haai MC,

 

mooie opzet man :specool

 

*ga de stroom discussie gewoon niet aan,wij weten toch dat je netjes je stroom betaald ;)

 

 

 

 

groetels en succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is werkelijk uit de hand aan het lopen!Mijn mening is dat je zelf dient te weten wat je uiteindelijk wil gaan posten op het forum en op het internet,het is alleen de persoon zelf die de beslissing neemt om te gaan posten,naar mijn mening zijn er hier meerdere kwekers die een (veel)te grote plantage bezitten,plaats je een lamp,dan ben je gewoonweg in overtreding,en met 42 nog veel meer :specool ,persoonlijk heb ik mijn eigen mening over dergerlijke zaken,en ik ga er me dan ook niet over uitlaten,iedereen heeft hier zijn persoonlijke mening over dergerlijke plantage's,

hou het netjes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wordt dit een discussie draad over hoeveel planten een kweker mag/moet hebben om gewaardeerd te worden of juist niet !!!!!!!!!!.....lijkt me toch niet.

 

God mc wil graag zijn ervaringen delen met ons allen op het forum,gezellig babbelen over het growen van plantjes.En niet om neer gesabeld te worden,net zo min als een kweker met 1 plantje.

 

Ronzor is een goede oude bekende en deze reactie zal ws voort vloeien uit een stukje frustratie welke ik me goed kan voorstellen.Wie is Ronzor:iemand die zijn sporen verdiend heeft en gerespecteerd door ondergetekende.

Zo hebben we allemaal onze goede kanten hier en laten we dan ook niet de slecht kanten steeds te belichten :specool

 

leven en laten leven

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

waardeer die man om wat tie doet en oordeel niet.

 

kijk , lees , leer en huiver zou ik zeggen.

 

MC ga zo door...ik mag je opzet wel

heb de zelfde opzet eens gehad.....alleen uit ervaring zou ik de indeling op je slabs anders maken

3-2-3-2-3-2 per meter.

 

succes The Whiz

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo dat zijn nog eens een paar plantjes :huh:

Dankzij mensen zoals jij kunnen we shoppen als de eigen teelt nog niet klaar is en de vorige al op ;)

 

Ziet er op het eerste gezicht aardig netjes uit, zoals vele voorgaande ook wel erg benieuwd naar de verdere techniek.

Deze threat blijf ik zeker volgen :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te gek man

 

weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hoop dat MC z'n topic blijft updaten, zonder afgefakkelt te worden door medekwekers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pffff mensen wat is het probleem toch :s, als God dit wil laten zien om het met ons te delen dan is dat toch mooi kunnen we weer info inwinnen ;)

 

ik denk dat je bij zulke opzetten helemaal geen vragen moet stellen of de stroom betaalt wordt of evt gestolen of met een aggregraat gemaakt wordt

 

waarom die slechte reacties??? jullie halen toch ook wel s een grammetje of wat uit de shop? of dachten jullie dat de shop het heeft van thuiskwekers met 3-5 plantjes?

 

en wat is het probleem als hij alles veilig heeft staan en aangesloten? wie weet hoe veilig hij het heeft mss is hij wel electromonteur of zo en is dit nog veiliger dan een normaal huis

 

maar wat ik me dan al die tijd heb afgevraagd, is er ooit wel is iemand getraceerd via zo'n forum als dit en daardoor opgepakt??

 

God ga zo door en er zijn gelukkig wel mensen die dit soort dingen kunnen waarderen en daar moet je aandacht aan geven en niet aan de mensen die alleen maar commentaar kunnen leveen, wss jaloezie omdat die het niet zo groots aanpakken of uberhaupt het geld er niet voor hebben

 

respect god :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dit is werkelijk uit de hand aan het lopen!Mijn mening is dat je zelf dient te weten wat je uiteindelijk wil gaan posten op het forum en op het internet,het is alleen de persoon zelf die de beslissing neemt om te gaan posten,naar mijn mening zijn er hier meerdere kwekers die een (veel)te grote plantage bezitten,plaats je een lamp,dan ben je gewoonweg in overtreding,en met 42 nog veel meer :tu ,persoonlijk heb ik mijn eigen mening over dergerlijke zaken,en ik ga er me dan ook niet over uitlaten,iedereen heeft hier zijn persoonlijke mening over dergerlijke plantage's,

hou het netjes ;)

 

 

 

 

 

Wordt dit een discussie draad over hoeveel planten een kweker mag/moet hebben om gewaardeerd te worden of juist niet !!!!!!!!!!.....lijkt me toch niet.

 

God mc wil graag zijn ervaringen delen met ons allen op het forum,gezellig babbelen over het growen van plantjes.En niet om neer gesabeld te worden,net zo min als een kweker met 1 plantje.

 

Ronzor is een goede oude bekende en deze reactie zal ws voort vloeien uit een stukje frustratie welke ik me goed kan voorstellen.Wie is Ronzor:iemand die zijn sporen verdiend heeft en gerespecteerd door ondergetekende.

Zo hebben we allemaal onze goede kanten hier en laten we dan ook niet de slecht kanten steeds te belichten :)

 

leven en laten leven

 

greetz sannie

 

 

 

 

 

 

zo is het maar net !!!

 

:specool ;) :huh:

 

 

 

=M=

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okay dus gaan we gewoon verder met deze leuke topic,

 

zonder opmerkingen over hoeveel het er zijn en van die dingen. Elk is vrij van doen en laten en heeft besef van het risico dat eraan kan vasthangen.

 

Niet vergeten dat wietforum alle wietkwekers steunt, of het nu kleine zijn of grote.

We moeten voor elkaar blijven zorgen in 1 grote groep.

 

Gewoon doorgaan met deze topic,

 

groets esko,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even voor de duidelijkheid

 

Of god nou 1 of 50 lampen heeft hangen dat moet hij lekker zelf weten, daar heb ik wel een mening over maar het is niet aan mij om daar over te oordelen.

 

Dit was dus absoluut GEEN aanval op hem of wat hij doet.

 

Waar ik mij zwaar aan stoorde is dat er mensen reageerde die normaal gesproken mensen zoals god mc, (mensen met veel lampen, loodsen vol met planten etc)veroordelen, en nu 1 een keer roepen OOH wat mooi.

Dat klopt in mij ogen niet, je staat waar je voor staat en niet de ene keer linksom en de andere keer rechtom.

 

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ey wat denken mensen hier af en toe dat ze PROF kweker zijn ofzo... ;)

het is lachen zulke pipo´s moet je in hun wereld laate... :huh:

 

ik vind het een top kweekie mooie gedaan gaat perfect..!!! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 2 opmerkingen over dit kweekje,

de startblokken waren iets te nat in het begin, daarom komt die groene algenvorming.

Dit is niet echt een probleem ofzo maar algen zijn als een pest voor je leidingen.

 

Ook de ph beter op 5.6 in het vervolg.

 

Ik kijk alvast uit naar een veld vol toppen.

dit word kicken.

 

groets esko,

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo beste ruzie makende kwekers. :specool

 

vanwaar al die ophef ?

punt 1: ik betaal gewoon mijn stroom, waarom....,als iemand van mij zou stelen zou ik ook gaan zoeken.

dus de energie bedrijven vinden het niet erg zolang er maar betaald wordt.

 

punt 2: de foto van de stroomkast komt eraan.

 

punt 3: ik gebruik geen gif voor spint enz....... ,daar heb ik moeder natuur d'r beestjes voor.

 

ik hoop dat jullie mn topic volgen zonder woorden wisseling,we zijn allemaal hier voor het zelfde!!! toch????

 

 

gr ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
nice work MC :specool

 

wat voor een afzuiging en inblaas gebruik je nu voor zoeen set-up ?

=M=

 

hallo ik gebruik 2 x 6000 ku en 4 x 1 meter filter.

en 2 x 1500 ku inblaas.

 

vrg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben benieuwd naar de foto van de stroom kast ;) zal vast een aparte ruimte zijn :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me vader zei altijd, als je iets doet doe het dan goed. Jezus, wat een mega opzet zeg. Ben jij ff blij dat je in de 21 ste eeuw leeft. Je zal maar met je gietertje en je schaartje aan de gang moeten. ;)

Maar diep respect dat je het aandurft om hier je bevindingen te plaatsen, volgens mij komt er wel een kilootje vanaf. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT ivm onnodig quoten. Klik/lees/leer HIER aub.

 

de laatste x n kilo'tje of 18 droog

 

 

gr :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...