Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dogwetrust

4 Pp Scrogg 8x Tl+reflectors

Recommended Posts

Ik zie nog genoeg witte haren... Ik zou nog ff wachten met knippe... tot alles bruin is..

 

Check de datum dude, hij zal nu wel eens geoogst hebben :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

he dog we trust..

 

ik ben zo blij iemand te zien die het TL kweken ook goed beheerst...

u truly are the dog we trust! :D

 

lekker veldje man ;).. laat het je smaken gast

 

toen je net begon met je top44 heb ik je ook gevolgd... ik was er in die tijd niet blij mee dat ik mijn 400 watt tentje moest verkopen maar jouw topic heeft me toen wel hgeinspireerd om ook zo iets low budget te doen..

 

and here we are.. jij bent echt veel vooruit gegaan, jouw hokje ziet er uit zoals die van mij in de toekomst er uit moet gaan zien..

en ik heb ook mijn eigen wietfabriekje.. wel wat kleiner maar het werkt wel...

 

ik moes dit gewoon ff kwijt.. ben zo blij dat er toch nog mensen zijn die TL kweken een mooi HPS achtig tintje geven.. die toch redelijk dikke toppen kunnen growen en die vooral het scroggen goed onder de knie hebben..

 

petje af

 

BK :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D nice man, dat zijn lekker topjes.

Door deze oogst te zien ben ik toch van plan ook TL lampen aan te schaffen voor de bloei ipv die hogedruk natriumlampen. Vooral voor de stroomrekening te dekken.

Jij hebt echt bewezen dat je met TL's een ferme opbrengt kunt behalen die er verdomme lekker smakelijk uitziet.

 

mooie kweek

 

gtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...