Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
mexm

..

Recommended Posts

Daar zal helaas niets aan gedaan kunnen worden! :specool

Wiet heeft gewoon een erg sterk geurtje, de enige optie lijkt mij om het in iets te bereiden en het op te eten of drinken.

(zie ook www.bakkenmetbaard.nl) :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt mij dat het ligt aan die ene slechte ervaring, en dat het dus te verhelpen is door gewoon een paar keer te blowen (op tijd te stoppen), en zorgen dat het een gewoon een lekkere ervaring wordt zodat je misschien de keren daarna niet meer misselijk hoeft te worden.

 

Succes :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf ook tijden last van gehad, ben de afgelopen 2 jaar gestopt met blowen, omdat ik ooit een wiet jointje gerookt had die me ff net iets teveel spacegevoel gaf. Ik hoorde 1000en muggen om mijn hoofd, kranen die ik hoorde lekken...etc etc. Allemaal rare geluiden en ik zweette enorm. Nu, ik denk 2,5 jaar na die ervaring, kan ik wel weer wiet roken, in de tussentijd alleen maar hash gerookt. Hash ging bij mij in ieder geval prima!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had dat ook met watermeloen ooit een rot stuk gegete en sindsdien werd ik ziek als ik daar naar keek maar dan heb ik er veel van beginnen eten en ik kan nu gerust watermeloen eten.

 

Misschien raar verhaal, maar ben niet stoned ofzo.

Mensen die plots een keer veel te veel drinken (bv sterke wodka) kunnen dat erna niet meer zien...

 

 

Growa :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey,

 

Ik rook niet veel wiet. Hoogstens 1x per 3 maanden , dit heeft een reden.

Ik had een keer samen met een vriend een jointje met hasj op en een paar slokjes bier en een flesje cola. (ik weet het, niet de beste combinatie).

Nja ging chill, maar 5 minuten nadat ie op was begon ik heel erg te zweten, werd warm en koud. Nou ja gekotst enzo, daarna was ik gewoon een beetje high.

 

Maar nu als ik een joint rook (wiet) wordt ik misselijk van de geur, als ik me neus dicht doe terwijl ik het rook, ruik ik het nog een beetje en voel ik me weer misselijk. Hoe kan ik dit verhelpen? Want ik wil gewoon weer lekker stoned worden :whistling

 

Ja dit overkomt je altijd wel een keertje vriend, er is niet echt een tegengif of succesformule tegen behalve dan "doorzettingsvermogen" mij is het ook al een aantal keer overkomen en ook met de eerste keer hash blowen. Het klinkt raar maar je kan het, het best vergeten en gewoon genieten van je Joint zonder er aan terug te denken dat is het beste :wOOt en andere soorten wiet proberen om te kijken welke je bevalt en aan die vast houden :innocent:

 

You'll survive it, trust me :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...