Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
*Master*

Zaadjes Tussen Me Wiet

Recommended Posts

ik had een 12je african gehaald en tussen de wiet zaten allemaal zaadjes.. kan k deze zaadjes gewoon laten ontkiemen en planten? of heeft dat geen zin?

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, dan is dat slechte wiet geweest. :verrygood

Maargoed, ja die kan je proberen te ontkiemen.

Er zijn hier geloof ik al een aantal verslagen geweest waarin ook zaden uit wiet werden gebruikt.

Succes!

 

-grz- Kid

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet het niet man maar ik heb het ook wel is en k zou ook wel graag wille weten hoe dat nou zit

 

 

greetz tikkel :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je zaadjes tussen je wiet vindt wil dit dus zeggen dat er bestuiving heeft plaatsgevonden.

Er moet dus een mannelijke plant of een herma in de buurd zijn geweest.

Dit wil niet gelijk zeggen dat je wiet van slechte kwaliteit is, maar als het te erg wordt rook je dus zaad. :verrygood

 

-grz- Kid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook wel eens een stuk of zes zaadjes uit een hele k2 gehaald.

Heb deze toen geplant en het waren allemaal vrouwtjes geworden :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik ben nu twee zaadjes aan het ontkiemen.. kijken of ze het gaan doen.. :verrygood
Het was voor de rest wel goeie weed die african?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het was voor de rest wel goeie weed die african?

 

ja ik vond het zeker lekkere wiet.. zachte smaak en het rook naar bob marley :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

heet dat dan african? wil ik wel eens proberen want ben bezig zoveel mogelijk soorten te proberen :verrygood

 

en succes met ontkiemen mijn vriend heeft nu ook wietplanten en ik misschien ook :specool

 

 

dat wordt in zomer veel :tu

 

 

Smokin 4 life!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja ik vond het zeker lekkere wiet.. zachte smaak en het rook naar bob marley :verrygood

Die k2 die ik toen had met die zaadjes was ook gewoon goede weed.

En de weed die ik met de zaadjes had gekweekt was ook goed :specool

Edited by Hypoxie

Share this post


Link to post
Share on other sites
heet dat dan african? wil ik wel eens proberen want ben bezig zoveel mogelijk soorten te proberen :verrygood

 

en succes met ontkiemen mijn vriend heeft nu ook wietplanten en ik misschien ook :specool

dat wordt in zomer veel :tu

Smokin 4 life!

 

ze verkochten de wiet in de shop als African.. ikzelf had er nog nooit van gehoort eigenlijk haha maarja kreeg wel een dikke zak, en het was lekker.. ze zaadjes liggen nu al 30 uur in een glas water maar ze zijn nog niet ontkiemt.. schiet is op! :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
ze verkochten de wiet in de shop als African.. ikzelf had er nog nooit van gehoort eigenlijk haha maarja kreeg wel een dikke zak, en het was lekker.. ze zaadjes liggen nu al 30 uur in een glas water maar ze zijn nog niet ontkiemt.. schiet is op! :tu

:specool waarom altijd in water!!!in de natuur gaan ze ook niet eerst in een schoteltje met water voor dat moeder natuur deze in de grond stopt.

 

en ja je kunt de zaden gebruiken staan er nu hier 5 onder de lamp OB (orange bud)

gewoon in een potje met grond gestopt vochtig maken folie er overheen allemaal

binnen 5dagen boven de grond.

benne mooi plantjes nu afwachten hoeveel dame's ertussen staan.

(en de wiet waar ze tussen stonden was prima 2 vliegen in 1 klap,prima rokertje gekocht

en gelijk zaden ) :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...