Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Joost van de Overkant

Joost - The Last Post

Recommended Posts

Forumleden,

 

Dit bericht komt u toe vanuit een openbare internetgelegenheid. Mijn stroom is afgesloten, mijn spullen afgepakt door de politie. Hoe het zo kwam:

 

Twee jaar geleden van NUON overgegaan op Eneco. Daarna de hele tijd dubbele rekeningen gekregen. Gebeld, geschreven, geen resultaat. Of wacht, toch: stroom afgesloten door de gerechtsdeurwaarder. En die neemt altijd juten mee. En die voelden de warme lucht in mijn huiskamer en gingen op onderzoek uit.

Vechten tegen de bierkaai, dat verlies je dus altijd. Zij beheren het netwerk dus ze kunnen eisen wat ze willen, daar komt het op neer.

 

Thuisgekomen na een dag van hard werken, opende ik mijn voordeur en trof in mijn huiskamer vier politieagenten die zich netjes voorstelden, zeiden hoe en waarom ze binnen waren gekomen, en vertelden me dat ik was aangehouden. Ik ben er rustig bij gebleven en heb me netjes met een handje geven voorgesteld, dat bleek verstandig anders was ik met handboeien meegegaan, nu kon het zonder.

2 lampen, waaronder 25 plantjes op hydroslabs. Ik kreeg complimenten van de agenten dat het er zo keurig netjes bij stond. Dit zijn ze komen weghalen met zeven (7) hele grote vrachtwagens met oranje zwaailichten. Alles in het hok kort en klein geslagen en getrapt, eigen rookwaar ook meegenomen - van die dingen. Een avond in een cel gezeten zonder eten, waarna ik een verklaring mocht afleggen:

 

Ik verbouw voor eigen gebruik, zet twee keer per jaar plantjes neer en rook het zelf op. De spullen vond ik op een zondagochtend naast de buurflat, de kennis is vergaard via internet. Ik heb er niet in gehandeld, wat gezien de inrichting van mijn flat duidelijk moest zijn geweest- zij denken dat het dan ook niet tot een veroordeling gaat komen. Had het dan laten staan, hoeveel denk je dat dit de belastingbetaler kost met zeven vrachtwagens etc etc...

 

De buren in de flat, na zeven jaar goede bekenden, zijn geschokt. En diep teleurgesteld.

Niet in mij - ze hadden het nooit gemerkt.

Neen, ze zijn teleurgesteld en geschokt door het politie-optreden. Zeven vrachtwagens...Wie ik er ook over spreek, wie ik tegenkom, reacties varieren van lullig voor je, tot ik zou gewoon weer nieuwe neerzetten!

 

Het een en ander heeft mijn verhuisplannen slechts bespoedigd, mijn appartement komt deze week nog in de verkoop en ik ben op zoek naar een plekkie buiten deze stad - wat ook al aardig opschiet.

 

Er komt dus een nieuwe start, een nieuw begin, maar wanneer - geen idee. Ik zal dan ook onder een andere nick verdergaan, jullie gaan de schrijfstijl ongetwijfeld herkennen.

 

Groet Joost

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot ziens!

 

Echt jammer man, maar als ik het zo lees heb je je heel kalm gehouden en dat heeft 'goed' gewerkt :verrygood

Succes/sterkte ermee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg vervelend joost, Idd goed kalm gebleven...

 

Ik hoop dat je snel weer de boel op kan pakken, en dat dit verder geen nare gevolgen zal hebben..

 

Sterkte.. :verrygood

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

komt bekend voor :verrygood ,wat een scene hebben ze daar neergezet,kan je toch echt niet meer begrijpen in deze tijd,zwaar klote voor je!De moed niet laten zakken,en hop naar de volgende ronde in de toekomst,wel blijven oppassen natuurlijk...

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

En weer iemand aan de schandpaal genageld... Zeven vrachtwagens voor een hokje van twee lampen, wat een machtsvertoon. :verrygood

 

Gelukkig dat de buurt niet meegegaan is in de hetze tegen de hobbykweker. Dat is namelijk precies wat de overheid voor ogen heeft, intimidatie en vervolgens met veel bombarie aan de buurt duidelijk proberen te maken dat ze weer een gevaar voor de samenleving in de kiem gesmoord heeft. Misschien een schrale troost, maar ik zie een lichtpuntje in de reactie van je buren waaruit blijkt dat ze wel beter weten.

 

Veel sterkte met het tijdelijke verlies van het recht op een hobby waarmee je niemand overlast bezorgt. Ik heb zojuist een stapel "Freedom to Farm" flyers van Encod afgeleverd bij een lokale shop. Hopelijk neemt langzaam maar zeker het besef toe dat niet elke kweker of blower een potentiële crimineel is, maar net als de rest van Nederland gewoon een mens met even menselijke behoeften. De één een goed glas wijn, de ander een met liefde geteeld biologisch wietje. Waar hebben we het nou eigenlijk over...

Share this post


Link to post
Share on other sites

kut man. Succes met de nieuwe opzet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klote man, hopelijk kun je je hobby snel weer oppakken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joost sterkte, succes met het vinden van een andere huisvesting en dat je daar nog beter kan kweken :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kut voor je he maar sterkte ermee pas er wel mee op dat ze je in de gaten houden nadat je ben opgepakt hun kunen het ook zien jij verhuist om veel groter hok te maken dus gewoon even geduld :verrygood

 

Bij mij kwamen ze ook met 6 autos en rond de 11 man erg zielig hoe ze het aanpakke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer man!

Misschien kun je van het kwaad een deugd maken, bij iedereen die het horen wil er openlijk voor uitkomen dat je gewoon teelde voor je eigen blowtje. Een stukje begrip kweken.

Respect tonen voor de politie, die toch ook alleen haar werk doet. :verrygood

Hopelijk laat je nog wel eventjes weten hoe dit juridisch afloopt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klote Joost

Pas op op je nieuwe lokatie

Succes, Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klote zeg!! Ik hoop maar dat je snel een nieuwe locatie vindt en dat je daar weer mooi opnieuw kunt beginnen.

Zeven vrachtwagens voor twee lampjes....geen woorden voor. :specool

 

Gelukkig dat de buurt niet meegegaan is in de hetze tegen de hobbykweker. Dat is namelijk precies wat de overheid voor ogen heeft, intimidatie en vervolgens met veel bombarie aan de buurt duidelijk proberen te maken dat ze weer een gevaar voor de samenleving in de kiem gesmoord heeft.

 

Klopt, zo doen ze. Was 5 jaar geleden bij ons ook zo toen ons hok werd opgerold. Meteen tegen alle buren doen alsof we mafia waren of zo. Die mensen meteen helemaal hysterisch en geschokt, ineens was de hele straat tegen ons en begonnen ze allemaal een hetze om ons zo snel mogelijk weg te krijgen. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Nah Joost, wat zonde man!

Sterkte de komende tijd en hopelijk mogen we je snel weer begroeten op het forum (weer een Flater-nick dan? :specool ).

 

Peace :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

das kut voor je joost.

al een geluk dat die agenten nog vriendelijk waren.

hier in B is dat wel anders.

 

sterkte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bent een echte crimineel joost. :specool

Je moet eigenlijk naar de ebi in Vught :tu

Je bent eigenlijk staatsgevaarlijk :tu

Je moet 20 jaar +TBS krijgen :(

Je bent het uitschot van deze maatschappij :P

je bent vast zo'n type dat ook ouwe vrouwtjes op racefietsen beroofd :tu

 

 

 

pffffffffffff, wat een land leven we toch he :P

 

 

 

sterkte Joost :verrygood

 

Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkte Joost..

 

ouwe vrouwtjes op racefietsen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Staff

:verrygood meer kan je daar niet over zeggen.

 

sterkte man!

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wens je spoedig een nieuwe woonst ,

waar je lekker ongemoeid je gang kan gaan.

greetings

 

den bootch

Share this post


Link to post
Share on other sites

so sorry man,

 

Weetje en Wistje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes ermee bink, hoop dat het met een sisser afloopt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkte & suc6!

Zal je schrijfstijl missen :specool

 

politie.. wat een actie :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg jammer :specool

 

Een vrachtauto per plantje bijna dus :verrygood

 

Alsof ze dr op zitten te wachten om te kunnen uittrekken en dan wilt niemand natuurlijk thuisblijven.

Jammer dat er ook zoveel sensatiezoekers bij de politie zitten :tu

 

Erg slim van je om kalm te blijven, zo creeer je wellicht ook meer begrip bij de politie en als ze al zeggen dat er zo goed als geen kans op vervolging is dan zou ik daar maar ook vanuit gaan, toch nog een beetje goed nieuws :tu

 

Veel succes verder!!!

 

Burning Seed...!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...