Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
loadrunner

Stoned

Recommended Posts

Als ik chocolade eet dat wordt ik ineens mega stoned. ipv stoned. heb ik ook met groene thee, zonder suiker dan. lijkt net of de gigh hoger word

 

Dan wel echte groene thee van de alternatieve winkel, niet van de gecultiveerde supermarktthee van pikwik ofzo.

 

Maar dat kan ook aan de stemming liggen, of mischien wel of ik stoned denk te worden van die chocolade dat het daardoor lijkt of ik er meer stoned van word en daarddoor dus meer stoned word. Of komt het door de stoffen in chocolade die je ook stoned maken als je in grote hoeveelheden chocolade eet. maar dan wel pure chocolade omdat daar winig suiker inzint.

Maar uit ervating word ik dan meer stoned als ik melkchocolade eet, omdat dat lekkerder is en dat geeft dan sowieso een stoneder gevoel. Mar als je dan weer teveel melkchocolade eet krijg je weer teveel suiker binnen waardoor je weeerteveel energie krijgt die je dan weer minder stioned maken.

 

maar dan is de vraag nog niet gesteld: Word je nu meer stoned van chocolade? of is dit meer tussen de oren...

 

 

 

fak, ik moet ook geen lastige vragen stellen als ik net geblowd heb, of ja maa rdat is nartuurlijk de bedoeling van het forum. Ja dan begin ik er zelf wel over na te denken. alleen jammer dat de zoekmachines eerst 100.000 verkeerde opties geven en als je denkt de juiste site ertussen ziet(volgens de beschrijving) dan is die niet beschikbaar.

 

Weet ieman dat dan over die chokolade?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Persoonlijk kan ik het niet met zekerheid zeggen, maar je zou logisch kunnen zeggen dat het niet zo kan zijn, want in chocola zit suiker, en suiker zorgt dat je minder high bent, anthans het breekt af.

 

Dus als het zou kunnen werken dan is het logisch als het wel werkt met 70% pure chocolade zoals die van swiss.

 

Maare ik weet het niet zeker, dus hou me tegoed :specool :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij komt dat door MAO-remmers, hoe dat verder zit... geen flauw idee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb net een jointje op en ik eet nu toevallig van die swiss chocola :specool :huh: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb net een jointje op en ik eet nu toevallig van die swiss chocola :specool :huh: ;)

 

Ok ik heb het gister uitgeprobeerd, jaik kon het niet laten, maar ik kan niet met zekerheid zeggen dat chocolade zorgt voor een betere high.

 

Ik zou zeggen mensen probeer het uit en zet wat je er van vindt hier neer,...... lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Invloed op de hersenen

 

Chocolade is een middel dat diverse stoffen bevat die een bewezen effect op de hersenen hebben zoals de neurotransmitters β-fenylethylamine, dopamine, serotonine en endorfine[2], de stoffen cafeïne, theobromine en anandamine, een stof die verwant is aan THC, de werkzame component van cannabis. Vanwege de aanwezigheid van deze stoffen is het populaire misverstand ontstaan, dat chocolade een stimulerend effect op de hersenen zou hebben en bovendien verslavend zou zijn. Dit is echter niet het geval, aangezien de genoemde stoffen in een dusdanig kleine concentratie voorkomen in chocolade, dat een gemiddeld mens vele tientallen kilo's pure chocolade zou moeten eten om ook maar het geringste effect te ervaren.''

 

bron: wikipedia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chocola is tevens een MAO-remmer waardoor THC minder snel wordt afegebroken in je bloed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of roken op een plek waa rhet eigenlijk niet mag,, daar wor ik ape stoned/hig van,, weird maar t is zow,,maby just maby gebeurd er wat in me skull als ik me stiekum voel en triggerd dat de thc/ neurotransmitters β-fenylethylamine neurotransmitters wel extra ofzow,,,..

maareuh tsja ,, tis wat....

lamaar....

Tis alweer weg.. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Of roken op een plek waa rhet eigenlijk niet mag,, daar wor ik ape stoned/hig van,, weird maar t is zow,,maby just maby gebeurd er wat in me skull als ik me stiekum voel en triggerd dat de thc/ neurotransmitters β-fenylethylamine neurotransmitters wel extra ofzow,,,..

maareuh tsja ,, tis wat....

lamaar....

Tis alweer weg.. :wOOt

 

 

Iets doen wat niet mag is altijd leuker, dan wanneer het wel mag :verrygood :whistling

 

toen ik mijn eerste bordje zag niet lopen op het gras gingen ik en me vrienden er op voetballen. Gewoon, das leuk. Ik hou wel van dingen doen die niet mag :innocent:

 

Maare ff serieus kan adraline (je snapt wat ik bedoel) er voor zorgen dat je super stoned wordt wanneer je blowed wanneer het niet mag ? Als een soort versterker ... ;)

 

 

 

ff nog wat anders, wat bij mij trouwens een uber relaxt en melow gevoel geeft is kamille thee zonder suiker drinken terwijl je een joint ant roken bent. Kamillie heeft van zichzelf al een kalmerende werking. Probeer het uit en vertel wat je er van vindt hier. maare zonder suiker, ten eerste is suiker vies in die thee en ten tweede suiker breekt af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey cool, die van kamile thee kende ik al, leuk eens van een ander te horen,, kamile geeft ook een verhelderende werking..

Suiker tsja,, shit sooi,,, ik gebruik tegenwoordig bruine suiker,,, blijkt beter te zijn..

 

Straks eens 1tje drinken zonder suiker,, zal der een bitterbekkie van trekken,, :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jasmijthee uit een natuurwinkeltje, dan wel de bloemetjes zonder thee erdoor, is heerlijk met een jointje... i

 

 

Ik heb ge-experimenteerd de afgelopen dagen...

ik heb één mixje gemaakt en daar 4 joints van gedraaid, voor een eerlijker resultaat

 

1e dag bij pure chocolade (100 gram) verandert er weinig, ik vind die niet zo lekker, wel meer en langer bittere smaak in de mond (geen verschil in gevoel)

 

2e dag bij melkchocolade lijkt (100 gram) het of de high het grootst word. ( misscien omdt het lekker is wat ook al serotine vrijmaakt?)

 

3e dag bij witte chocolade(100 gram) komt de high wat later aan, voel wel stoned maar, niet zo high. te veel suiker lijkt wel

 

4e dag zonder chocolade(als tester zeg maar) : geen merkbare verschillen, met "normale" dagen (buiten de testjes om).

 

Alle 4 dagen ook hetzelfde gegeten bij ontbijt en lunch. ( br kaas, appel, melk, vruchtensap als ontbijt , hamkaas tosti en thee bij lunch

 

de tests hebben voor het avondeten plaatsgevonden

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik adrenaline krijg als ik stoned ben dan gaat de stonedheid een tijdje weg en komt na de adrenaline direct terug.. hadik altijd onderhet skaten en bmxen..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik word van alles wat ik eet na het blowen minder stoned juist :innocent: Dat heb ik met drinken ook.

 

 

Dat heb ik ook, ik eet ook meestal niet. maar met drank heb ik er geen last van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...