Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sanderweedy

Freebees

Recommended Posts

allo

 

ik heb nouw al een tijde gezocht op et forum naar wat die freebees nouw voor zaadjes zijn

 

welk soortje is het?

 

sanderweedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geef momenteel verschillende freebees weg,vanaf volgende week heb ik een vaste freebee aan te bieden.

 

Vertel me even wat er op je zakkie vermeld staat en dan zal ik je even updaten :verrygood

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Freebees -> gratis zaden, deze worden vaak met een bestelling meegestuurd om klanten te werven :verrygood

En natuurlijk ook om de koper een inzage te geven in de overige zaden (kruisingen)

 

Gr Mike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Freebees zijn ook spaarpunten bij zo'n tankstation .

 

 

Maar meestal zijn het gratis hebbedingetjes,

Overigens wel een leuke naam voor een buiten soortje

 

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja heb ook Freebees gekregen :)

 

 

Zeer goede reclame ;)

 

Maar wat voor soort is het?

 

Effe info?...dankje :specool

 

 

Soort : Freebees Shack/smm :huh:

 

 

Ook heb ik pitpotjes gekregen neem ik aan,ken er niet veel van,maar ik heb al wat info erover gezocht,zodat ik niet een onnodig topic moet openen ;)

 

grt weedblaadje :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

De freebees zijn een kruising tussen shack#3 en een smm man.

Een vrij stabiel soortje met overwegend indica trekjes,testers omschtijven deze plant als een beetje rebels dus met eigen willetje ;)

Shack is een kruising tussen shiva en sannie's jack en nr3 is een geselecteerde shack welke ik nu pas stap voor stap aan het inzetten ben.Heerlijke shiva/haze smaak met dito high.

De smm is veel fruitiger en bezit ook de blauwe eigenschappen met de blauwe blueberry smaak in zich.

De combinatie verwacht ik veel van en kan op deze manier goed zien welke genen overheersen.

 

dus zaaien maar :specool

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ sannie

 

denk je dat Shack/smm zonder verduisteren buiten kan staan??

of zou er teveel haze in zitten?

 

hay5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het nog niet geprobeert maar verwacht dat deze plant zonder verduisteren best te doen is,vanwege de indica trekjes en beide ouders tonen snel bloei verschijnselen.Maar goed het is nieuw zaad en dmv praktijk zullen we meer te weten komen.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Sannie,

 

Heb zojuist blue top bij je seedshop besteld. :verrygood (28 maart)

Tot nu toe alleen nog maar 10 uit 10 gehaald met ontkiemen van uw zaden.

Welke freebees heb j deze week in de aanbieding? Die soortjes doen het bij mij ook net zo goed als de bestelde zaden. :innocent:

Moet trouwens ook zeggen dat de soortjes in je seedshop er steeds lekkerder uit beginnen te zien.

Kga me tog steeds meer afvragen waarom je nog 150 euri gaat betalen voor 10 zaden bij somminge seedbanks :whistling

Sannie keep up the good work

Greetz Cleef

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cleef

De freebees welke ik nu heb liggen zijn:shack#3/smm,een overwegend indica plantje met fruitige noten en en loeiharde toppen :verrygood

Deze freebees zullen nog wel even doorgaan,ik heb er nl een heleboel gemaakt :innocent:

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Sannie,

 

De plants gaan goed!, binnekort een topicje openen!

Ik zag ergens in een topic hier, een zaadmix van sannies seeds, i.p.v 10 zaden van 1 soortje. Ik zie dit nergens in je seedshop staan, maar vroeg me af of die ook te krijgen zijn..Misschien op aanvraag?? :innocent: Lijkt me namelijk wel wat, verschillende soorten uit je shop tegelijk in mijn growbox.

Laat me weten of zoiets mogelijk is.. :blink:

Greetz Cleef

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk als ik zaden aan het sorteren ben verdwijnt er wel eens 1 onder mn toetsenbord of in mn schoot en als ik dan niet 100% zeker weet welke soort dan gaan ze in een potje welke ik op mn buro heb staan.Tevens gaan hier twijfelaars in welke anders zijn als de rest(klein/groot/kleur enz...).Om deze in mn shop te zetten is overdreven want ik mors niet zoveel want myn bien zuunig :innocent:

 

Af en toe doe ik wel eens een zakje hiervan weg,maar doe dat het liefst op eigen initiatief.(stuur maar pm :blink: )

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Sannie,

 

Ik vind het opvallend dat de Freebees her en der de meest positieve reacties opleveren en dan met name in de rookverslagen.

 

Ze hebben hiermee ons ook al zo enthousiast gemaakt, dat de aandacht steeds moeilijker is te verdelen met de killing fields ernaast.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ja AsGrow dit zijn niet zomaar freebees hoor,dit zijn toppertjes welke uit mn eigen stal komen.De shack#3/smm zal dit jaar goed doorgalmen hier op het forum :innocent:

Iedereen aan de exotische wietjes,ook buiten want daar doet ze het prima.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zijn zeker toppertjes!

Heb nu toxic blue x smm in de boei, en shack3# x smm in groei.

Ze doen niet onder voor mn jackberry's in bloei, en blue tops in groei!

Binnekort picture

Laturrs Cleef

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sannie's Shop is the best! Maandag had ik Lowryders besteld, en vandaag zijn ze al hier! :lol:

+ gratis jiffys en 5 gratis Shack#3/smm zaadjes! ;) Ik ga de lowryders voor zaadkweek gebruiken dus ik hoop dat die Shack#3/ssm buiten ook lekker word. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...