Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
power p

Wie Zaait Zal Oogsten

Recommended Posts

Als dat maar goed gaat :blink:

 

wie gaat je dames verzorgen ?? knijst ie/zij/het , het wel ??

 

maar als nog een fijne vakantie :innocent:

 

De vriendelijke vakantie groente

 

Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt harry ik ga gelijk mijn vakantie anuleren :innocent:

nee zonder gekheid er ligt een aardig schemaatje klaar met alle instrukties.

ze krijgen van mij morgen nog lekker een slokje en dan hoeft het maar 1 keer te gebeuren als ik weg ben

dus dat komt wel goed! :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo weer terug uit spanje en ik kreeg gelijk de schrik van me leven!

Alle bladeren hingen slap echt horror maar na een flinke slok stonden ze de vplgende dag weer vier overeind

sterke plant hoor die cannabisativa :)

hier nog wat fotos van de dames en ik hoop dat ze toch echt nog wat gaan spekken want ik vind het nog steeds wat magertjes.

med_gallery_5827_1194_703075.jpg

 

med_gallery_5827_1194_88842.jpg

 

med_gallery_5827_1194_423986.jpg

 

 

tot de volgende keer :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heee Powert

 

ik zei toch als dat maar goed gaat :verrygood

 

maar ze trokken dus gelukig bij he

 

nog ff een paar weekies laten staan dan komt het helemaal goed

 

De vriendelijk spekkies groente

 

Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken!

de toppen die worden aangemaakt zijn niet de toppen qua opbouw wat ik gewend ben.

het lijkt heel wat maar het is net of ze meer uit elkaar gebouwd zijn dan met stekken het geval is.

ik denk ook haast dat het op een klein fiascootje gaat uitlopen daar ik al een hele poos op weg ben met de zaailingen.

hier wat fotos :nerd

med_gallery_5827_1194_667871.jpg

deze heeft hele stugge bladeren het lijkt wel een varen ;)

med_gallery_5827_1194_512565.jpg

zoals ik al zei lijkt het heel wat maar er zit zo veel lucht tussen dat ik bang ben dat het niet goed komt met deze plant :)

med_gallery_5827_1194_339526.jpg

 

 

kan iemand mij mischien een beetje gerust stellen want ik begin echt een beetje de moed te verliezen en ik had nog zo gehoopt dat ik voortaan alleen uit zaad zou gaan kweken omdat al die verhalen zoals die van paffie toch wel aan sporen tot het kweken uit zaad.

 

 

de groeten van power :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee kerel...

 

Ze zien er idd een beetje fluffie uit nog, maar zaailingen zijn echt wel in staat goed door te bouwen hoor..

Ze staan nu ongeveer pas een week of 5 á 5.5 in de bloei, dus ze zullen ongetwijfeld nog wel gaan spekken, ik zie hier eigenlijk ook pas sinds kort dat de gestrekte zaailingen eindelijk goed aan het doorbouwen zijn...

 

Verder ben ik wel benieuwd hoe het met je temp is geweest, in de afgelopen warme tijd die we gehad hebben, dit draagt ook bij aan open toppen. Wanneer het echt te warm word is het vaak beter een lamp uit te doen...

 

Ook ogen ze niet helemaal fris, het lijkt wel of ze te droog hebben gestaan.. Klopt dat?

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze hebben idd bijna droog gestaan en was ik net op tijd met water ze hingen al aardig maar was nog wel op tijd voor mijn gevoel.

wat denk je de stekker er uit en op nieuw beginnen of laten staan en kijken of het nog de moeite waard is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De stekker eruit vind ik erg drastisch, zoals ik al zei beginnen die van mij nu lekker te bouwen, en daar kreeg ik ook een hard hoofd in.. Dit zijn natuurlijk andere soortjes, dus wat die van jou nog in de planning hebben weet ik niet...

 

maar je kan nu van ongeveer een 5.5 week bloei uit gaan, de meeste soortjes beginnen nu pas met bouwen. Degene die hier wat open waren qua toppen, worden nu al wat compacter al verwacht ik niet dat het keiharde toppen zullen gaan worden, ik zie ze wel dikker en dikker gaan worden...

 

Dus erg moeilijk te zeggen wat het beste is..

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou ook gewoon door gaan.

Post ook is foto's van de verschillende soortjes die er nog staan.

LIefst met tekst er onder wat nu wat is.

En nog niet opgeven he!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon doorkweken !! Je bent niet gewend aan toppen die er zo uitzien , maar dat zegt verder niets.

 

Strekken doen zaailingen eigenlijk altijd ,niks vreemd aan . Ze krijgen een langwerpigere vorm , daarom ook meer zaailinge per M² zetten dan je met stekken doet.

 

Ik zie wel dat er een paar dingen niet helemaal lekker zijn verlopen , het is alsof ze een hele dikke scheut voeding gehad hebben, met als gevolg bladverbranding .

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad,ze hebben wel wat klapjes gehad,doch deze zullen echt nog wel gaan verder aanspekken B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou dat was het dan voor even,komt het buur meisje langs om met mijn zoon te spelen loopt ze ineens de verkeerde kamer in.

komt natuurlijk de vraag wat is dat?

mijn vriendin weet even niet wat ze moet zeggen en zegt dat het voor mijn werk is.

ze zegt dat er aardbeien plantjes in staan.

dat buur meisje zegt dat natuurlijk thuis en ja hoor de buurman op de stoep die vraagt of ik het even weg wil halen want hij is niet achterlijk zegt hij?

ik nog uitlegggen dat het absoluut geen kwaad kan maar hij hapt niet en zegt dat hij anders genoodzaakt is naar de politie te stappen.

dus ik heb het er uit ge haald en ga het morgen knippen.

dus dit veslag houd op en het duurt wel weer vevn voordat de lucht geklaard is.

ik stop er even mee tot hij is verhuisd want zijn huis staat te koop en ik hoop dat hij ghet gauw kwijt is.

 

in iedergeval bedankt voor alle tips en ik blijf natuurlijk wel aandachtig met jullie mee kijken.

 

 

groetjes power :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai vervelend man... :bier

 

Dit soort dingen gebeuren helaas, domme pech... Wel top dat hij netjes aan de deur komt bij je, er zullen er zat zijn die meteen de petten bellen...

 

Hou het rustig, en succes verder...

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg kut voor je.. Draai dan ook de deur op slot :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das godverdomme wel klote voor je.

Wel relax dat je buurman inderdaad je wel waarschuwd.

Misschien over een jalf jaar tot een jaar verder hobby-en op een zoldertje ofzo??

 

Sterkte man

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook niet als je hem uiteindelijk 30% doneert ? :bier

 

Jammer dat je je foto's verwijderd hebt gozer!

 

lekker nutteloze topics heb je ervan gemaakt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

in een woord k*ngkerzooi

zo zie je maar weer blijf altijd allert

 

je zal maar in je schuur kweken en de kat van de buurman loopt daar naar binnen je zit op de wc en hoort de buurman roepen IK PAK HEM ZELF WEL EVEN...... :bier NEEEEEEEEEEEEE met de stront nog aan je reet naar buiten dus .. gekkkkkk********

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ook niet als je hem uiteindelijk 30% doneert ? :bier

 

Jammer dat je je foto's verwijderd hebt gozer!

 

lekker nutteloze topics heb je ervan gemaakt...

Ja inderdaad :verrygood

 

Als ik dat in outdoor tegenkom gaan die topics subiet weg. Het heeft geen zin om topics zonder foto's te bewaren. En dat is niet alleen jammer van de tijd die je er zelf in hebt gestoken maar óók van de tijd en moeite van degenen die de moeite hebben genomen om bij te dragen aan het topic.

 

Nog een goede les: deur op slot! Niet voor niks dat een slot altijd standaard issue is bij hokken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel lullig uiteraard, maar als ik dit zo lees kan ik alleen maar denken WAT DOM EN LAKS!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja inderdaad :verrygood

 

Als ik dat in outdoor tegenkom gaan die topics subiet weg. Het heeft geen zin om topics zonder foto's te bewaren. En dat is niet alleen jammer van de tijd die je er zelf in hebt gestoken maar óók van de tijd en moeite van degenen die de moeite hebben genomen om bij te dragen aan het topic.

 

Nog een goede les: deur op slot! Niet voor niks dat een slot altijd standaard issue is bij hokken.

 

Het gaat hier al om 2 verslagen (Santa Maria & dit topic) wat verneukt is. :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...