Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Oxie

Kat Eet Spacecake

Recommended Posts

De titel zegt 't al, :specool

 

Gister :verrygood spacecake :wacko: gemaakt, smaakt goed, op kamer gezet... 's middags kom ik thuis, ligt de poes op m'n bureaustoel en er was een hapje uit de cake.. Onee!!!!... (maar ik had, de deur, toch goed dichtgedaan, zoals ik dat die avond deed... Youp van 't hek ;) ) Blijkbaar had m'n moeder nog kleren in m'n kast gedaan :wave: .Ik pak de kat, en hij lijkt ontzettend loom en miauwt niet eens... Misschien leuk om te zien maar ik denk niet leuk voor het beesje... ;)

 

Daarom!!!

Let op waar je je spullen laat..!! Een wijze les die ik nu wel geleerd heb. of dek 'm af met folie...

 

gepost omdat ik 't wel de moeite waard vond

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whaahaa, maar je moet het ook niet open laten liggen dan wordt het oud..

Ik zou er een plastic zak ofzo omheen doen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Achja me kat is zoiezo al sloom, en die eet zoiezo al wiet :verrygood

altijd als ik planten heb eet de bladeren op hahaa :specool

 

en dan gaat ie pitten in een mandje :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die van mij vond het lekker om in de rook te liggen van een joint. en begon altijd aan mijn gezicht te snuffelen als ik blowde. Heeft wel eens een paar brokjes spacekace meegegeten. kon niet stoppen met spinnen (btw mijn kat is 18 jaar oud geworden hiermee). meestal ging ie dan om me schoot liggen, tot ie in slaap valt. maar als er dan ook gewone cake op tafel stond, dan kwam ie er ook aan gerend...

 

Een keer is ie op tafel gaan zitten, en heeft ons zo 2 en een half uur lang aangekeken. "waar blijft die spacekace nu, ik ruik het wel maar ik zie niets" nee zijn kattenkruid vond ie niets meer aan...lol

 

En het is echt geen dierenmishandeling, om een oude kat met reuma iets te geven wat de pijn verzacht zeg maar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mwa, ik denk er toch iets ander over, maargoed wie ben ik!

(iemand die 4 jaar een dierenopleiding heeft gevolgd maar verder :wacko: )

 

Jah peace :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee ik vind ook niet dat je je huisdieren wiet (of andere drugs) moet gaan voeren.

Ze kunnen hier niet zelf voor kiezen en vinden het misschien helemaal niet prettig.

 

Wat ik wel eens heb gedaan is mn katten "kattensnor" gegeven.

Ze begonnen te schuimbekken en lagen languit in het gras te rollen. :verrygood

Was echt lache om te zien. :specool

 

-grz- Kid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...