Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

IB1

Lowryder Zadenkweek

Recommended Posts

klote internet :verrygood kan niks uploaden op welke site dan ook :(

de geslachtskenmerken beginnen al te komen en het lijkt erop dat ik 4 vrouwtjes en 4 mannetjes heb :specool

 

zodra ik ook maar ergens foto's kan uppen, dan doe ik dit ook :P

 

de planten gaan tot nu toe wel redelijk, aangezien ik alleen maar water geef zonder ook maar enige voeding :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga denk ik op de 2 lege plekken Dame blanche neerzetten, kijken wat deze plant doet :verrygood

________________________________________________________________________________

____

 

Dame Blanche is helaas sinds 1996 uitgestorven en mijn creatie heet Nieuwe DB

 

Kun je niet alsnog mijn methode van ontkiemen op deze zaden toepassen? Het voordeel is dat je door het vroegtijdig verspenen en daardoor dat vroegtijdig sprieten kunt voorkomen want dat zou ook een slechte reclame zijn voor de NDB(De krantmethode is zeer simpel uit te voeren.)

DB

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ DB, ik ga de krantenmethode toepassen voor de grote hoeveelheid zaden die ik van jou hebt gekregen :P

ik ben nu 24 uur bezig met mijn eigen ontkiem methode voor 4 van jouw NDB zaadjes, 3 zijn er al ontkiemt en gaan morgen in de pot :(

 

de plantjes zullen dan direct onder mijn tl komen te staan in aparte potjes want ik wil van deze planten zo goed mogelijk verzorgen en deze ook voeding en dergelijke gaan geven, ga proberen van die planten de mooiste te maken zodat daar straks een mooie hoeveelheid en goede kwaliteit zaden uitkomt :specool :specool

 

 

@ Manubus, ik heb upload problemen sinds ik een nieuwe provider heb, ik kan nog geen 1 kb verzenden naar hotmail, via msn, naar mijnalbum, wietforum of imageshack, ik word er helemaal para van :P

 

als de gelegenheid zich voordoet, dan upload ik foto's :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo, ff update op school dan maar :(

 

foto's van vorige week, 2 april.

 

cimg0001tc3.jpg

 

 

cimg0002zm1.jpg

 

 

cimg0003js7.jpg

 

 

cimg0004fy7.jpg

 

 

cimg0005ne0.jpg

 

 

er is duidelijk te zien dat ik 1 plantje heb wat ver achterblijft.

ik heb tot zover ik kan zien 4 mannetjes en 3 vrouwtjes, ben benieuwd wat het laatste achterblijvertje mij gaat brengen (waarschijnlijk niks, maargoed)

 

onderstaande foto's heb ik vanochtend geschoten.

ik geef geen voeding, enkel water.

ik ben ook bezig om een paar NDB te ontkiemen (in glazen bakje) voor een zadenkweek, 2 NDB zaadjes zijn al ontkiemt en plantjes geworden, deze heb ik al in de potten gezet. (wel op een verhoging zodat ze bijna tegen de lampen zitten (0.5/0.6 cm afstand)

 

 

 

cimg0001fh6.jpg

 

 

cimg0002yz2.jpg

 

 

cimg0003iq8.jpg

 

 

cimg0004ki1.jpg

 

 

cimg0005wy7.jpg

 

 

cimg0006lk2.jpg

 

 

cimg0007wj6.jpg

 

 

al met al vind ik ze wel lekker gaan en ben ik zeker niet ontevreden over het resultaat aangezien het mijn eerste kweek is onder lampen en de plantjes pas 4 weken oud zijn :)

 

(sorry voor de foto's welke wat onscherp zijn, ik moet het doen met een oude 2.0mp camera welke van matige kwaliteit is :nerd )

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik het goed heb zie ik al 1 mannetje staan :(

 

namelijk deze :) correct me if I'm wrong want is idd niet goed te zien vanwege de wazige foto :

med_gallery_5606_1912_286734.jpg

 

 

greets canna :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

yep dat is een man

 

succes verder

 

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat klopt dat het een mannetje is :(

kan van bijna alle plantjes al het geslacht zien, behalve van dat kleine mini monstertje.

4 mannetjes tot nu toe, 3 vrouwtjes (kleine monstertje niet meegerekend)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze staan gewoon op 18/6 ja. gaan binnenkort naar 16/8 of 14/10 om de bloei is sneller te laten verlopen :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

plantjes zijn redelijk gestrekt zie ik ib1 maar geeft opzich niet de worden tog neit heel groot en duzz ook niet voor zorgen gaan kosten, dit komt allemaal wel goed ik denk alleen niet dat het kleine monster wat gaat worden

 

 

@HansWorst: maakt niet uit hoe lang de licth uren zijn ook al staat de lamp op 24/0 dan nog schiet de lowryder in de bloei !!!! hij heet namelijk autoflowering en je zult duzz ook al naar 21 dagen na het uitkoemn van het zaad kunnen zien wat het geslacht is ( een leuke voordeel ) ver worden ze neit groot een meter is zeldzaam en komt er ook neit meer dan 30 mischien 40 gram aaneen plantje maar het zijn wel fantastische buiten planten

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites
plantjes zijn redelijk gestrekt zie ik ib1 maar geeft opzich niet de worden tog neit heel groot en duzz ook niet voor zorgen gaan kosten, dit komt allemaal wel goed ik denk alleen niet dat het kleine monster wat gaat worden

ze zijn zo gestrekt omdat ze eerst 2 weken in de vensterbank stonden, merk wel dat er in 2 weekies onder de lampies behoorlijk veel is veranderd, ze zijn niet zo erg meer gaan strekken zoals in het begin.

 

ze zijn sinds dat ze onder de lamp zijn gegaan 2.5 cm gegroeid, dus dit vind ik nog wel meevallen in 2 weken. grootste plantje is nu 15.5 cm, dus is nog goed te doen :nerd

 

klein monster, ik laat hem/haar gewoon nog even staan en zie wel wat het word :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kent iemand de kwaliteit van de buds.

 

THC-gehalte,structuur enz

 

Hoe doen ze in de late herfst is die goed dan zou je 3 x kunnen oogsten in 1 zomer.

Interessant

DB

Share this post


Link to post
Share on other sites
ze staan gewoon op 18/6 ja. gaan binnenkort naar 16/8 of 14/10 om de bloei is sneller te laten verlopen :nerd

 

 

Waarom zou je dat doen ? Ze reageren daar echt niet op.

Je kunt lowriders gewoon 24 uur geven. Licht is gewicht :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja is dat echt zo dat 24uur licht functioneler is qua opbrengst dan 18 uur?

Voordeel vind ik wel dat je je lowryders kan groeien en tegelijk wat andere plantjes kunt laten groeien in dezelfde ruimte, mooi efficiënt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraagje:

 

Na hoeveel dagen na het opkomen van de lowryders, (dus ontkiemd EN boven de grond) kon je zien of het mannetjes of vrouwtjes waren?

 

Alvast bedankt,

 

Jan

Share this post


Link to post
Share on other sites

30 dagen ongeveer vanaf boven de grond komen.

 

 

ik heb klein monstertje eruit gehaald, dit was een mannetje en ik vond het niet echt een plantje om als stuifvader te gebruiken :nerd

 

morgen nieuwe update, nog steeds problemen met uploaden. (komt door speedlinq, probleem is landelijk :( )

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier weer de foto's via school :innocent:

 

cimg0006fa3.jpg

 

 

cimg0007yo6.jpg

 

 

cimg0008qs4.jpg

 

 

cimg0009qn0.jpg

 

 

zilverfolie gebruik ik om het stuifmeel mee op te vangen en met een kwastje smeer ik het op de draden bij de vrouwtjes, heb dus 3 vrouwtjes.

 

dingen schieten de lucht in (hebben ook paar dagen buiten gestaan)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zow... Dat zijn kerels met ballen!! :innocent:

Ik denk dat je hier wel redelijk wat zaad van af kan gaan halen dalijk.

Je kan de planten trouwens beter niet op 24/0 zetten, doe dan 23/1.

Dan hebben de bladmondjes nog tijd om zich te openen, dit is beter

voor de fotosynthese..

 

Hoe doe je het trouwens met voeding, en dan met name de EC en PH??

Of besteed je daar verder geen aandacht aan?

Gr Achterhoeker :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn planten draaien altijd op een grote zak potgrond van het tuincentrum en op kraanwater, ik geef geen voeding, houd geen ec en ph in de gaten, allemaal beetje op gevoel dit zo.

ik ga morgen wel ff wat bloeivoeding halen voor de dames zodat ze net iets meer zaad gaan produceren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de zaadproductie is nu in volle gang bezig. ziet er goed uit moet ik eerlijk zeggen.

zit alleen ff te denken wanneer ik de mannen om moet kappen. :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ib1 kom weer is langs :D :innocent:

 

maar laat die mannen maar staan al is het alleen maar om er naar te kijken, verder zullen je mannen ook nog wat meer potientie krijgen en maar stuifmeel en het stuifmeel kan je bewaren.

 

je planten zien er goed uit heb weer ff snel het hele kweek verslag doorgenomen en ze zijn van dag 1 tot nu flink verbeterd :blink:

 

houd het zo dan kun je binnen kort met je eigen zaden beginnen :)

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zal binnenkort weer eens ergens wat foto's posten. dat klote Speedlinq heeft haar problemen nog niet opgelost :innocent: heb al genoeg stuifmeel om een stuk of 10 planten te bevruchten :D

 

planten staan nu ongeveer 5 weken vanaf ontkieming, dus nog een week of 3-4 en dan zijn ze klaar.

 

met de zaden gaat er een geruillakweek komen, samen met een stuk of 80-90 NDB"es . 10x Sage & sour X S.m.M. denk dat ik er nog een stuk of 10 stuks bij doe van de soort Black Domina.

 

gaat goed komen denk ik :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

moehaa :P ;)

 

de mannen heb ik al hun stuifmeel opgevangen, de dames waren al bevrucht dus ik heb wat stuifmeel over voor volgende kweken eventueel :D.

 

heb de mannen gister omgehakt. resultaat:

 

cimg0014ke8.jpg

 

 

cimg0015nm4.jpg

 

 

cimg0016qu7.jpg

 

 

cimg0017hs5.jpg

 

 

cimg0018kl0.jpg

 

 

 

ik geef geen enkele voeding of wat dan ook, vind ze er niet slecht uitzien, ik verwacht dat ze nog een week of 2-3 moeten.

 

ben regelmatig te vinden hier op het forum, maar kan niet altijd uploaden, volgende week misschien geen foto update. maar ik zal proberen gewoon elke week een foto update te geven :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...