Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  

Recommended Posts

Ik heb vanmiddag om ongeveer 15:00 paddos gekocht en wil ik ze vanavond met een vriendin gaan nuttigen het enige probleem is dat ik ze niet in de koelkast kan leggen omdat mijn ouders het niet mogen weten en ik woon nog thuis.

Hoelang houden natte paddos het uit buiten de koelkast?

 

PS: Het zit in een luch afgesloten plastic bakje zoals je ze waarschijnlijk in heel NL koopt

 

Alvast heel erg bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom heb je ze niet gedroogd gekocht dan :verrygood

Probeer ze nog even te wisselen. En zijn je ouders vanavond thuis? En heb je morgen verplichtingen, zoals school?

Het is slim om paddo's te doen als je de volgende dag lekker niets hoeft te doen, zodat je een beetje kan bijkomen :wacko:

 

Tenzij je het al vaker hebt gedaan..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waarom heb je ze niet gedroogd gekocht dan :verrygood

Probeer ze nog even te wisselen. En zijn je ouders vanavond thuis? En heb je morgen verplichtingen, zoals school?

Het is slim om paddo's te doen als je de volgende dag lekker niets hoeft te doen, zodat je een beetje kan bijkomen :specool

 

Tenzij je het al vaker hebt gedaan..

Droog had de shop helaas niet meer. Bedankt voor je waarschuwingen maar mijn vriendin en ik hebben morgen vrijwel geen verplichtingen en hebben al eens eerder paddos gehad dus ik denk het wel goed gaat komen :wacko:

 

Maar nu terug naar mijn vraag: Kunnen we de natte paddos die 8 uur buiten de koelkast in een luchtdicht bakje hebben gezetten nog opeten?

 

Alvast bedankt!

Edited by spacecakejes

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Speedway

De smartshop mag tegenwoordig geen gedroogde paddo;s meer verkopen

 

Paddo's zijn nog gewoon goed hoor, lekker eten die zooi. Nja..lekker :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tip, meng het door sinasappelsap ofzo... proef je er niets van, en het werkt net zo goed :verrygood

Hmm, doen ze hier gewoon nog wel.

Is er eigenlijk verschil in prijs tussen droog en nat, en hoe moet je die dingen eigenlijk drogen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super fijn malen... goed mengen met sinasappelsap(blender) en dan gewoon opdrinken.

Proef je er niets van :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

paddoreep of thee zetten. Is volgens mij geen prijsverschil, drogen doe je gewoon op keukenpapier op een droge donkere plek

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 uur cuppa soep!! Champion smaak, paddo's fijn maken (gedroogde) en slurpen maar!

 

even nog een vraagje...waarom heb je van gedroogde paddo's veel minder nodig als van de natte. Heeft dit te maken met het droog proces te maken? langer liggen meer psylocibine of wat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

het lijkt mij dat als je 1 gedroogde eet ( die natuurlijk flink zijn gekrompen ) dat je net zoveel eet als 1 natte,die veel groter is als een gedroogde, dus dan heb je wat minder en het is wat geconcentreerder er in he

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je 't is opgelostte vorm neemt, moet je er voor zorgen dat je paddo's nooit in de buurt van de 100 graden komen, het liefst niet boven de 90, want de psylocibine breekt dan af...

 

1 portie paddo's is normaal zon 30 gram, ongedroogd, door het te drogen word een deel van de psylocibine omgezet in een ander trip middel (geen idee welke) waardoor de trip verandert. paddo's zijn max. 1 dag buiten de koelkast te bewaren, er zijn nogal wat schimmels die er heel graag op groeien, waardoor het vervuilt raakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

neem een portie paddo's, snijd ze fijn met een mes, zet een bak sterk geurende thee(mint ofzo), pleur die paddo's in het kopje en zuip het hele zooitje in 1 x op..

 

eergister gedaan en smaakt een stuk beter dan dat je er zo 1 in je mik in douwt, dat is pas ranzig

Share this post


Link to post
Share on other sites

allereerst, de mexican en de colombian zijn smaakloos.

zit krak nog smaak aan dus die meot je gewoon(ondanks dat ze er vies uitzien) gewoon in je mond proppen en heel goed tot een moesje kauwen.

 

mocht je het tog vies vinden om wat voor reden dan ook dan is dit mijn tip, snij met ene mes goed fijn en gooi het door een zakje chips(liefst doristos want blijven ze makkelijk op liggen).

 

na uurtje ofso begint eht te werken.

 

veel plezier :verrygood :whistling

 

ps. niet vergeten de dag ervoor nisk te eten(misschien beetje fruit enzo)

Share this post


Link to post
Share on other sites
allereerst, de mexican en de colombian zijn smaakloos.

Naar mijn weten en mijn ervaringen hebben alle paddo's een niet zo aangename smaak, maar dat wil niet zeggen dat het niet de moeite is om die rotte smaak even te accepteren, want de trip erna is heerlijk :verrygood.

 

Greetz McTrip

Share this post


Link to post
Share on other sites

@verstegen, de vorige dag niet eten? lijkt me niet echt een goed plan. Met nuchter bedoelen ze dat je een aantal uur niks hebt gegeten, niet een dag.

 

En paddo's hebben wel degelijk een smaak, beetje nootig-schimmelachtig smaakje. Ik snij ze altijd heel fijn en doe ze door vruchtenyoghurt. Wel even een beetje kauwen zodat in ieder geval de cellen kapot zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

16:00 cup a soup, met paddo's. ik doe dan in een grote mok eerst de paddo's met heet water, dan in een andere mok twee zakjes champignonsoep-poeder, kokend water erop, en dan pas de paddo-water erbij. Op smaak met een theelepel sambal. lekker rustig opdrinken. en stokbroodje kruidenboter erbij... (let op als je wietkruidenboter doet dan ga je erg hard)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...