Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Rebecca

Kweken & Liefdesrelaties

Recommended Posts

Ingewikkeld onderwerp, want het blijft gewoon moeilijk.

Hoe gaan jullie daar mee om?

 

Brand maar los, ik ben erg benieuwd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach zo ingewikkeld is het niet hoor, je moet ze 1 keer laten weten wie de baas is in huis en nooit ergens last meer van :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zal altijd een discussiepunt zijn,en kan na een eventuele breuk grote gevolgen hebben;er zijn mensen zat die zwijggeld moeten betalen aan hun voormalige partner indien ze verder willen kweken na de breuk,en dan ligt nog steeds de macht in de handen van de andere partij,heb je slechts een tentje of zo kan je deze na een breuk best verwijderen,zit je groter dan zit je met een dilemma dat je alleen zelf kan oplossen in welke vorm dan ook...

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon zorgen dat je een vriend/vriendin hebt die het niet erg vindt :wacko: mijn vriendin vindt het niet erg zolang ik niet teveel aand8 aan mn plantjes geef :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

kortom, er voor zorgen dat je ook wel eens andere bloemetjes mee naar huis neemt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ff m`n ring van m`n vinger geschoven en gekeken naar de datum: toch al 19 jaar getrouwd. En zij moet abslouut niets van cannabis weten. (maar zette wel m`n plantjes binnen/buiten toen ik verduisterde)

Gewoon economie: een ritje coffeeshop zou regelmatig een hap van 50 euro uit het huishoudbudget betekenen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zorg ervoor dat je de rest van haar familie erbij betrekt, dan zal ze je ni zo snel veraden :verrygood

 

Nee, maar serieus, een beetje goede vriendin zal je toch niet veraden, ook niet na een breuk.

 

Zolang je ze maar tevreden houd. Het is zoals whazzup al zei: "neem af en toe een bloemetje voor dr mee" :wacko:

 

Greetz,

 

Burning Seed...!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorige week op wintersport geweest..mogen jullie raden wie m'n meisjes verzorgd heeft! :verrygood

 

(en ze waren nog gezond ook na die week :wacko:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het blowen heeft ons samengebracht. :specool

En onze hobby, het growen, voor mij voornamelijk outdoor heeft de nodige resultaten opgeleverd qua kweek, sinds ons samenzijn. ;)

Daar we sinds januari door onze outdoor voorraad heen zijn, zijn we wat gaan experimenteren met zaad onder TL. Dat gaat perfect, ze groeien de kluiten uit. :wacko:

Het is heerlijk om hier samen van te genieten. :verrygood

 

Grtz B&C ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
gewoon zorgen dat je een vriend/vriendin hebt die het niet erg vindt

 

Ja, maar duikel die maar eens ergens op. Als eigen-gebruik-kweker is dat misschien makkelijker te doen, maar als broodkweker kom je toch al gauw in een ander soort wereldje terecht. Ik bedoel: ik zit echt niet te wachten op zo'n kneus die denkt dat ie Tony Montana is, en bij wie ik dan één van z'n 60 "chickies" in de maand mag zijn. Sorry, maar daar pas ik voor.

 

dat zal altijd een discussiepunt zijn,en kan na een eventuele breuk grote gevolgen hebben

 

Precies, dat is ook deels mijn punt, Rataplan. Ik heb echt geen zin om de boel op te moeten doeken omdat ik met één of andere rancuneuze ex zit die me erbij wil lappen.

 

Dus dan zou de andere optie zijn 'verzwijgen', zoals Antony zegt "wat niet weet, wat niet deert". Maar ja, is dát dan de basis voor een relaxte relatie, als je al begint met verzwijgen en liegen? Ik zou het ook niet leuk vinden als een man dat bij mij deed, dus vind ik dat ik dat ook niet bij hem moet doen.

Maar ja, vanaf het begin meteen alles vertellen is ook geen optie - want je weet gewoon nog niet of diegene te vertrouwen is. Straks loopt het na een paar maanden spaak en dan krijg je het scenario dat Rataplan schetst.

 

Moeilijk hoor. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een man zoeken die ook broodkweker is :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is een mogelijkheid. Maar daarbij zijn er toch weer een groot aantal die juist een dame zoeken die zo stom is als het achterend van een varken zodat ze helemaal niks van hun zaakjes af hoeft te weten. Een meisje wat niks met kweken te maken heeft en wat ook totaal niet door heeft waar hij mee bezig is.

 

Dan hebben we daarnaast nog de Tony Montana-types die denken dat ze heel wat zijn, en daar hou ik niet van, want die zijn toch niet serieus met je.

 

En het kleine deel dat misschien net zo denkt als ik, daarvan ben ik de schaarse vrijgezellen iig nog niet tegen gekomen. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zulke zaken blijven heel delicaat,zeker met het aantal oplopende vechtscheidingszaken die er nu al lopen,en die hebben dan nog niets met wiet te maken,een breuk waarbij er geld tussen zit,die op een snelle manier te rapen valt,is in 9 van de 10 gevallen het einde van het kweken,zwijggeld betalen of behoren tot het andere geval waarbij men zijn partner niets in de weg legt nadien,er is al genoeg jalouzie onder de mensen,hebzucht en afgunst,het is de eerste stok om mee te slaan indien er een breuk van komt,hoelang je ook al bijeen bent,liefde kan snel in haat veranderen,het is een zeer groot risico,altijd!Zeg nooit nooit,want je kan van de ene na de andere dag in een enorme verbazing vallen,bij wie de schuld ook mag liggen,er zijn niet voor niets speciale procedures bij passionele moorden :verrygood Ik ben ook wel van principe dat eerlijkheid altijd het langste duurt,een goede relatie moet er ontstaan op wederzijds respect en vertrouwen,en dit kan al niet als je partner achter je rug om moet kweken,je kan het wel voorzichtig en langzaam aan naarmate de relatie aan het vorderen is aanbrengen,je gaat niet van dag 1 vertellen dat je kweekt,en of je dat graag hebt of niet :wacko: ,je vorig levensverhaal vertellen gaat ook niet op 1 dag,dus rustig aan vertellen,je eigen gevoel zal je wel duidenlijk maken wanneer je het kan vertellen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is dankzij mijn vriendin dat ik er mee begonnen ben .

ik moet haar nog altijd bedanken voor deze fantastische hobby .

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanwaar die haat :wacko: :specool ;)

 

 

 

 

Ik ben dan nog vrijgezel dus heb er (nog)geen last van.Alhoewel dat natuurlijk niet altijd zo is :verrygood .Vaak weet diegene in kwestie een klein beetje van hoe of wat.Dat is genoeg zo,meer hoef ze niet te weten. ;) Kan er ook niks gebeuren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker wijze woorden. Eigenlijk zouden ze gewoon een soort dating-site voor kwekers moeten maken. Gat in de markt! :verrygood

 

Je hebt helemaal gelijk wat je zegt over geld, Rataplan. Zodra er geld in het spel komt, kunnen mensen ineens heel onvoorspelbaar veranderen, ook al had je dat nooit verwacht. En zeker met zoiets als een relatiebreuk. Je leert iemand pas écht kennen als je van diegene bent gescheiden. :specool

Ik heb ook zo'n ex gehad waarvan ik 100 % zeker weet dat hij me het vel over mijn oren zou hebben getrokken als hij wist dat hij iets zou hebben om me mee kapot te maken. Als ik toendertijd al gekweekt had en hij zou dat hebben geweten, dan had ik beter gewoon radicaal met alles kunnen stoppen. Hij heeft me nog ruim 2 jaar lastig gevallen en als hij me nu ergens ziet, doet hij het nog steeds. Zoek een leven, zou je zeggen, maar voor sommige mensen is dat blijkbaar nogal moeilijk.

Eigenlijk had ik al eerder willen beginnen met kweken, maar ik heb dat toendertijd dus uit moeten stellen vanwege zijn gestalk.

 

Zeker als de ex zich in zijn ego aangetast voelt nadat jij het uit hebt gemaakt, is het maar een klein stapje om jou met je weedplanten te pakken. Het is op dat moment een hele grote troef die iemand achter de hand heeft, en ik wil mezelf gewoon niet chantabel maken.

 

Ow, en Tony Montana: ik bedoelde jou uiteraard niet persoonlijk hè! ;)

Ik bedoelde gewoon die typetjes. Nou ja, je kent ze zelf vast ook wel. Beetje de hele dag rondrijden in hun dikke BMW, opzichtig een dik pak geld uit hun broekzak tevoorschijn toveren als ze iets af moeten rekenen wat maar een paar euro kost, hoop sieraden en merkkleertjes...gewoon die patsertjes. Behalve aan hersens ontbreekt het dat soort types vaak ook aan respect voor vrouwen jammer genoeg.

Bovendien doen ze mij véél te opvallend en lopen ze om de haverklap tegen de lamp en dan zitten ze weer een paar maanden vast. Ja, daar heb ik dus echt geen trek in. Als je je zo gedraagt hou je het gewoon nooit lang uit. En ik heb er echt weinig zin in om mijn vent in de bajes te gaan onderhouden omdat hij zonodig de grote jongen uit moest hangen en daarom teveel opviel. Als het gewoon gebeurt, nou ja, daar doe je weinig aan en dan blijf ik ook echt wel, maar niet omdat ie zonodig op moest scheppen en stoer moest doen met al z'n geld en z'n zaakjes.

 

Ik heb dan liever iemand die gewoon op een normale onopvallende manier zijn ding doet en niet die drang voelt om zichzelf te bewijzen door er zo extreem mee te koop te lopen.

 

Je hoort wel eens dat mensen elkaar ontmoeten bij het vriesvak van Albert Heijn of zo...misschien moet ik dan gewoon eens wat vaker in de growshop gaan rondhangen. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zij is gelukkig als ik gelukkig ben, zegt ze.. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zeker wijze woorden. Eigenlijk zouden ze gewoon een soort dating-site voor kwekers moeten maken. Gat in de markt! ;)

Je hoort wel eens dat mensen elkaar ontmoeten bij het vriesvak van Albert Heijn of zo...misschien moet ik dan gewoon eens wat vaker in de growshop gaan rondhangen. ;)

Een datingsite voor kwekers :verrygood nog geen slecht idee trouwens,mischien een subforum hier aanmaken? :wacko:

Met in growshops te gaan rondhangen zou je ook wel eens heel vies bedrogen kunnen uitkomen,er zijn hobbykwekers,maar ook de types die aan vrouwenhandel rustig meedoen,grote broodkwekers die voor niets en niemand terugdeinzen,je zou mischien eindigen achter in de hangar aan een kniptafel :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, dat is nou ook weer niet mijn stijl. Denk dat dat moord & doodslag wordt, want ik ben niet echt iemand die zich zonder pardon de wet laat voorschrijven en al helemáál niet onder dwang.

Maar die types haal je er ook wel tussenuit, hoor. Ik bedoel: je hebt broodkwekers en broodkwekers.

Mijn neef en ik zijn ook broodkwekers, maar toch wel heel andere figuren dan die lui die er naast de weed ook nog cocaïne, vrouwen, wapens en noem al die troep maar op bij doen. Die willen geld verdienen en kweken dus óók weed.

Wij kweken weed en dat is omdat we daar geld mee willen verdienen. Maar ook omdat we het leuk vinden en omdat het een uitdaging is, en omdat het (in onze ogen) van alle illegale manieren nog de netste manier is. Je verdient je geld niet over andermans rug en je helpt geen mensen naar de klote. Je zult ons ook nooit met allerlei chemische zooi zien werken of zo. Ik vind het juist de kick om te zorgen dat je een goede kwaliteit krijgt die nog lekker smaakt ook. De echte broodkwekers interesseert dat niks, die willen gewoon geld en die hebben geen principes.

't Staat er misschien nogal vaag, maar misschien begrijp je het verschil dat ik aan probeer te duiden.

 

De echte grote broodkwekers, die haal je er volgens mij wel tussenuit. Dat merk je ook gauw genoeg aan iemand, als hij totaal andere principes heeft dan jij. Die echte grote jongens, dat is toch een heel ander soort volk.

 

Een datingsite voor kwekers nog geen slecht idee trouwens,mischien een subforum hier aanmaken?

 

Wordt alleen een beetje lastig met de foto-bij-het-datingprofiel, denk ik. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een partner die echt van je houd, hoeft toch niet de zelfde hobby te hebben om die van de andere te accepteren, :verrygood

Liefde is een mooi iets.. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, maar het is wel een verschil of dat je gewoon zelf blowt en je daarom een paar plantjes kweekt om de huishoudbudget-kosten een beetje te drukken, of dat je echt broodkweker bent.

In het eerste geval kan ik me prima voorstellen dat dat allemaal goed gaat en dat je partner ook niet zo moeilijk doet. Als hij/zij accepteert dat je blowt, dan vinden ze het vaak ook nog wel oké dat je na verloop van tijd met het idee komt om zelf wat plantjes neer te zetten. Die stap is dan niet zo groot.

 

Maar als je echt broodkweker bent met een aantal hokjes, dan is dat niet ff iets wat je zomaar tussen neus en lippen door aan je partner meldt. Gewoon omdat er veel meer op het spel staat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

patners in crime, Bonny & Clide. :verrygood .........tjsa, ik begrijp je wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is in principe mogenlijk dokkie,maar wat is er nu mooier dan samen met je partner over je gezamelijke hobby te kunnen praten samen aan de haard :wacko: Je mag dan nog je partner zijn of haar hobby respecteren,is er geen interesse,dan sta je er gewoon alleen voor,het wordt al vaak gewoon getolereerd omdat er af en toe wat centen binnenkomen :verrygood de rest heeft vaak geen belang,indien er een poll zou gestart worden met de vraag: Welke partner heeft de volle interesse achter het thuiskweken van wiet,ook al zou je er geen cent mee verdienen,ik ben er zeer zeker van dat de score zeer laag zou zijn! Bij enkele van mijn collega's is dit gewoonweg het geval,gaan we eens iets drinken,en we beginnen er nog maar gewoon over,dan zie ik die gezichten al op onweer staan,die bij de volgende uitgebreide schoppingsrit plots op zonneschijn staan,het is cru uitgedrukt,maar niets is minder waar,het wordt maar al te vaak toegestaan gewoon voor de centen,de rest is pure bijzaak!Gelukkig is dit niet overal zo,maar al te vaak het geval,het zijn dan ook gelukkige mensen die samen dezelfde passie hebben,en dan ook nog eens een gelukkige en gezonde relatie kunnen opbouwen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...