Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Manubus

Urine & Ph

Recommended Posts

kzal het bij m'n eerste kweek eens probere bij een skunk plantje , want ik gebruik toch nog geen voeding voor m'n eerste kweekje .

 

ik hoop dat de skunk nu niet 3keer harder gaat rieken ;) .

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

handig om te weten..

 

hey groningers....jullie water was toch uitgevallen kort geleden.

 

heb je hier een goede tip als je geen water hebt hahahah

ik heb er geen lekker idee bij ...

 

gr pitoe

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zucht. Varkens en kippen, die krijgen volgens mij geen vlees toegediend, die hebben zo hun dieet. En nee een worm hier en daar maakt geen flikker uit.. Feit is dat men moet uitkijken met scheit van carnivoren of omnivoren omdat het een makkelijke manier is om ziektes over te dragen. Je kan het tegenspreken wat je wil, maar het blijft de waarheid.

 

Je zou toch eens vaken op de boerderij moeten komen Blowmonkey... De varkens krijgen meestal het afval van restaurants en van slagerijen wordt gebracht naar de boeren... Rechtstreeks of in de vorm van biks.

En je angst voor de ontlasting van omnivoren is net zo erg het geval als bij herbi-/carnivoren.

 

Urine bevat trouwens wel een hoog stikstofgehalte door de stof ureum die er in zit wat door micro organismen in de grond wordt afgebroken tot stoffen die bruikbaar zijn voor je plant (sommige stoffen worden overgens wel direct opgenomen door de plant) maar de plant zet deze verbindingen om in andere verbindingen zodat het geen urine meer is.

 

Je drinkt toch ook alchohol? dat is urine/ontlasting van gistcellen in zuurstofarm milieu.

Gist zet namelijk de disacharide kristalsuiker (glucose/fructose verbinding of glucose of fructose alleen kan ook) om in alchohol (ethanol) of azijn (ethaanzuur).

Share this post


Link to post
Share on other sites

aloha,

 

als ik nu mn hokkie binnen stap ruik ik een mix van appels,thc en druivensuiker.

dit is niet bereikt door pis in mn aardebak te gooien :verrygood

goed of niet goed ik begin er niet aan, en hoop dat degene die het wel doen het ook

vooral zelf oproken.

wel praat ik elke dag een uurtje tegen de dames en knuffel ze regelmatig,uiteraard staat er ook

een cd op met jungle geluiden gemixed met klasieke muziek :smoke

 

p.haas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...