Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Henkwiet

Wiet In Tsjechië?

Recommended Posts

Weet iemand wat de regels in tsjechië zijn en of er makkelijk wiet te krijgen is.

Aangezien ik er wel graag een blowtje wil kunnen roken op de piste, en niet teveel moeite gaan doen met meenemen.

Alvast bedankt,

Henk wiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regels in Tjechie zijn hetzelfde als elk ander land dat niet Nederland is (op belgie na dan...), wiet is verboden.

 

Wiet meesmokkelen naar Tjechie zou ik toch niet snel doen. Dat soort landen moet je oppassen voor grenscontroles die op de raarste momenten kunnen plaatsvinden.

 

Mijn aanraden laat je blow lekker liggen tot je terug komt en ga lekker aan het bier ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Regels in Tjechie zijn hetzelfde als elk ander land dat niet Nederland is (op belgie na dan...), wiet is verboden.

 

Wiet meesmokkelen naar Tjechie zou ik toch niet snel doen. Dat soort landen moet je oppassen voor grenscontroles die op de raarste momenten kunnen plaatsvinden.

 

Mijn aanraden laat je blow lekker liggen tot je terug komt en ga lekker aan het bier ;) ;)

Bedankt voor het goede antwoord, bier is iig goeie optie net als wodka en elke andere drank.

Een pilsje (kan variëren van 0,5 tot 0,75 liter) kost daar 60 tot 80 euro cent en is gewoon goed te zuipen bier, Hertogh jan haalt daar ook zen hop vandaan dusja.

Zijn er wel andere middelen zoals paddo's legaal of is het alles illegaal ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

toen ik naar tsjechie ging heb ik ook niets me genomen, de 'flikken' zijn er zo al nie goed gezind had ik de indruk en je als buitenlander verstaanbaar maken is ook niet altijd even gemakelijk daar. het bier kost er geen geld en is zeker te zuipen ;) wat je wel kan probeeren is absint dat is er normaal ook wel te vinden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trouwens er is daar wel een openbaar drankverbod net als hier maar de boete daar was ik geloof rond de 5 euro ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet mee menen nwant er wrod gegarandeerd gecontroleerd bij grens

 

in de stad kun je makkelijk aan komen er werd mij een paar keer aangeboden en ik was toen 14 :S

 

dus als je wat ouder bent lukt het nog makkelijker

 

 

als je op met een bepaalde manier je handin je broek zak loopt komen dei dealers zo naar je toe :)

 

 

als je hand open houd moet je je mddel vinger en ringvinger om laag houden

dan heb je als goed is alleen je wijs vinger en pink nog overeind staan ( zonder duim meegerekend)

 

dan krijg je dat gebeuren wat al die rock lui ook doen ;)

 

 

probeer ook de absinth daar ook leuk spul :D

 

oke nu gaan we naar de broekzak ;)

 

steek alleen je middel vinger en ringvinger in je broek zak

en wijs en pink vinger laat je er over heen

zo komen veel dealers naar je toe

Share this post


Link to post
Share on other sites

volledig verboden met gevangenisstraffen om niet mee te lachen, wegblijven daar!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon vragen op straat, je ziet ze wel lopen

mijn ervaring is: slechte wiet.

zelf meenemen naar zo'n land vind ik wel riskant :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

jha het is dan wel klote spul jha

 

je kan er altijd nog vodka cannabis kopen daar zitten wiet zaadjes in de drank

het drinkt wel zwaar klote wan je krijgt telkens zaad in je bek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...