Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
loadrunner

Kruidenbitter

Recommended Posts

Als je de smaak van wiet ook lekker vind en niet alleen wilt profiteren van de heilzame ingredienten van de topjes heb ik hier wel iets:

 

nodig

 

-1 fles vodka ( royality de blauwe fles)

-ongeveer een eetlepel takjes, die je niet meer zou roken. of over blijven na het oogsten

-staafje zoethout

-50 gram suiker

-evt een kaneelstangetje

 

 

 

laat dit ongeveer een maand rijpen,

---> maar toch het kan zijn dat er veel meer thc in zit dan je denkt(zou bijna nihil moeten zijn) . dus na het eerste glaasje even een half uurtje tot drie kwartier wachten. voordat je weer bijtapt. <---

Zijn de takjes niet naar de bodem gezakt, dan kan je hem door een zeef halen met een stuk doek erin

( een nieuwe zakdoek, of eentje 5 minuten in kokend water weken, dan is deze steriel)

 

 

 

Ter decoratie, pak een helder doorzichtige fles, en doe daar enkele hele bladeren in, vul deze bij met je wietka. erg mooi om kado te geven.

Edited by loadrunner

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat ik nou een eigen stokerij hebben:P:P k ga t is proberen ;)

bedankt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

met rode wijn kan ook wel. denk maar aan de duitse "gluhwein" dat is gewone wijn met een kruidenbuiltje erin, en die word dan lauwwarm gedronken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aangezien je toch takken gebruikt, en het niet maakt voor het effect. Kan de lagere alcohol percentage ook prima. Maar als je er wiet in doet en het drankje dus voor het effect maakt zou ik een destilaat nemen. Omdat er dan meer alcohol aanwezig is en de vloeistof dus dan minder snel is verzadigd met THC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...