Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Quick Grinder

Recommended Posts

Ik kon het niet laten. Heb toch wat gekocht op de beurs: De Quick Grinder. Hij is mooi, goed gebouwd en slim. Verkrijgbaar in twee uitvoeringen: Aluminium / metaal en hoge kwaliteit aluminium / roestvrij staal. Maar liefst 5 € beurskorting, zal de prijs maar echt niet noemen. ;) Maar goed, ik moest hem hebben!

 

Paar belangrijke voordelen:

 

Ten eerste gaat je wiet niet in allerlei hoekjes en gaatjes zitten want zowel de bodem als de deksel heeft een uitduw mechanisme (zie foto's)

Ten tweede krijg je geen "vastlopers" meer (als al die wiet tussen de randjes gaat zitten): deze heeft een soort kunststof lager die de twee helften bij elkaar houdt. Brengt ons gelijk op

Het derde voordeel: doordat de twee helften niet met magneet bij elkaar gehouden worden (zoals de aluminium grassleaf grinder) kun je je top er gewoon inleggen zonder rekening te houden met het middengedeelte (dat met een magnetische sluiting gewoon geplet wordt)

 

Nou, daar is toe dan. Verkrijgbaar in rood, zwart, groen, donkerblauw, lichtblauw als ik het wel heb.

gallery_5211_1606_356673.jpg

 

 

 

Nog maagdelijk schoon, je zie de kunststof klemring / lager op de onderste helft en je ziet ook duidelijk hoe het schoonmaken is geregeld. Alles netjes RVS.

gallery_5211_1606_501126.jpg

 

 

 

Kwestie van het knopje indrukken..

gallery_5211_1606_181307.jpg

 

 

En je grinder is schoon

gallery_5211_1606_19423.jpg

 

 

gallery_5211_1606_275927.jpg

 

 

onderkant uiteraard ook

gallery_5211_1606_179257.jpg

 

 

gallery_5211_1606_529806.jpg

 

 

 

De proef op de som...

gallery_5211_1606_430953.jpg

 

 

Mooi grof, niet te fijn

gallery_5211_1606_345482.jpg

 

 

 

En schoon!

gallery_5211_1606_195785.jpg

 

 

 

Conclusie: Vééls te duur ;) maar wel een echt hebbeding dat nog perfect functioneert ook. Als je dan toch gaat spacen doe het dan in stijl met de Quick Grinder :) http://www.quickgrinder.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, leuk ding whazzup. ;)

Maar inderdaad wat je zegt, veels te duur! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Conclusie: Vééls te duur ;)

 

Hahahahaha ja je moet er wat voor over hebben.

Is wel leuk dingetje, alleen inderaad wel duur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe kunnen we niet ff een replicaatje in china laten maken, inkoopactie WF-ers? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veels te klein, is niet gedesigned voor de pure roker ...

 

Daarom heb ik een betere grinder voor mijzelf gevonden.

 

Bij de Blokker koop je een grofvergiet van metaal.

Die plaats je boven een ronde schaal.

Veel wiet erin zodat je de komende dagen grindfree bent.

 

En rollen maar......

 

Kosten 2 euro.

Capaciteit 1-25 gram wiet per keer.

Kwaliteit is fijn tot erg fijn

Tijdsduur voor 10 gram is 1 minuut

Restafval geen

Wasmachine bestendig ja

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe deze neemt alleen wat makkelijker mee Esme. ;)

 

Ik gebruik thuis ook altijd een zeef, die bubbleator zeef met standaard, ideaal. Blaadje papier er onder klaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom gooi ik het in een sloom doosje van de Lidl ...

 

Jongens jullie zijn weer koopgeil geworden op de beurs he !! hhahahah

 

Maar ik moet toegeven:

 

Waarom niet een voor mij Whazzup !!!

 

Met die korting !!

 

;)

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is een heel leuke gadget voor je verzameling en hobby whazzup,

damm, ik heb dat niet zien liggen anders kocht ik het ook, ;)

Tof dat je uw ervaring post.

 

groets esko,

Share this post


Link to post
Share on other sites

zie je wel, laten we wel wezen, een beetje gadgets-geil zijn we toch allemaal wel ;) . Gelukkig.. dacht dat ik de enigste was ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whazzup doet je quick grinder het nog? zag dat ze na een jaar of zo weer online zijn.

 

En bevalt hij?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze bump verdient een liedje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal mee eens!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op de 6e foto zie je al wat metaal waar het blauwe van af is.

 

Lijkt me zo een van die dingen waar je na 1 jaar gebruik gelijk bij elke joint een paar microgram blauwe plastic binnehebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ding is gemaakt van metaal,dus het zou dan gaan om een paar microgram blauwe verf/lak. :D

Vrijwel niets is echt onbreekbaar of zo goed bestand tegen veelvuldig gebruik,dat het daar niet enige sporen van zal gaan vertonen. :)

 

Ik ben pas toevallig overgegaan op een nieuwe,die al een tijdje als back-up in de kast lag.

Maar de oude doet het nog steeds goed,dit na nu zo'n twee jaar dagelijks gebruik.

Na een schoonmaakbeurtje gaat die nu de kast in als back-up.

 

Is het de oude aan te zien?

Jazeker maar om dit nu als 'inferieur' oid af te doen,is IMO echt niet aan de orde.

Ik ben juist zeer tevreden over de degelijkheid en de push-buttons maken het,nogmaals IMO,voor mij de makkelijkste/beste grinder,die ik ken. :lol:

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja hoor, 5 jaar later doet ie het nog steeds als de beste. Het enige onderhoud wat je er aan hebt is af en toe uit elkaar schroeven en de binnenkant een beetje leegschrapen. Daarna in een badje met spiritus om de pakking lekker los te maken en alle resten op te lossen. Afspoelen met heet water, in elkaar schroeven en als nieuw en soepel klaar voor gebruik! Niet te verslijten en loopt nog steeds heel soepel Op de Spannabis waren ze ook weer aanwezig.

 

Ik vind het heel prettig dat er geen middengedeelte in zit (daar plet je meestal je wiet mee) en dat je een lekker grove maling kunt krijgen door slechts 1 keer een halve slag te maken, dat is voldoende. De RVS onderdelen zijn werkelijk onverslijtbaar. Aanrader.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ooit een grinder gekocht maar belande al snel in de kast, gebruik toch liever mn vingers. Die oh zo heerlijke geurtjes die vrijkomen bij het brokkelen=P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zijn toch van die leuke dingetjes die het ritueel nog leuker maken,

bedankt Whazzup,

bedankt allen!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ooit een grinder gekocht maar belande al snel in de kast, gebruik toch liever mn vingers. Die oh zo heerlijke geurtjes die vrijkomen bij het brokkelen=P

 

en de hele avond met plakhanden zitten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...