Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kaytjee

Wiet In De Bossen

Recommended Posts

Hey ik had een vraagje : ik wil dit jaar weer buiten gaan kweken vorig jaar zijn al mijn planten geript

en die stonden gewoon bij mensen achter in de tuin. en die willen nu geen wiet meer,

en thuis kan het niet want we hebben 2 eigen bedrijven dus er komen nogal wat klanten

 

 

: ik heb wat mooie plekken in de bossen gevonden open plekken tussen hogen en dichtbegroeiden naaldbomen kan ik ze daar gewoon in de vole grond zetten maak ik gat gooi er 50 liter growmix in

zou dat kunnen ? of is de grond te zuur en moet ik ze in potten zetten

 

: heb ik nog 1 probleem ik heb altijd met stekken gewerkt omdat ik dan altijd mooie volle planten krijg en altijd vrouwtjes heb dus wil ik weer stekken zetten maar welke soort plant raden jullie mij aan

voor in de bossen een sterke plant

 

alvast bedankt groetjes kaytjeeee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk eens bij die topic over de ideale buitenplant ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ik heb daar al meerdere keren gekeken en gezocht maar ik kwam er nog steeds niet uit

op mijn vragen maar toch bedankt ;)

 

: ik hoop dat toch iemand mij zou kunnen helpen

 

groetjes kaytjeee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meestal is de grond bij naaldbossen te zuur.

Wij hebben geprobeerd wijndruiven te verbouwen in een voormalig dennebos.

Dat was moeilijk en er is veel kalk en tijd vereisd.

Als je een gat graaft en daar goede grond in doet kan het zuurtegraad daar alsnog overslaan.

Of al genoeg kalk erin, misschien kun je van te voren een ph test van de grond daar doen.

Ik zag hier ergens op het forum een beschrijving over hoe (of naar een goede growshop).

Weet je zeker dat er niet teveel zon verloren gaat tussen die bomen? En of er niemand komt (boswachter bv) anders is het natuurlijk verloren moeite.

Suc6!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey nee ik weet zeker dat er niemand komt en zo in de bossen is toch altijd een risico nemen he

ik zit meer met die grond of die goed is voor te kweken of ik moet er specikuipen mee naar toe nemen aleen dan moet ik er weer vaak naar toe om water te geven ik zet er ook weer niet zoveel dus ik denk dat ik in potten ga kweken en ik ben zommers al in de bossen geweest je hebt er toch wel redelijk goed licht groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry dat ik op een oud topic reageer maar naaldbomen houden zeer veel zonlicht tegen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...