Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

cartman

Pit Potjes

Recommended Posts

hallo allemaal heb 20 stuks jack hammer en 10 stuks sage&sour S.m.M

 

heb ze gister hokje gebouwd en ze in de pit potjes gedaan met beetje wortelstimulator

 

maar als ze dalijk uitkomen moet je ze dan uit de pitpotjes halen kon het nergens vinden

 

 

 

 

 

med_gallery_9663_1584_53462.jpg

 

 

 

 

netjes toch??? :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee hoor! lekker laten zitten wortels komen er vanzelf uit,daarna in het volgende potje doen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als proef heb ik een aantal klanten pitpot meegestuurd bij de bestelling van sannie's seeds,einde van deze week heb ik deze op voorraad en ga deze mee sturen bij bestelling van zaden uit sannie's seeds.

Dan komt er ook een uitgebreide tekst en uitleg over het beste en hoe dit product te gebruiken.

 

Hier een goeie link om een idee te krijgen.

Ik ga deze pitpotjes bij leveren om de klant te garanderen van een zo hoog mogelijk kiem percentage,wat handig is bij zulke luxe zaden :specool

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het misschien een idee om deze ook los (en in kleinere hoeveelheden) te koop aan te bieden? Ze zijn namelijk erg lastig te verkrijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon in de aarde stoppen die potjes.Mischien een kleine handige tip.Laat ze bij het ontkiemen in het bijgeleverde zakje zitten.Zo heb je altijd een hoge lv zonder veel gedoe.

 

med_gallery_9003_1295_33185.jpg

 

 

 

Binnen 48uur was dit het resultaat :specool

 

med_gallery_9003_1295_27254.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das snel zeg :) :specool dat is de reden dat ik deze pit potjes mee ga leveren

Gefeliciteerd met de geboorte

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Sannie,

 

Zolang je de pitpotjes nog niet los verkoopt in je shop, kun je misschien vertellen waar ze online te bestellen zijn. Of evt. welke winkel.

 

Totdat we ons hebben overgegeven aan de Sannie Seeds, zoeken we naarstig naar jiffy's of pitpotjes.

 

En is er eigenlijk een wezenlijk verschil tussen beiden?

 

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

@AsGrow

Pitpot om te stekken is al erg lastig aan te komen :)

De zaadplugjes welke hier beschreven zijn nog niet in de verkoop geweest hier in nederland.Ik heb de wereld op zn kop moeten zetten om deze plugjes te bemachtigen.Of deze in de losse verkoop zullen komen is nog maar zeer de vraag en zal dan in de wietforumshop verkrijgbaar wezen.

 

Het verschil tussen de jyffie's en pitpot is vrij groot maar pitpot is naar mijn idee het allerbeste ontkiem medium waar ik tot nu toe mee gewerkt hebt.

Veel beginnende en ervaren kwekers hebben toch problemen met het ontkiemen van zaden.De bedoeling van sannie's shop is om de klant een voorspelbare ontkieming te laten krijgen en zo dus een optimale benutting maakt van de aangeschafte zaden.

 

Pitpot zal zorgen voor een gelijkmatige ontkieming wat weer handig is in het voorgroei proces.En zoals we allemaal wel weten is een goeie start het halve werk :specool

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Das snel zeg :smoke :specool dat is de reden dat ik deze pit potjes mee ga leveren

Gefeliciteerd met de geboorte

 

hahaha bedankt hier het eerste kopje boven de grond :) :D :)

 

med_gallery_9663_1584_283013.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
groothandel hy supply verkoopt die pitpotjes in dozen van 864stuks,

Ja dat klopt maar dat zijn de stekpluggen :specool

 

Voor een uitgebreide beschrijving kun je nu ook hier even kijken

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Cannakid,

 

Op die site moet je helaas 18 jaar zijn om een bestelling te kunnen plaatsen.

 

Maar ik wil ze binnenkort ook gaan bestellen, dus die drie(?) stuks kan ik je dan ook wel toezenden.

 

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...