Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Ska!

beste shop in Amsterdam?

Recommended Posts

Casey Jones hebben ze ook bij Any Days. Was goed te roken.

 

Bij de Mellow Yellow zit je nu iets minder gezellig dacht ik. Weet het niet zeker maar volgens mij zijn ze daar de NoordZuidLijn aan het graven. Of een ander project wat jaren duurt en waardoor ALLE huizen in Adam scheef komen te staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ow na een flinke blow lijkt het dan gewoon of alles weer recht staat :D

Zal binnenkort weer eens shophoppen in amsterdam altijd leuk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt Miramar. Maar als je in de mellow zit heb je daar geen last van :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coffeeshop warda voor de hash...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb mezelf laatst laten vertellen dat boerenjongens een goede shop is met lekkere wietjes op de kaart, maar nu lees ik hier hele tegenstrijdige berichten, ik ga volgend morgen naar amsterdam, iemand die mij een shop/wietje kan aanraden?

Liefst niet te ver van t centrum.

Nu ik dit hier zo lees komt t er een beetje neer dat de meeste commerciele meuk verkopen, ga natuurlijk geen 15 euro betalen voor een wietje van 8 weekjes bloeitijd.

 

Grtz,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals ik eerder al zei Coffeeshop grey aerea verkoopt lekkere wiet. Maar is wel prijzig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grey area, waar zit die?

En wat hebben ze daar op de kaart staan voor zo rond de 8/10 euro de gram?

Grtz,

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.greyarea.nl/shop.html

 

Ben er al een tijdje niet meer geweest. Ze hebben bijvoorbeeld sannies jack. Casey jones. Elk wietje is er eigenlijk wel lekker.

 

Hier de locatie

 

https://www.google.nl/maps/place/Grey+Area+Coffeeshop/@52.374654,4.888833,17z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x0:0x2e1bd17b4e631032

 

Ik probeer overigens geen reclame te maken hoor :P Kan gewoon zo snel niet een andere goede shop in het centrum bedenken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke thanks voor de info man,

Fftjes daar langs dus morgen, ben benieuwd.

Grtz,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks nonsense en dat mot wel goed kommen!

Zeer handige kaart indd unpredictable, de ultieme map voor mij, thanks! :verrygood

 

Een maatje van me raadde me aan om eens utopia te bezoeken, zie net dat die er tegenover zit, kan niet beter! :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blue bird heeft ook lekkere soortjes op de lijst

Share this post


Link to post
Share on other sites

ken de geen enkele :) geen coffeeubezoeker :likken: :jump: maar het is blijkbaar wel de moeite zoveel..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben vorige week een daggie in amsterdam geweest, rondje shops.

 

Het viel me een beetje tegen allemaal.

 

Voyagers is een kut shop... ze spreken er vergoddomme alleen engels en we vermoeden dat we te weinig hebben gekregen.

Toen we dit aankaartte werden we zelf voor oplichters uitgemaakt. Snel weggegaan uit dit krot.

 

 

Uiteindelijk bij anyday lekkere wiet gehaald voor een redelijk prijs... een 2 grams zak was tenminste echt 2 gram.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo te lezen wel een moeilijke zaak om een deftige coffeeshop te vinden en dat nog in Amsterdam.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegenwoordig bijna alleen maar bagger wiet in amsterdam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bagger wiet in amsterdam?! moet je is naar de boerenjongens gaan in de baarsjes oud west! mooie prijze en goeie kwaliteit tenminste nog een lekker haze of kushje voor 8.50

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahaha boeren jongens is ook bagger ouwe

Een mislukte casey jones... die noemen we b-52.. h h kijk maar is goed met een microscoopje naar je wiet van boere of van bij

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegenwoordig bijna alleen maar bagger wiet in amsterdam

+1 bewerkte wiet wat de klok slaat mag nog geen eens marco shot maken voor je die shit koopt.

En als je het wel mag doen zonder weg geschopt te worden dan schrikken ze vaak zelf.

Zijn nog wel wat goede maar wie gaat er 18 euro/g aftikken? not me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Grey Area. Engels sprekend maar wel Nederlands begrijpend. Prijzen aan de hoge kant, shop is klein en sinds de oprichting in...jaren '80?...nooit meer wat aan gedaan. Staat al een rij voor de deur als ze bijna opengaan. Veeeel toeristen dus kun je lang in de rij staan want die willen elk soortje zien, ruiken en er alles over weten. Voor de kwaliteit wel het wachten waard.

 

Vanaf het CentraalStation het Singel oplopen richting centrum. Bij de brug met het standbeeld van Multatuli het straatje rechts ingaan, enkele panden van de hoek af, daar zitten ze.

 

Deze shop kan normale openingstijden hanteren, ze zitten net buiten de cirkel die ze om één of andere school heen hebben getrokken. Binnen die cirkel zijn alle coffeeshops dicht tot 18:00 uur en zijn de scholieren dus afhankelijk van straatdealers. Gelukkig hebben die nog andere artikelen in hun assortiment dan wiet -

 

V

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grey Area is vooral sinds de jaren 80 niet helemaal schoon gemaakt... Ik docht er mijn schoonmaakster naartoe uit te zenden, hij zal het raam voor slechts een beetje wiet weer schoon maken!

 

Het zijn goede Amerikaanse jongens die het shop beoefenen. 16€/ 1g voor Devils Harvest Shoreline or Reserva Privada Kandy Kush is niet echt goedkoop, maar ik vrees dat het de prijs is die je voor kwaliteit in een centraal gelegen A'dam shop te betalen hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn favos zitten toevallig allemaal in het centrum. :smoke

 

Anyday. Ze hebben daar echt speciale wietjes: vroeger de legendarische enige echte NLS, ze hebben paar jaar terug ook Durban Poison gehad! Die wou de baas van me broer toch ook wel even roken. Tijdje terug ook een sensi haze voor zeven vijftig. Goeie sfeer, deskundig personeel en erg fijn publiek. Aanrader voor de eerste lentedag met terrasweer: pure Jamaica met een kopje koffie bij het blauwe theehuis in het vondelpark en een goed boek. :book:

 

Tweede Kamer, Rifman hash. Voor de bewuste rokers. Jammer trouwens dat ze van die papieren wietzakjes zijn afgestapt. En ze hebben natuurlijk ook hele fijne wiet.

 

Dampkring in H'lemmerstr, zelfde eigenaar als Tweede. Ik hoop dat de amnesia skunk en cheese skunk weer terug komen en velen met mij denk ik zo.

 

Original Dampkring: heeft ook meestal wel iets lekkers voor een mooie prijs. En meisjes achter de bar. :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over die papieren zakjes. Je bent denk ik in de war met de shop er naast, dutch flowers. Deze shop geeft de wiet in papieren zakjes. 2e kamer ben ik heel wat jaren geweest en nooit een papieren zakje gehad :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrijdag gaat Snaaip weer eens een bezoekje brengen aan A'dam

 

Meende de Dampkring (Handboogstr), 2é Kamer al zeker te passeren, eventueel Kadinsky (Rosmarijn) Abraxas en de Anyday ook nog passeren als ik er de tijd voor heb a ligt de Anyday al wat verder.

 

Goed genoeg om iets min of meer deftig aan een redelijke prijs te scoren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...