Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Ska!

beste shop in Amsterdam?

Recommended Posts

grinspoon is echt de lelijkste wiet die ik ken :rofl wel lekker dat wel.. :D

 

voor mij blijft het toch boere jongens, heerlijke wiet top kwaliteit en prettige mensen die weten waar ze het over hebben..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste shop is volgens mij die met de beste prijs...... http://www.hill-street-blues.nl/info-market.htm Koop hier maar eens een stukje zero voor 20€ krijg je 6 gram goede stuff!! Gaat met wiet net zo.....al de Amnees nog steeds op 14€pg staat :whistle: word die wel steeds goedkoper bij meer afname.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oohhhhhhh mer als 5 gram maaaaggg nieeeeetttt.... :o :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grinspoon te pakken, bij Barneys gehaald. Ging weer heel vreemd. Zoals SexnCombi al zegt, zeer toeristisch zoals de meeste sjops in binnenstad amsterdam. We wilde binnen waar we werden aangehouden door een vrouw. "What are you going to do?",,. "Go inside",,. en toen kwam er een heel verhaal waar ze zelf ook niet meer uitkwam en eindigde met, je moet daar rechts gaan staan om wiet te halen. En ze vertelde daar nog achteraan dat er bijna geen Nederlanders komen in die shop. In de rij beland werd het steeds meer duwen en trekken. Ik zag dat er mensen naast me passeerde. Ach het hoort er misschien bij. Veel russen, polen, oostblok, engelse. Die gassies, want oud waren ze niet, haalde voor meiers wiet. Waar je in een normale shop een tientje wiet haalt halen ze hier een meijer. Maar dat ben je ook zo kwijt. Het goedkoopste wat ze hadden was 12 euro geloof ik. Een indica, weet me niet meer welke.

Maargoed, eindelijk aan de buurt. Ik vroeg hem een gram Grinspoon. Nee, is op sorry. Dus ik vraag hem om de laatste korrels, ben van ver gekomen. Nee kome zo maar terug was het antwoord. Over 1 a 2 uur. Dus ik terug, weer in de rij, eindelijk aan de buurt. De man aan de balie vroeg me, could you please talk Englisch. Ik een gram besteld en weg,.

Rookwaar ziet er goed uit en gelijk 1 gedraaid. Smaak, WAUW. Effect, mhuwa, voelt alsof ze er een handrem op hebben gebouwd. Misschien lang laten curen dacht ik. Dus thuis gelijk on de loep bekeken. Ja behoorlijk wat amber tezien en dat vind ik zonde. Voor 18 euro de gram verwacht ik de full monty, ik had mijn helm al op klaar om naar de maan te gaan. Maar ik begrijp het wel, al die toeristen. Ach, misschien moet ik hem zelf eens zetten. Niet met de intentie er wat vanaf te halen. Kijken of ik het er beter vanaf kan brengen.

Die smaak zeg, mjammie. Krachtig, chemisch, peperig, zuur, haze

 

Volgende keer gaan we Hiil Stree Blues doen, bedankt voor de tip Donner.

 

Edit: verkopen ze Dr Grinspoon op nog andere locaties dat iemand weet?

Edited by miramar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben snel weer eens in Amsterdam, weet iemand waar ik Nevill's Haze kan halen? Behalve in the Greenhouse waar ik geen fan van ben zou ik het niet weten.

 

Thanxs!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt PH voor die link. In het weekend eens voor gaan zitten. Wil toch wel graag wat nev. te pakken zien te krijgen. Tips? Voordat ik hem zelf zet eerst even proeven :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

altijd leuk dagje amsterdam elke shop heeft zijn wel een goei soortje

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is de beste shop in amsterdam...?

en waarom?

 

The Greenhouse. Daar hebben ze altijd highgrade

 

www.weedbook.nl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie naar de Greenhouse wilt ga aub naar t Waterlooplein of Tolstraat scheelt 1-3 euro per gram en zelfs dan heb je veel te veel betaald.

Hier onder een aantal voorbeelden van Boerenjongens troepwiet oordeel zelf.

 

A146   20140223 150347

A144   20140223 145806

A141   20140223 145552

A140   20140223 145519

 

Het gaat her om de soorten John Deere en AK47 :thumbsdown: .

 

Greenhouse,Barney's,Boerenjongens/Damprking,Grasshopper,Bulldog zijn absolute no-go's voor de bewuste blowers uit de omgeving van Amsterdam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boerenjongens ben ik niet met je eens, maarja dat is smaak.

 

Ik vind Grey Aerea bij de singel kruising multatuli plein een goede sjop. Wel een beetje aan de dure kant. Maar de wietjes hebben echt een uitzonderlijke smaak/ geur/ uitwerking. Komen wel veel toeristen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@NoNonSense :| Smaak? Tja als jij 7up,Vertimec,Masai,behangplaksel,schimmel etc lekker vindt roken be my guess. (en dat rook je trust me)

 

Ik raad je wel aan om je Boerejongens wietjes eens gratis te laten bekijken door t Cannabis College of te testen door TLA,geloof mij 75% van de Boerenjongens wietjes zijn vervuild! Ik zeg ook niet dat alles van hun troep is maar de Boerejongens,Popeye's en Grasshopper hebben veruit de meest slechte reputatie van Amsterdamse coffeshops aldus het Cannabis College.Er ligt daar trouwens een ''Box of shame'' met een hele hoop voorbeelden van slechte wiet uit Amsterdamse coffeeshops,waaronder genoeg voorbeelden van troep uit de Boerejongens.

 

Een kleine led microscoop van 5eu doet al wonderen.Test je wiet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okay ik geloof je man :) Je komt met een goed onderbouwd standpunt.

 

Meestal als je het over coffeeshops hebt komen mensen met de meest gekke theorieën waarom de wiet goed/ slecht is.

Sinds ik zelf voor zien ben hoef ik sowieso niet meer naar de shop :P

 

Maar ben je wel is bij Grey aerea geweest?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grey erea is indd een goeie shop, maar daar betaaal je dan ook weer voor.

blue bird heeft ook altijd wel mooie soortjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar zit die?

 

Nevermind, heb hem al gevonden via google. Nog nooit geweest. Maar een keertje doen dan.

Edited by NoNonSense

Share this post


Link to post
Share on other sites

En voyager of hoe je het schrijft is ook wel een goeie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had er tijdje terug shoreline, weet niet meer uit welke shop, sterk wietje maar smaakte me niet, maar misschien dat iemand weet welke shop dit was, want misschien dat ie voor een ander wel lekker is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goede shoreline is heerlijk.

 

Probeer hem gerust nog eens een keertje, als je de goede treft zal het je bevallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik in A'dam was (lang geleden) kwam ik voor een CS nooit in het centrum behalve dan als de gabbers op CS tour wilden en het verdomden om zich buiten het centrum te begeven want dat was niet ok ofzo (vaag ben A'dammer en wat is er fout aan niet centrum, beste plekkies toch :innocent: ).

Al tijd geleden en weet niet of die CS er nog zit, naam weet ik ook niet, maar als je vanaf Leidse richting Kinkerstraat (is oud West) gaaten dan net voor bruggetje kleine grachtje (dus niet de dikke brug over de kadekade) zit aan de linkerkant een (buurt?) shoppie waar ze sowieso heel lekkere zwarte hasjes hebben, zelfs een afghaan daarvandaan was heel goed te doen, koop afghaan in het cenrum en je vergaat het lachen wel.

 

Echt nog oude CS idee incl. de prijzen en de vriendelijke service en ipv hordes toeristen lekker rustig.

 

Vond de Dolfijn? dat kleine shoppie in zijstraat Leidsedwars ook altijd wel redelijk, beter als de bull, grasshopper ed waar je niet eens op terras mag roken maar wel pullen bier zuipen en bezopen worden :withstupid: en wat dies meer wat echt op toeristen gericht is, NL spreken is raar daar nog maar niets te zeggen over aanbod/kwaliteit en wat je ervoor neerlegd en dit was ruim decennium terug ook al zo, in A'dam een knap wietje scoren is nog best een klus als je de weg niet weet :whistle:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken van heel wat jaren terug de yellow mellow of mellow yellow??, nog herinneren.

Gezellig shopje was dat toen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mellow yellow, ben ik in een periode vaak geweest. Is nog steeds een gezellige shop. Af en toe is de wiet er lekker. Af en toe niet. Beetje wisselend dus. Maar het is ook belangrijk dat je van je wietje kan genieten. En dat kan wel redelijk daar. Meestal staat er dragelijke muziek op. Kan me namelijk heel erg ergeren aan top 40 muziek. vijftig procent is wel toerist. Het enige min punt wat ik me kan bedenken.

 

Ik heb niks tegen toeristen hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig kom ik nu alleen nog in de shop voor wat hash :P

Edited by appel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben tot gisteren voor twee nachten naar A'dam geweest. In de Grey Area hadden ze shoreline van Devil Harvest Seeds. 16€ voor een gram van een plant met een bloeifase van 8-9 weken dat voor het overgrote deel een Skunk #1 is. G*dv€®d*mm€! Maar als toerist moet je toch met de massa trend gaan :likken: Het geur van 1/2 gram in mijn tas was zo sterk dat de man van het hotel tijdens inchecken zegde "je moet buiten roken" zonder eerst te vragen of ik rook :)

 

Beste shops in A'dam volgens mij: Grey Area (maar ze hebben een glazenwasser nodig volgens mij :whistle:) en de Voyagers. Alle beide hebben een vaporizer. Bij Grey Area hadden ze ook Sannie's Silverfields

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beide echte shops voor toeristen maar je krijgt er tenminste waar voor je geld

 

moet bekennen dat ik eens in de maand naar 1 van deze 2 shops ga voor wat lekkers of naar club media voor casey Jones

 

trouwens ook 1 van de goeie shops in me o zo mooie stad.

 

Greetz appel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...