Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Ska!

beste shop in Amsterdam?

Recommended Posts

Welke shops bieden de echte Sannie-soortjes aan zoals Killing Fields, Shackzilla, Sugar Punch, etc?

En waar vind ik een goede Casey Jones, of een Jackberry "PC" ;) ?

Ik wil deze week even een tripje maken langs de shops om voor de komende tijd wat fijne variatie te hebben dus alle hulp is welkom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grey Area bied volgens mij Silverfields (maar ik weet niet of ze het nu op voorrad hebben - volgens mij teelt een van hun vaste kweker's biologische wiet op aarde en hij doet dat met Sannie's soorten)

 

Herijuana is ook bij het Greenhouse te vinden maar ik vind GH een afrader voor wiet. Het Herijuana was veel te vocht en niet zo sterk als verwacht. Ik denk dat het aan het GH ligt en niet aan het Herijuana (het is zeker niet zelf schuldig voor te vocht verkocht te worden :thumbsdown: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb vorige week een tripje amsterdam gedaan gewapend met een lijstje vanuit deze topic. Alle shops in het centrum vond ik bagger. De door iedereen hoog aangeschreven shop Grey Area zat stampvol en we zagen het niet zitten om te wachten en niet eens plaats hebben om een jointje te roken, dus die hebben we niet gedaan.

Mijn advies is lekker buiten het centrum shoppies doen en enkel naar het centrum gaan voor al die bloedmooie vrouwen die daar rondlopen :wub: .

 

Beste wat ik gerookt heb:

SSH en een kush waar ik de naam van kwijt ben. Shop was dicht bij het vondelpark, beetje rasta, naam vergeten.

Dr Grinspoon van Katsu (de pijp). rook en smaakte wel enorm naar potgrond! ben echter nog nooit zo high geweest en heeft zeer lang aangehouden. toch iets twijfelachtig aan deze shop maar een van de betere.

S5, choco kush en de hash (nepal en manali) van ibiza (de pijp).

 

Wat ik niet verwacht had is dat ik SSH zo lekker zou vinden, had eerder altijd naar de amnesia gegaan. En dat ik uberhaupt hash ging kopen en het dan nog lekker vinden ook. Eigenlijk alles wat we in Ibiza gekocht hadden was lekker, en dat is ook de enige shop dat ik vanuit mijn ervaring zou aanraden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Katsu is een zeer goede shop. Daarin tegen is ibiza naar mijn mening een troepshop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een jonge die op de middelbare school bij mij in de klas zat zweerde bij ibiza. Die kush was echt lekker te roken en maar vijf euro per gram. Weet niet of dat nog steeds het aanbod is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroeger was boeren jonges inderdaad een super coffeeshop, op dit moment vind ik zelf coffeeshop the stud (Amsterdam-Oost) echt DE coffeeshop. Ik kom er nu al enkele jaren.

Ik snap niet dat hierboven veelal toeristische coffeeshops worden genoemd. Vaak laat bij dat soort coffeeshop de kwaliteit te wensen over, en de prijs is over het algemeen ook een stuk hoger.

Ik vertrouw gewoon op een shoppie waar meestal locals komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Stud is goed he. Een van de weinige coffeeshops waar alles klopt. Mooie prijzen altijd kwaliteit en nog aardig ook.

Ik haal er vaak hasj, 2 gram Super Pollem voor een tientje. Ook fijn dat je er zakjes van 5, 10 of 20 euro kan kopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De stud staat bekend, soms gespoten wiet te verkopen. Bijvoorbeeld de greyarea is erg toeristisch en erg duur, maar je kunt er verwachten geen gespoten wiet tegen te komen. Misschien is dit het reden waroom de greyarea was genoemd en de stud niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grey aerea, ik heb em al een paar keer genoemd. Heerlijke wiet hebben ze daar. Het is de enige shop waar ik nog naar toe ben geweest sinds ik ben begonnen met mijn eigen voorziening.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

De stud staat bekend, soms gespoten wiet te verkopen.

 

Wat een onzin zeg. Als ervaren roker weet ik inmiddels echt wel wat een goed wietje is, en mijn vrienden en ik kopen daar nu al jaren. NOOIT maar dan ook NOOIT daar bespoten wiet gezien.

 

Ik snap ook echt niet hoe je bij deze reactie komt!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ the predactor: een erg late reactie maar goed is dat engels spreken niet 'normaal' in amterdam dan??? veelal word engels gepraat tot aan de art smit toe ... tjah blijft een wereld stad.

 

kijk is naar andere wereld steden waar ze een exotisch taaltje spreken bijv hong kong daar word ook veelal engels gesproken.

 

@ topic

 

ik zelf heb alleen maar goede ervaringen met die ' engelse ' figuren @ voyagers en ook @ grey area ( die laatste verstaan wel het meeste nederlands )

 

tjah en de prijzen zijn overal in amsterdam veels te duur. als kweker kom ik daar om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe soorten. liever 18 euri kwijt in 1 avond dan dat ik 45 euri kwijt ben voor 3 zaden en daar na 10 weken achter kom dat het kut spul is.

 

tjah en de ene heeft een betere pheno in huis dan de andere. zeker als ze partijen kopen van zaadkwekers das normaal. gebruik je neus knijp in een toppie das geeft vaak al redelijk wat info.

 

@ de tweede kamer werd ik de laatste keren niet echt plassant geholpen en kom daar niet meer. lijkt idd of de werknemers daar hun tijd uitzitten. ach maar iedereen kan zijn dag niet hebben. HET ZIJN GEEN ROBOTS. ben zelf jaren gastheer geweest ik snap dat het slikken is met sommige gasten. daarintegen ben ik me wel bewust dat baantjes als hierboven diensten zijn. anderzijds moet je dan slaafs zijn.... ik weet het vandaag de dag nog steeds niet heel moeilijk zeker als je je in beide ( de zeikerd die 16 euri moet betalen voor een c5 pioneer of de verkoper die te doen heeft met een respectloze jonge ) kan verplaatsen.

 

las ook een reactie terug van een grote tak al wel een reactie van long time ago. gooi die tak maar is de weegschaal. dat gewicht is te verwaarloze. daarbij kun je altijd nog melden dat je liever toppen heb dan takken of niet betalen. ik heb wellis wat lo verkocht had je van die 'zeikerd' ( niet dat diegene die dit zegt dat is ik ben niet bij die situatie geweest ) daar sprak ik mee af dat al ze een gram takken hadden ze die konden inleveren bij me en dan een nieuw grammetje weer kregen.

 

vaak en je dan zo 20 gram verder. nooit iemand terug zien komen met een gram takken :likken:

 

nog zon mooie van de plank : ' graag 5 euro wiet en een mooie dikke top graag lolzzzzz' :execute :wave:

 

mijd amsterdam als je er geen centjes voor hebt want het is er gewoon duur ( al heeft voyagers wel picking tuesday??? voor 10 euri per gram vaak een heel interessante aanbieding jammer is wel dat je dan niet weet wat het is ). zelf kweken is nogaltijd het ' goedkoopste ' maar zitten ook bedrijfsrisico's aan :whistle: exclusief investering kost een gram niet meer dan 30 a 40 cent normaliter

 

 

 

oww edit: drank en eten is er ook veel duurder dan in een klein dorpie maar anderzijds de panden ook. dat heet marktwerking

Edited by hemprenaissance

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voyagers vind ik goed. Zit vlakbij station maar dit is nou niet echt de shop om eens ff lekker te gaan blijven hangen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap het wel als je naar het centrum gaat als je gewoon even op de toeristische tour wilt gaan. Je kan er alleen 100% vanuit gaan dat je teveel betaalt voor de wiet. Er zijn wel wat uitzonderingen, maar over het algemeen betaal je veel teveel.

 

Wat mij betreft zijn er een paar shops die er bovenuit steken. Die liggen niet echt in het centrum.

 

1. Best Friends in Oost - Voordeelzakken van zeer goede kwaliteit voor een topprijs en eerlijke verkopers. Ze raden je gewoon het beste aan, niet het duurste.

 

2. Boerejongens in West - Over het algemeen goede handel voor een goede prijs. Wel een beetje te creatief qua soortjes. Je krijgt niet altijd wat je koopt, maar de prijs is goed en de kwaliteit ook.

 

3. The Stud in Oost - Vlakbij Best Friends en ook een goede zaak. Helemaal vernieuwd en lekker fris. Is een mooiere zaak dan Best Friends en de spullen zijn bijna even goed, maar vaak net niet. Het blijft toch een natuurprodukt ;). Voor beiden geldt, dat je goede voordeelzakken kunt kopen. Soms wel 2x meer dan in het centrum.

 

Amsterdammers weten het over het algemeen wel, maar ik zie toch dat er veel mensen hier op het forum zijn die nog niet buiten het centrum zijn geweest en dat is gewoon zonde van je geld.

 

Ohja en Boerejongens en Best Friends hebben nu ook zaakjes in het centrum geopend, dus dat is lekker voor diegenen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kom net weer uit adam en heb 3 shops bezocht.

1e dag direct na aankomst op zuid ff langs 'de kade' gewandel. erg fijne shop voor wat ik van adam gewend ben. nederlands sprekend personeel en ze namen rustig de tijd om wat uitleg te geven over hun soortjes :)

plakje champange hasj mee genomen. er lekkere hasj, zoet zoals beloofd door de verkoper :)

 

ook ff bij de greenhouse geweest. tipische toeristenshop. der in der uit met een zakje silver lemon haze.

wel een erg lekker wietje.

 

ook barneys farm weer bezocht. is en blijft mijn favorite kwa soorten. personeen en alles.. tja wat kun je er van zeggen..

cookie kush gehaald, erg lekker kruidige smaak en zoete caramel nasmaak.

g-13 haze, haze met een knal voor je kop. (kan ook door de joints er voor en de drank zijn geweest) :P

tangerine dream, dit blijft toch egt mijn favorite soort kwa smaak en effect.

 

verwacht gewoon niet te veel klantvriendelijkheid en rook lekker door is het motto als je naar adam gaat ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

solo en any day maar beiden toch behoorlijk prijzig maar lekkere wiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

15 jaar geleden was de dampkring mijn favo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu een paar keer bij Siberië geweest De prijs kwaliteit is zeer fijn.

De hasj macro zien er ook super mooi uit.

2 soorten wiet nu onder de loep en ook dat is erg mooi en eht best de trichome heads zijn heel dus 3 lekker ballonnen.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

kom je even koffie drinken onderweg? Of ga je niet onderlangs via de Afsluitdijk?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lxx_33

ik vind dat the stud goeie haze heeft maar die pp van ze staat al jaren bekend om sponswiet

 

@Budwiser

Boerejongens heeft goeie wiet

Ruthles in de buurt van boere heeft ook goeie wiet in de buurt heb je ook Masawa heeft goeie hash en vraag je hem welke wietje op het moment de best is ,Tref je wel iets lekkers aan G13voor mij

 

in de stad moet je bij Prixdamie ,dampkring, zijn

en een bakje kibbeling in de mercatorstraat bij de visboer met knoflooksaus heerlijkkk jammiejammie

 

Salut :j enjoy

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boerenjongens hadden Sativa Mexican cookies, Super silver strawberry, LA Cannalope Haze, pineappel haze.

 

1STE HULP, Green crack, Gorilla glue, jet fuel.

 

Voyagers, Chocolope, Fromage blue, Sour pink grapefruit, plantinum girl sout cookies.

 

Dampkring / tweede kamer heeft altijd wel leuke.

 

Zal later vandaag even pmmem over sat naar adam.

Edited by Mr. Black Cat
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

eigenlijk schandalig dat menukaarten niet gewoon openbaar zijn maar een soort best kept secret

 

mis al die amsterdamse soortjes wel, waar ik nu woon is het aanbod zeer matig :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...