Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
smokie

Grow-Box

Recommended Posts

ik las een stukkie in een highlife over dit systeem het is dat van die site http://www.grow-box.nl

 

het spreekt me eigenlijk best aanwie kweekt er nog meer zo? 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er inderdaad zeer knap uit hoor :lol: :lol: :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb het ook eens gezien in de growshop, zag er inderdaad enorm aantrekkelijk uit... hopelijk kan iemand ons meer vertellen over de praktische werking ervan... :lol: :P

 

yannis

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ikheb net ffies gebeld, en het kost 299 euro per vierkante meter. Ik zit er serieus over te denken je krijgt daar voedingen bij enzo. Je krijgt inplaats van pk-1314 daar pk-1218 hehe vond k wel opvallend. Aardig lui trouwens. Misschien gaat het dan toch gebeuren smokie op hydro. wie weet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je de voeding er bij krijgt is dat het beginnerspakket,ben daar ook info gaan vragen bij de hoofd verdeler,met die299 euro kom je er niet hoor,je hebt daar dan nog vannalles voor nodig,laat je geen oor aan naaien :lol: en het is ook geen makkellijk systeem,zeker niet voor beginners :!: :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat hij bedoelde kreeg ik die voeding er wel bij hoor, En ik is ook niet me eerste kweek hex :wink: Ben jij ervaren met dit systeem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee ben daar voor gan zien ,maar ben op aarde begonnen :lol: veel geluk ermee :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb gehoord dat het systeem rond de 220 euro kost, maar zondere voeding en dat het een betrouwbaar systeem is door zijn eenvoud, en dat het al lang in de tuyinbouw in gebruik is. En het beste van al garanderen ze je een opbrengst van 600 g de m². wat erg hoog ligt.

 

als ik binnen zou gaan kweken word het dit systeem. en je kan het supstraat blijven gebruiken, enkel soms een beetje bijvullen.

 

niet nadenken, doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

neeeeee je kan het substraat niet blijven gebruiken,max 3keer,als je het gekocht hebt moet je maar eens laten weten wat het uit eindelijk gekost heeft,ben erg benieuwd :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

stond toch ook op de beurs smookie heb je het daar niet gezien, rechts vanachter in de hoek in de voorste hal, dus niet die achterste gang .

Share this post


Link to post
Share on other sites
En het beste van al garanderen ze je een opbrengst van 600 g de m². wat erg hoog ligt.
Ehm, dat klinkt een beetje als een verkooppraatje. Als je 'maar' 500 gram haalt, wat dan? Krijg je dan nog 100 gram van die lui erbij? Ik vind de opbrengst onwaarschijnlijk hoog. Maar try it en dan wil ik de resultaten wel graag horen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er best wel goed uit dat systeem het kan best goed werken, de planten staan zeker op Mapito. 600 gram per m2 zal zeker haalbaar zijn maar om het te garanderen vindt ik een beetje voorbarig. Alleen ik snap niet waar het afval water blijft als het terug in de onderste box loopt is dat niet zo oke. De prijs, zit er ook die lamp bij? Misschien kan je na bouwen met boxen van de blokker. Die voeding is gewoon een hydrovoeding en de Pk12/18 maakt niks uit, want als die A&B een lage K hebt krik je dat weer op met die K18. Smoke Bouw ut zelf en verbeter het systeem, neem losse boxen vul ze met mapito, maak drain gaten en een appart voedings vat, voeding met een hoge NPK moet ook lukken voor veel minder geld.

 

 

Toedeloe, stop je plant in een vloei...

Share this post


Link to post
Share on other sites

had ik ook al aan gedacht dat het makkelijk na te maken is, op de site staat het toch redelijk goed beschreven dus kan dat geen probleem zijn, ik wil ook binnen kweken maar mijn ouders zien het echt niet zitten, heb ze er al over gesproken maar krijg ze niet omgepraat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx dudes, tis inderdaad aardig duur en je kon er met ieder hydro systeem in kweken volgens die man. zal eens kijken of dat ding moeilijk te maken is. :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...