Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Speedway

Hoe Draai Jij Je Jointje?

Recommended Posts

Waarom een cone draaien als je gewoon een jointje kan draaien? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tipje rechts (ben linkshandig)

M-tipje

Binnestebuiten gedraaid (plakrand aan de onderkant, naar mij toe gericht)

0,7 gram wiet (meestal moonflower, jack herer, white widdow of turboskunk)

daar in het midden shag over heen (van nelle halfzwaar)

en dan netjes dichtdraaien.

zo krijg je een mooie groene joint en zal iedereen zich verbazen over hoeveel wiet er in zit, terwijl dat opzich nog wel meevalt :verrygood

 

applegreen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik draai hem gewoon met de tip rechts, dan een laag shag of sigarette tabak

dan een flinke laag wiet en dan weer een laag tabak.

is lekker om te roke maar niet te veel tabak doen

hy brandt zo ook goed :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rol altijd een tipje, dan pak ik mn blauwe vloei, 1/3 a 1/2 wiet en samson, effe aantikke op wat dan ook en gaan :bier

Ik rol er meestal twee tot vier, hangt er vanaf hoe stoned ik wil zijn, en de rook van wiet is sommige dage iets te zacht en moet ik nogal makkelijk hoesten. Nog maar één keer een pure kunnen smoren..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begin met het tipje: Ik scheur in de lengterichting een stukje af, zodat de achterkant als ie klaar is open is, dan scheur ik de helft er af, tippies zijn te groot, kost te veel tijd om hem helemaal strak te rollen.

Tip links.

Shag ( Javaanse Jongens 3/4). Mooi laagje uitspreiden over het vloeitje, achterin iets meer en voorin iets meer. Wiet er over, niet te veel. Houdt wel van dikke joints met normale hoeveelheid wiet. In een klap knetter stoned is ook niet altijd de bedoeling:P

Dan weer een laagje shag erover heen. Zorg er altijd voor dat er dikek stukken shag of wiet in zsit anders rookt ie bagger.

Hop-Flop, likken, beetje aantikken en zo heb je over de hele lengte een goed gevulde joint :verrygood

 

Altijd positieve reacties op mn joints ( hoe hij rookt dan, niet de manier waarop want dat wil soms nog wel eens niet helemaal jut van ut gaan)

 

:bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

- Spiraal Tippie, klein stukje afgescheurd

- Smoking Blue

- Tip Links

- Wiet + kwart sigaret in m'n grinder

- Op de Vloei

- Binnestebuiten draaien

- Aanstampen

- Mooi dichtvouwen/dichtdraaien

 

Roken maar :specool

 

Als ik blunt/partystick draai draai ik 2 tippies in één wordt het een lekkere dikke tip.

 

En met Wiet-Hasj Mixies draai ik altijd shotgun tippie..

Share this post


Link to post
Share on other sites

nieuwe manier gevonden. je pakt een stukje papier, en deze buig je een beetje rond, in de holte leg je je vloetje, tipje vulling. dan vouw je het papiertje dicht en rolt deze over tafel. (handifg als je maar één hand kan gebruiken) je haalt hem eruit en maakt desnoods de plakrand vochtig.

 

ik rol ze met iets bredere vloeitjes, zonder plakrand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik voor mezelf een jointje draai pak ik een derde peuk, of liever een plukje Drum Select of halfzware shag, ik ben aan het minderen dus ik gooi ~0.2 gram in me grinder, grinden, tippie draaien (spiraal van een half tip papiertje), binnenstebuiten met gouden smoking slim vloei en roken maar

 

als ik wat te vieren heb gooi ik gewoon 0.5 of meer met een pluk halfzware shag, soms een shotgun tippie en gewoon met smoking slim goud vloei. soms binnenstebuiten als ik er zin in heb, maar altijd gewoon gouden vloei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn stickie die ik iedere dag in men mond heb bestaat uit: Smoking Green, V-vormig tipje, dun laagje Van Nelle half zwaar, flink wt wiet en dan weer dun laagje shag. en dan lekker stonen :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

3/4 rode flying filter met een S

zwarte rizla vloei

wiet grinden en eventuele kleine takjes eruit halen

l&m sigaret kuisen, dus de harde en grote stukken eruit, daar blijft ± 3/4 "deftige" tabak van over

wiet (0.5gr) en tabak mengen (50/50)

normaal rollen met de filter links

het einde aanstampen met de filter van de sigaret en het blad wegbranden (dus niet dichtrollen zoals de meeste)

soms tot een uur genieten van 1 jointje tegen die op is :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

nederlanders rollen veel anders dan belge.

ik ben belg en hoe ik rol:

 

- vloei (zwarte, dun papier en dun vloei)

- S tip

- tip rechts

- tabak legge op vloeitje

- wiet er over strooien

- dichtplooien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rol op tientallen manieren ;)

Heb dan maar men twee meest gebruikten gisteren eens vastgelegd :D

 

1)

 

nee.gif

 

2)

 

jaa.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

las ik draai licht het eraan wat voor wier/hash het is bevoorbeeld een lekker stick:

 

1. koop de egte afghaanse hash

2. maak een lange tip ongeveer 1/2 van een bigvloe

3. maak de tip in spiraal vorm en knip met een schaar het midden weg zodat als je hem dicht draait er voorin een filter van de tip zit en achterin en in het midde niks

4. pak de afghaanse hash en rol het in een rolletje ongeveer net ze dik als dit streepje [

5. laagje tabac op de bigvloe

6. dan de hash staaf erop

7. dan weer taback

8. leg de tip ongeveer zo in de join zo ver dus dus: ---------

9. draaien maar :D

10. steek hem op en nog een paar dingen met deze joint

als je een inbrander heb boeit het niet zoveel gewoon rustig door sucken

en nooit aftippen want dan gaat de hash staaf scheef dit is een lekker spacende joint probeer het maar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lange vloei ( Smoking )

S-Tipje

Belgam 20 tabak

Gemalen weed

 

Vloeitje openleggen , tipje erin , beetje tabak en wat aandrukken en dan de weed erop en rollen maar :dope: Beetje aankloppen/aanstompen en gaan met die banaan :P

 

De ene keer is wat meer weed/tabak dan de andere keer . Ben nog lang niet aan een pure toe :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon lange vloei, weinig shag, veel wiet, heeeeel weinig shag en dan nog wat wiet :D

Natuurlijk een tipje voorin.

En dan scheur ik de vloei door de helft want veel vloei heb je natuurlijk niks aan.

 

En als ik het niet afscheur is het een teken dat er zoveel wiet inzit dat het anders niet

mogelijk is hem dicht te draaien :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik draai eerst mn tipje bijna altijd een Sje of Vje als ik een Wje draail wordt het een grote puinhoop :D

Ik leg mn tipje altijd aan de linkerkant omdat ik namelijk ook lings ben. Als ik hem aan de rechterkant van mn vloeitje leg valt mn jointje als ie klaar is van ellende uit elkaar. Dan maak een betje van halfzware shag meestal maar een kleinbeetje omdat ik aan het mindere ben met het roken van shag. Deze verdeel ik over het hele vloeitje. Dan dan pak ik een topje wiet of een blokje hasj en breek er telkens kleine stukjes vanaf. Dit leg ik in het midden van het betje. Als ik hem dichtdraai zit de wiet mooi in het kern van de joint. Als ie inbrand is niet gelijk een deel van de wiet verloren gegaan :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik draai mijn jointje precies goed :rolleyes:

Behalve als ik paddo's op heb

Share this post


Link to post
Share on other sites

tipje links

zilvere rizla blaadjes

pall maal tabak erin, wiet erover, afdekken met meer pall mall tabak

dichtdraaien

op het dak gaan zitten zodat ik geen aasgieren achter mijn joint krijg :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Links binnestebuiten zeg ik maar altijd.. liefst met smoking blue of die roode die zijn lekker breed..

Share this post


Link to post
Share on other sites

tip rechts

roltabak

wiet(ben ni zo voo hasj)

alles in blaadje (black smokin)

En dan diiiicht rolee en smokEeh ;>

ben nog ni zo goe in rolle maa ik vorder der sterk in;d

Edited by fza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben altijd de gene die draait van me maten dus kan nu een aardig jointje draaien na heel wat geoefent te hebben.

Tip gaat bij mij rechts. meestal sigaretten tabak omdat niemand sjek heeft. beetje in je hand of op de tafel de wiet en tabac door elkaar pleuren,

zo het vloeitje in, beetje rond draaien en dan maar dicht draaien, en de pretsigaret opsteken, doorpasen en de volgende draaien. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tip rechts, goude vloei en een peuk.

 

Eerst laagje tabac erin, dan een mooi laagje groen. En daarna nog een beetje tabac om 't af te maken.

Draaien, ik ben de enigste van mijn vrienden die zo draait. Ik zorg gewoon dat hij bij de tip eronder zit, en dan flap k 'm eigenlijk om met m'n ander vingers, en dan draai 'k 'm zo dicht.

Klinkt behoorlijk amateuristisch, maar ik draai tog wel 3 jaar ofzo, en 't gaat eik altijd goed, en ook mooi strak. Dus geen rede voor mij om op een andere manier te leren draaien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...