Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Ray.men

Een Samen Stelling Vor Iedereen

Recommended Posts

ej mense met ray

ik wil graag voor iedereen zeker voor de nieuwelingen en experimenteurs omder ons

een lijst maken met alles er op en er aan

ik heb op azarius.net gekeken en daar hebben ze al rond de 600 pilletjes poedertjes en rokertje

aangezien ik die nooit allemaal kan uit testen ;) was dit mijn vraag zouden jullie allemaal je belevenis willen posten met inhoud van prijs , belevenis , en hoelang het duurt

dan maak ik daar een gemiddelt uit en dat zal ik dan zo gouw mogenlijk posten

het liefste natuurlijk alleen natuurlijke producten speed en lsd kan ook nog wel maar GEEN COKE of HEROINE en natuurlijk alle extra informatie is altijd welkom ik hoop dat het een beetje goe dloop het forum want des te sneller heb ik die lijst voor elkaar :whistling

groete Ray

 

sorry voor de 2 keer topics mensen me pc deed weer eens raar als er een mod is zou u dan deze topic willen verwijderen alvast bedankt en excuses

groete Ray

Share this post


Link to post
Share on other sites

je zou eens gedroode Absintuim Artemisia kunnen kopen (50 gram voor 5 euro) ongeveer. Met ongeveer een volle theelepel in een kopje heet water. Het smaakt vreselijk bitter. maar je bent voor de komende 10 uur onder zijl... dit kruidje begint pas goed te werken als je wat slaperig bent. erg prettig als je een vrije dag hebt en je wil nergens heen, zeg maar een verveel dag. Werkt erg goed in combinatie met alcohol ( zoals in de echte ouderwetse Absint ) Ik heb het nog niet geprobeerd in combinatie met een blowtje. want het effect is op zich al sterk.

 

Doe er geen suiker bij, want bitter + suiker is ongelooflijk jakkie bah . en t smaakt al ranzig genoeg. (t is even 10 seconden doorbijten)

 

Als je vlak voor het slapen hier thee van drinkt dan wordt je wakker met het gevoel van, alsof je een uur geleden geblowd hebt.

 

 

Absintium Artemisia werd in de oudheid gebruikt als middel tegennerveusiteit. maagzweer, lintwormen, darmstoornissen, en andere parasieten in je lichaam. Dus in feite als soort een medicijn. bij matig gebruik dus niet heel erg slecht, lijkt mij.

 

 

Maar net als alle andere genotskruiden, niet te veel ;) En niet erna rijden of met de boormachine spelen. jeweetwel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...