Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
STM

Joint Met Drank

Recommended Posts

Ik heb van een vriend gehoord dat hij altijd een druppeltje sterke drank in zijn joints doet. De sterke drank moet wel brandbaar zijn, liefst iets zoals strorum. Ik kan het zelf niet proberen, want ik ben tijdelijk gestopt(schoolwerk moet beter :whistling ). Maar ik dacht misschien kent iemand de techniek of wil je het eens uitproberen. Het zou de zuurstof toevoer verbeteren en een lekker smaakje toevoegen.

 

Ik heb geen idee of het werkt, mijn vriend doet het bijna altijd met absint, 75-80%. (je kan de absint natuurlijk ook gewoon puur erbij drinken ;) )

Als iemand het test wil je het me dan laten weten of het de moeite waard is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeft nog niemand dit geprobeert?

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij het matsen een druppelje vanvoor, in het midden en vanachter. Daarna gewoon dichtdoen, aansteken en genieten?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In theorie zou het moeten werken. Fillemon heeft op S&S ook ooit alcohol geinhaleerd in plaats van gedronken. Het zou een heftiger, korter effect geven. Maar of dat praktisch is om het op je jointje te gaan smeren....

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen ervaaring me kheb wel al eens iemand een klein beetje honing aan de buitenkant van zijn joint zien smeeren :specool wat voor een resultaat het heeft weet ik niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jannez

Bij de joint is het vooral voor de smaak en als vervanging van tabak(je moet er nog wel iets tabak in doen).

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt me niet zo'n goed idee, zou het in al geval niet proberen en dan ZEKER NIET met absynt :S als er nu 1 drank is waar je volgens mij af moet blijven in combinatie met wiet is het absynt

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Geek

 

Waarom raad jij Absynt dan af? ben ik wel benieuwd naar, want meeste alcoholische drankjes gaan prima samen met een blow. Bier vooral, maar dat is natuurlijk bekend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor mij gaat het hier ook niet echt om het drinken, met enkele duppels bedoel ik maar 2 ofzo. het heeft gewoon een goede smaak en houdt de joint branden

Share this post


Link to post
Share on other sites

absinth is rotzooi, en het is goor, heb zelf ook een fles gehad, en die is er ook met moeite doorheen gegaan, maar je voelde er ook niet echt veel van.

 

maar ik heb wel eens vaker gehoord ja dat mensen paar druppeltjes op de joint doen voor de smaak :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik doe het vaak met omt even welke sterke drank die heel gesuikerd is

 

 

gwn op je weed spuiten en je weed weer ff laten droogen

Share this post


Link to post
Share on other sites

't lijkt me niet logisch dat het werkt, heel mischien krijgt je joint een beetje extra smaak, maar de alcohol verdampt/verbrand door de hitte (alcohol kookt bij 80 graden)

 

imo kan je beter gewoon aan paar trekken van je joint menen en dan een glas absint, als je een sterker effect wilt :specool :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

een joint werd dacht ik niet warmer dan 60 graden?

en btw gewoon een biertje erbij is lekker!! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

de alcohol is niet het belangerijkste, wel de suikers en nasmaak...

maar een biertje of een glasje absint ernaast is ook altijd goed hoor :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een joint wordt zeker wel warmer dan 60° :tu

Er vind verbranding plaats, en reken dus op een temperatuur van 200°, of hoger :verrygood

 

Ethylalcohol of ethanol kookt bij 78°, en het lijkt me logisch dat ge enkel de smaakstoffen en suikers uit je alcoholische drank inhaleerd, want de alcohol is dan al lang verdampt, en zal er zeker niet voor zorgen dat je joint beter brand ofzoo, of je moest heel de joint in de drank dopen, en aansteken, maar dan heb je een hele brandende fakkel :specool

 

Mzzl :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals ik daarvoor al zei: "de alcohol is niet het belangerijkste, wel de suikers en nasmaak..."

het geeft een zoetere smaak, maar als je het met frisdrank ofzo zou doen, zal je joint niet meer branden :verrygood

DUS een lekkere drank met genoeg alcohol gebruiken is de boodschap!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...