Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
rica

Stekken Hoeveel?

Recommended Posts

Hoi

 

als ik snel 850 stekken wil hebben en ik zou dat willen doen van Power Plant

hoeveel moedertjes heb ik dan nodig en hoelang zou ik er dan over doen om aan die 850 te komen???

:whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

50

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT ivm onnodig quoten. Klik/lees/leer HIER aub.

 

Oke en hoeveel dagen/ weken gaat het dan duren de stekken gereed te hebben?

ik zal namelijk wel moeten omdat er geen aanbod is (of ik weet de juiste plekken niet) om 850 gewoon te kopen :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

50 moeders is al vrij krap,indien je 850 stekken nodig hebt vermoed ik dat je deze ook regelmatig zal moeten nodig hebben,met een lamp of 6 van 600 watt hpti kom je zeker wel toe om elke 14 dagen a 3 weken dit aantal te kunnen gaan snijden,voor je echte moeders gaat zetten is er eerst nog heel wat voorbereiding nodig,zoek eens in de vele moedertopics...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben al dagen tussen de vele topics aan het lezen maar kwam alleen niet uit de berekening.

Er wordt een 4e kamer klaar gemaakt waarin ik alleen maar moederplanten wil gaan houden om mezelf van de nodige stekken te kunnen voorzien. normaal zou ik ze liever kopen maar als dat moeilijk wordt moet je toch iets om je nederige stulp vol te houden om 6 oogsten per jaar te kunnen hebben :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

is volgens mij nogal moeilijk om je moederplanten stress vrij te houden.geloof dat je naa 12 weeken voorgroei,al kan beginnen met stekken snijden.en dan nog eens 2 weeken onder tl laaten wortelen.hoeveel stekken gaa je eigenlijk per m2 zetten want 850 is wel erg veel voor een woonhuis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn genoeg growshop waar je zulke aantalen kan halen

gr nick:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
is volgens mij nogal moeilijk om je moederplanten stress vrij te houden.geloof dat je naa 12 weeken voorgroei,al kan beginnen met stekken snijden.en dan nog eens 2 weeken onder tl laaten wortelen.hoeveel stekken gaa je eigenlijk per m2 zetten want 850 is wel erg veel voor een woonhuis.

 

 

Ik hou 20 per m2 aan zoals normaal

echter praat ik over een groot huis

 

zolder 10 m2

Kamer 18 m2

Kamer 16 m2

 

en later komt de kamer van 31m2 ook nog vol ;)

dan is er nog een kamer van 20m2 waarin ik moeders/stekken wil gaan kweken

 

Edit: Wonen in de natuur doet de mens goed :whistling

Edited by rica

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij hebben afegelopen week 812 stekken gesneden(voor de 2e keer) uit 144 moeders

dus 850 stekken uit 50 planten na 3 weken zie ik echt niet gebeuren. En als iemand zegt van wel dan geloof ik dat pas als ik het met mijn eigen ogen zie

gr rossy

Share this post


Link to post
Share on other sites

het kan wel als je stekken alleen voor je eigen zijn en een keer in de 2 maanden. dan knip je je planten bijna kaal,en hebben ze een week of 7 om te herstellen. of je maakt nieuwe moeders.had laatst 4 moedertjes van n week of 4,5 oud meerdere keeren getopt.en heb er 120 stuks kunnen snijden. dan zijn ze zo goed als kaal.maar een week later hadden ze alweer hele mooie nieuwe zware scheuten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je meerdere vertrekken hebt dan start je met 1 kamer en laat ze zollang voorgroeien dat je van iedere plant 2 stekken kan snijden( 1 x koppen) die stekken laten bewortelen en weer een kamer vullen en hetzelfde doen enz. enz.

 

De klonen die je overhebt kun in koma zetten onder tl bij koelkast temp.

 

Als dit eenmaal draait dan kun je de ruimte die je voor demoeders had bestemd ook als kweekr. gebruiken.

DB

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Dat klinkt wel als een strak plan, Dame Blanche. Bovendien spreid je op deze manier de werkzaamheden heel mooi, zowel qua aanplanten als qua oogsten/knippen en doorstarten.

 

Ik verbaas me ook een beetje dat je deze aantallen niet bij je GS kan krijgen. De mijne zou er geen enkel probleem mee hebben. Maar met dit plan hoef je lang niet zoveel te halen, als ze maar wel goed zijn. Lijkt me ook minder werk dan die moeders houden en elke keer zo veel stekken snijden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is toch al gauw 40-50 lampies, dat wordt tappen !

 

Ria

Share this post


Link to post
Share on other sites

hou dat soort uitspraken maar voor je ria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier in de buurt, in Aalten is brand geweest in een champion-kwekerij, was begonnen bij het stroom aggregaat. Waar heb je nou een groot aggregaat voor nodig als je champions kweekt.

Nou dat wou nadien de brandweer ook wel een weten en het pand onderzocht. Een plantage, met ook excact 850 planten ontdekt.

 

Ria

Share this post


Link to post
Share on other sites
wij hebben afegelopen week 812 stekken gesneden(voor de 2e keer) uit 144 moeders

dus 850 stekken uit 50 planten na 3 weken zie ik echt niet gebeuren. En als iemand zegt van wel dan geloof ik dat pas als ik het met mijn eigen ogen zie

gr rossy

 

 

na 3 weken snij je nooit 850 stekken :whistling

 

gaat echt niet lukken

 

dat is 17 stekken per moeder ;) neffer nooit niet dus ;)

 

Mzzl Harry

 

zie net dat het van rattaplan is de reacktie van rossy B)

 

ratta bedoelt het dus niet zo he rossy ff goed lezen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
hou dat soort uitspraken maar voor je ria

 

 

Nou Tomas, ben ik zou zo naief of jij?

Als je aan durft te geven hier, dat je met 850 planten gaat werken, wat dus een volledig professionele kweek is, dat kan ieder toch op de klompen aanvoelen dat je moet tappen of je moet met een diesel-aggregaat werken, maar dan blijf je met jerycans diesel slepen en een andere mogelijkheid heb je toch niet.

 

RIa

Share this post


Link to post
Share on other sites
na 3 weken snij je nooit 850 stekken :whistling

 

gaat echt niet lukken

 

dat is 17 stekken per moeder ;) neffer nooit niet dus ;)

 

Mzzl Harry

 

zie net dat het van rattaplan is de reacktie van rossy B)

 

ratta bedoelt het dus niet zo he rossy ff goed lezen :)

jij ook effe goed lezen heb ook niet gezegd na drie weken :bier

dit is na bijna 8weken groeien

Share this post


Link to post
Share on other sites

uuhhhhh Stoned :whistling

 

Mijn oprecht excusses en zo

 

De vriendelijke niet reageren als je stoned ben Groente

 

Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

maakt niet uit :whistling ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste tomas & ria,

 

:whistling

 

Leer met elkaar omgaan ipv elkaar de grond in te stampen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Mikeh,

 

Wil jij aub NIET in een forum over stekken reageren ;) :whistling

 

Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou Mikeh, ik weet niet wat jij verstaat onder mekaar de grond in trappen?

Als ik hier iemand hier het idee hoor opperen () tussen aanhalingstekens om opelijk bekend te maken om professioneel te gaan kweken.

Dan kan ik op de klompen aanvoelen waar de stroom van daan moet komen, je praat toch over 20 tot 25.000 watt, elke dag. Een agregaat met zo'n capaciteit zet je ook niet in de achtertuin en ook niet in de grond en kost al gauw bijna 20.000 euries.

Ik trap nooit iemand in de grond, maar je moet ook de concuenties kunnen aanvaarden als je zoiets bekend maakt, toch?

 

Ria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar heb je gelijk in Ria,

maar toch, ik zie nergens de link naar aggegraten, kosten, stroom stelen!

Wie weet betaald de topic starter er gewoon voor, zijn pakkie aan!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, maar er hoeft ook geen link te zijn. Maar een huis dat per dag 25000 watt gebruikt alleen voor de lampen en wat er nog bijkomt, dat is alleen voor de kweek al 1500 eur. in de maand, wat heet opvallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...