Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
whazzup

Nieuw Forum: De Electro Hoek

Recommended Posts

Het was al een paar keer voorgesteld en laten we wel wezen, u vraagt en wij draaien. Vaak dan :whistling. In ieder geval nu wel want alle elektrotechnische vragen brengen we samen in de Elektro hoek. Hoe zat het ook al weer met relais? Dikte van kabels? Zekeringen? Aardlek? Fancontroller? Stel hier je vraag of zoek het antwoord. Ook eerst even kijken in het elektra topic van de GrowGuide natuurlijk: (http://growguide.wietforum.nl/Elektra) en de reeds bestaande topics. We hebben er al heel wat naar toe verplaatst.

 

Elektra is best wel een belangrijk onderdeel van onze hobby. We willen het uiteindelijk natuurlijk wel veilig doen. Dus ga niet prutsen en steek je licht er eens op!

 

Signaleer je nog ergens een elektro topic wat nog niet in dit forum zit? Gebruik de volgende knop

p_report.gif

om het topic te melden aan de forum mod onder vermelding van 'elektro topic', wij zetten het dan op de juiste plek. Dank!

 

Dr_Evil.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

HHiiyaaaa

 

Electrifrie me baby ....

 

Plaats de bodemverwarming ook maar hier want

Paffie gaat roosteren heb ik gelezen ....

 

:whistling

 

Ik ga de strijkbout opwarmen.

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff een noob vraagje,

 

kan ik me relais gewoon op elke stopcontact aansluite of??? ik las ergens dat dat dan een stopcontact moet zijn wat geen andere gebruikers mag hebbe.. :lol:

 

miami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bel jij maar een installateur das het veiligst in jou geval.

Share this post


Link to post
Share on other sites

is ook niet helemaal de juiste plaats om de vraag te stellen. En de vraag roept inderdaad wat vraagtekens op.

 

er is een topic waar deze wel weer erg zou passen :lol:

 

gelijk maar gesloten hiermee.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...