Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Jack rush

2e Poging 4x Sour Neville & 3x Herijuanaxs.m.m.

Recommended Posts

Ik heb m'n scognetje wat lager gehangen, waardoor die nog voller komt met takken.

 

Ik heb ze tot nu toe alleen nog maar water gegeven dus nog geen voeding.

 

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden..

 

Van elke plant heb ik 2 foto's genomen, en van 2 planten moet ik ze nog posten

 

Ik heb niet opgelet welke plant, welke soort is. de laatste 2 in ieder geval zijn hsmm'sers

 

med_gallery_7480_1725_357107.jpg

 

med_gallery_7480_1725_260240.jpg

 

med_gallery_7480_1725_127337.jpg

 

med_gallery_7480_1725_67654.jpg

 

med_gallery_7480_1725_262616.jpg

 

med_gallery_7480_1725_5428.jpg

 

med_gallery_7480_1725_462449.jpg

 

med_gallery_7480_1725_376347.jpg

 

med_gallery_7480_1725_614609.jpg

 

med_gallery_7480_1725_637688.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ik weer...

Afgelopen woensdag heb ik deze foto's gemaakt maar heb nu pas tijd om ze te plaatsten.

 

Het gaat wat mij betreft erg goed. De bladeren blijven mooi groen, maar ze zijn wel een stuk dunner dan de eerste bladeren. Ik dacht dat het wellicht te maken had met overbewatering, dus heb ik ze 4 dagen geen water gegeven. Ik blijf het nog een beetje tricky vinden om aan te voelen hoeveel water de planten nodig hebben.

 

Een grote bak met een tensiometer lijkt me daarom ook een goede verbetering voor de volgende keer evt.

 

Ik heb pas 2x terra flores meegegeven op pH 6,2 maar de toppen gaan zich nu echt over de hele stam vormen. Echt weer vet om te zien.

 

med_gallery_7480_1797_194441.jpg

 

 

med_gallery_7480_1797_189077.jpg

 

 

med_gallery_7480_1797_316857.jpg

 

 

med_gallery_7480_1797_903278.jpg

 

 

med_gallery_7480_1797_818651.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er zeer smakelijk uit :verrygood

Komt er al een sour luchtje omhoog?

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er zeker smakelijk uit! :innocent:

 

 

 

Tevens liever 2 keer per dag een klein beetje water als in 1 keer een hele plens(dit laat planten ook schieten).

 

 

 

Volgens mij is het precies andersom :verrygood

 

 

 

 

 

Groetjes,

 

 

 

Os

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ze denk ik (weet het bijna wel zeker :verrygood ) te veel water gegeven.

 

De oude bladeren zijn helemaal geel gekleurd dus daar baal ik flink van.

 

Trekt dit nog weg als ze weer "gezond" zijn of blijven ze geel?

 

Groeten Jack

 

ps. van sour is nog niet echt sprake denk ik, maar met de dag gaan ze sterker ruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo daar forum junkies..

 

Een tijdje niks gepost, maar nooit weggeweest... :)

 

Update...!!

 

Het gaat redelijk goed met de dames. Ze hebben allemaal symptomen van tekorten, maar ik heb eigenlijk alleen maar afgezuurd leidingwater met terra flores van Canna gebruikt, maar ik heb voor de volgende ronde alvast Canna terra vega, enzymen, en PK 13-14 gekocht, zodat de hele lijn compleet is (wortelstimulator, en terra flores heb ik al).

 

De HxSmm is een snelle ten opzichte van de Sournevilles.

Van de 3 HerijuanaXsmm is er 1 klaar, de andere nog een weekje.

 

De SourNevilles moeten zeker nog 2-3 weken.

Daarom heb ik alvast nieuwe zaadjes besteld nl. THE ONE!!!!! yeah ben echt benieuwd...

 

Ik heb een kast ingericht (Ik heb nl. zeeen van ruimte in m'n kleine appartementje :) ) en tot voorgroeihok gedoopt. Hierin ben ik nu aan het ontkiemen voor bij m'n ouders in de tuin.. :innocent: en kan ik ook oefenen voor ik begin met THE ONE!.

 

Ik ga volgende keer toch maar wel voorgroeien, want de 12/12 methode is perfect als je ruimte/geld genoeg hebt. Ik heb dat niet en ga dus 1 a 2 a 3 weken voorgroeien. met alle vrouwen die ik over hou uit 10 zaadjes. Ik ga ook een grote bak maken, en werken met een tensiometer. Ja ja lekker bezig...!!

 

Maargoed de foto's :D

 

Dit is dus de eerste Herijuana.X.S.m.m die oogstklaar was. Op de achtergrond een van de eerste tekenen van leven. 10 weken later het resultaat. Deze plant is niet getopt btw.

gallery_7480_1988_732194.jpg

 

Naast een blikje

gallery_7480_1988_22444.jpg

 

Naast een peukie die ik trouwens niet bij m'n groene goud doe. Iedereen die dat wel doet verkracht z'n wiet... :blink:

gallery_7480_1988_703436.jpg

 

 

En dan nu de close ups...Ik wist niet dat m'n camera dit kon...Vet!!!

gallery_7480_1988_112277.jpg

 

gallery_7480_1988_62191.jpg

 

gallery_7480_1988_416002.jpg

 

Ok dan...Later...!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lang leve het forum :innocent:

Het was ook de intentie om een snelle plant te schapen met de blauwe invloeden van de smm.Zo te zien is dat gelukt.

Dit is voor mij ontzettend nuttige informatie want ik krijg steeds meer info over deze gebruikte man :blink:

De herijuana lijn welke hiervoor gebruikt is ben ik nu aan het veredelen.

 

Helemaal toppie dat je ons op de hoogte hebt gehouden :D

Ik ben benieuwd wat die sour neville's gaan brengen.Kun je al wat geuren beschrijven?

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over de snelle afbloeitijd ben ik erg te spreken. Betekend het veredelen, dat we een soort gelijk soortje in je shop kunnen verwachten, of is dit al het geval. Ik heb de Herijuanaxsmm nog niet gerookt, maar hij ziet er echt goed uit. Ben benieuwd wat de Sour Neville doet qua uiteindelijke dikte van de toppen...

 

Qua geur....tsja wat moet ik daar van zeggen...Wacht ik ga effe ruiken...

 

Whoow...de Sour Nevilles heeft een zware lucht die wat weg heeft van een olielucht (of verbeeld ik me dit nou..

) in ieder geval ruikt ie lekker sterk..

 

De HxSmm daarentegen ruikt ook sterk, maar is iets frisser, zoeter of ach...moeilijk te zeggen.

 

Ik probeer het morgen nog eens als ik wat minder stoned ben (he he...veel gehoord excuus hier op het forum).

 

Heeft THE ONE! ook niet zo'n korte afbloeitijd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...