Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

paffie

Paffie Aan 't Zaad...50 X Killing Fields + 50 X Jack Berrie.. 12/12 Methode

Recommended Posts

Inderdaad,

 

afstoffen die handel. :verrygood

 

Als ze binnen komen moet het op je eerste draai lijken ;)

 

Geen bladafval :tu

Geen ouwe aarde :tu

Geen lege flessen (van de voeding) :( ]

Geen logboek van die geweldige resultaten ;) :P

Geen gebruikte droognetten :tu

Geen vieze schaartjes :P

Geen gebruikte potten :rofl

 

Eigenlijk dus gewoon geen SPOREN :specool

 

gr. Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Buble

Idd zonde van die JB's, heb nog geen plannen, zit nog te dubben od ik ze ergens in een tuin plant (kijken wat ze doen) of naar een maatje breng, ik wete het nog niet :P

 

@Midian

Tnx, Idd ook ik ben heeel benieuwd naar die KF, ik heb goede verwachtingen van deze plant, het zijn mooie bossige plantjes en redelijke korte internodes.. :tu Maar sluit de shack niet uit, hier verwacht ik ook een paar mooie toppen van te gaan zien... :tu

 

De geur valt tot nog toe erg mee, maar als je het stammetje wrijft komt er idd al een sterke lucht vanaf, zowel de JB als de KF hebben qua geur nog veel van elkaar weg...

 

@Silver

:specool

 

@Spock, Tokkie

Jajaja, ik weet het, ik moet de boel afstoffen, maar als ik een inval krijg heb ik toch wel een probleem hoor, er liggen momenteel al een paar lagen zijl over elkaar heen e.d., Niet slim ik weet het, maar zal deze ronde uit moeten zitten in de hop dat het goed blijft gaan, en daarna gaan we opnieuw beginnen en zal ik er zeker rekening mee gaan houden in de toekomst... :(

 

@Bierkrat, Cpt Backslap

Tnx luitjes...

 

Het ziet er wat rommelig uit met die gele blaadjes, maar dit stelt echt niet veel voor, als ik weet hoe groot ze uiteindelijk gaan worden, en dieven lijkt nodig knippen we ze eraf en hebben we weer een mooi groen veldje.... :verrygood

 

Tnx voor de reacties allemaal... :tu

 

Grt paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit Paffie :verrygood

 

Leuk om te zien dat er steeds meer mensen aan het zaad gaan, voor jou waarschijnlijk iets eerder dan gedacht. Moet er zelf ook denk ik eens aan geloven......

 

Keep up the good work :specool

 

UmLeiTung

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tnx man,

 

Idd iets eerder dan gedacht voor mij, maar moet zeggen dat het erg leuk is om te doen.. :verrygood

 

grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker veldje Paffie,

 

Blijf je volgen :verrygood

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo luitjes, zijn we weer... (KF + JB 36 dagen oud - Shack 28 dagen oud)

 

Het gaat wel aardig, het overpotten heeft ze goed gedaan, en we zijn aardig op weg....

Zoals verwacht zijn de JB's iets verder, deze hebben ook een iets kortere bloeitijd al de KF's. Ik probeer deze ronde wat minder voeding te geven als gewoonlijk, zo hebben ze nu 1 keer een EC van 1.4 gehad, hierna is het vat aangevuld met water waardoor de EC op 0.8 komt te liggen. Afzuren doe ik nog niet, dit omdat de PH in de potten nog wat omhoog mag, deze ligt nu op 5.7 bij zowel de KF's als de JB's. Bij de shacks ligt de PH in de potten tussen de 6.1 en 6.4, dus deze hou ik goed in de gaten en als nodig zuur ik de voeding weer af...

 

Verder heb ik bij de KF's toch nog een man gespot en deze is inmiddels vervangen door een overgebleven JB, dat brengt de stand van zaken op 26 KF's en 25 JB's..

 

Bij de Shacks heb ik momenteel al 5 mannen weg kunnen knippen, en heb inmiddels zelfst al 3 duidelijke vrouwen mogen aaien... ;)

 

Maargoed Tiet voor war peurno :tu kijk en oordeel zelf maar...

 

1 van de gemiddelde Killing Fields...

gallery_5711_1495_1623795.jpg

gallery_5711_1495_943146.jpg

 

 

1 van de gemiddelde Jack Berrie's...

gallery_5711_1495_1954263.jpg

gallery_5711_1495_1332379.jpg

 

 

Om een idee van de hoogte te krijgen. :)

 

KF

gallery_5711_1495_870486.jpg

JB

gallery_5711_1495_339939.jpg

Stammetje... Ze zijn bijna een cm dik, en dat zijn ze al een poosje.. ;)

gallery_5711_1495_173430.jpg

 

Shack

gallery_5711_1495_2321945.jpg

 

gallery_5711_1495_97652.jpg

 

 

En van alles en nog wat, om een indruk te krijgen van mijn domeintje... :specool

gallery_5711_1495_110682.jpg

 

gallery_5711_1495_2904828.jpg

 

gallery_5711_1495_372865.jpg

 

gallery_5711_1495_1646202.jpg

 

gallery_5711_1495_1335658.jpg

 

gallery_5711_1495_2512358.jpg

 

gallery_5711_1495_20507.jpg

 

gallery_5711_1495_1650433.jpg

 

 

Shoot me... :huh:

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

zien er zeer mooie en gezonde plantjes uit :specool

zal dit topic zeker blijven volgen

 

succes nog ;)

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi man, volgens mij worden dat lekkere knuppeltjes straks :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een weelde ;)

Dat gaan knuppels worden :specool

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Overpotten heeft ze zeker goed gedaan, veel gezonder kleurtje ineens. Hoe ga je dat met de shacks aanpakken eigenlijk? Laat je ze gewoon met z'n allen in die potjes staan, of ga je nadat je de mannen eruit hebt gehaald overpotten naar een aardebak? Lijkt mij wat handiger om het laatste te doen, meerdere vrouwtjes in 1 pot gaat volgens mij wel wat problemen opleveren tijdens de bloei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtig, zoveel moois bij elkaar. :specool

Zien er goed uit paffie.

Succes! ;)

 

-grz- Kid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de leuke reactie's allemaal.. :tu

 

Overpotten heeft ze zeker goed gedaan, veel gezonder kleurtje ineens. Hoe ga je dat met de shacks aanpakken eigenlijk? Laat je ze gewoon met z'n allen in die potjes staan, of ga je nadat je de mannen eruit hebt gehaald overpotten naar een aardebak? Lijkt mij wat handiger om het laatste te doen, meerdere vrouwtjes in 1 pot gaat volgens mij wel wat problemen opleveren tijdens de bloei.

Het is de bedoeling dat er in elke pot 1 vrouw blijft staan, de rest word erruit geknipt. Mocht het nou zo zijn, dat ik na de knipbeurt lege potten overhoud door dat er bv allemaal mannen of achterblijvers in 1 pot staan, dan zal ik gaan proberen een pot waar 2 mooie vrouwen in staan te scheiden om zo toch in elke pot een mooie vrouw over te houden...

 

Ik vraag me alleen af hoe ik dat het beste kan gaan aanpakken, zodat de plant het ook gaat redden...

 

Iemand suggestie's?????

 

Leuk hea Paf direkt 12/12 :specool

Als t goed is heb je er minder werk van als bij stekken.

Phoe, vind je? Naar mijn idee is het erg veel werk, zeker met deze aantallen.. :huh: Maar dat neemt niet weg dat het erg leuk is om te doen, en ook zeker zeer leerzaam... ;)

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er keurig uit,alleen de vrouwen gaan scheiden in 1 pot is een hopenloze zaak,beter dan laten staan,anders zullen ze deze ingreep amper overleven...

succes! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tnx Rataplan, gaan we dus niet doen.. ;)

 

Dan zien we wel wat erover blijft... :specool

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo Paff... :specool je zaailingen zijn 36 dagen oud, staan ze ook 36 dagen onder hps?

 

 

 

 

 

 

=M=

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je gaat zeker weten tegen lege plekken aanlopen. Om in elke pot 1 vrouw over te laten is een beetje wasteful naar mijn idee. Ik zou ze of overpotten in een bak aarde of nadat je ze allemaal hebt gesexed de potten op hun plaats zetten (met alle vrouwen er nog in) en de bak waar je de potten in hebt staan nog opvullen met een laag aarde zodat de wortels door kunnen groeien vanuit de potten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jo Paff... :specool je zaailingen zijn 36 dagen oud, staan ze ook 36 dagen onder hps?

=M=

 

Yep, dag 1 is gerekend vanaf het moment dat ik het zaadje de grond in stopte, na 3 dagen waren zo goed als allen met het koppie boven... Vanaf de eerste dag hebben ze dus ook HPS op hun koppie...

 

Je gaat zeker weten tegen lege plekken aanlopen. Om in elke pot 1 vrouw over te laten is een beetje wasteful naar mijn idee. Ik zou ze of overpotten in een bak aarde of nadat je ze allemaal hebt gesexed de potten op hun plaats zetten (met alle vrouwen er nog in) en de bak waar je de potten in hebt staan nog opvullen met een laag aarde zodat de wortels door kunnen groeien vanuit de potten.

 

Ten eerste ben ik niet van plan nog met aarde te gaan zeulen, er is net 1500 liter uit de bakken gehaald, en dit is de laatste keer zoals je hebt kunnen lezen... Daarbij ben ik momenteel ook niet in staat dit te doen al zou ik willen...

 

Ik zal waarschijnlijk wel een lege pot over houden, misschien wel niet dat zullen we moeten bekijken als het zover is... Ik wil ze het liefst in deze potten laten staan om het werk momenteel zo veel mogelijk te beperken. (Ik kruip momenteel door het huis om me planten water te geven.. ) maar de potten zijn wat aan de kleine kant 4,5 liter, dus meer dan 1 vrouw erin laten staan werkt ook niet.. In het ergste geval zou ik er 7 liters van kunnen maken maar ook dan komen meerder vrouwen in 1 pot in de verdrukking te staan...

 

Het is idd niet de ideale manier, maar we zullen het er mee moeten doen, bij nader inzien had ik ze ook liever in een apart potje gehad zoals met de andere, maar aldoende leert men zeggen ze...

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

K zijn we weer... :wOOt

 

Ze gaan erg hard wat groeien betreft, de JB's groeien door de lampen heen...

De dames staan momenteel 43 dagen, en strekken behoorlijk de lucht in, de lampen hangen er erg kort op, ongeveer een cm of 40 (600 watt), Toch mag dit niet echt helpen zo lijkt het. De hitte verdragen ze wel erg goed, ik zie verder geen warmteproblemen...

 

Verder krijgen ze nog niet veel voeding, 2 maal in de week een EC van 1.2, de rest gewoon water. Dit zal waarschijnlijk ook niet echt mee werken aan het drukken van de plant, maar ze zijn behoorlijk donker van kleur, dus wil echt rustig aan doen met de voeding deze ronde...

 

De Shacks gaan erg goed, de groei zit er lekker in, en maken volop nieuwe scheuten aan. Ik ben al behoorlijk aan het knippen geweest, echt veel mannen zaten er nog niet eens tussen, tot nog toe ongeveer een 25 stuks (van de 120), er zitten prachtige stevige dames bij, hiervan heb ik er ook al een aantal van weg moeten knippen, om er maar 1 per pot te behouden. Er staan momenteel nog enkele potten waar 2 of 3 plantjes in staan, dit omdat nog niet alle planten bloeiverschijnselen tonen, en dit zijn juist de meest stevige, ik wil eerst afwachten wat deze planten voor geslacht hebben, voordat ik zijn medepotbewoonster de kans geef.. :innocent:

 

Maargoed, foto's !!!!

 

Een Shack dame... (Shack is intussen toch wel een van mijn favorieten geworden.. :verrygood )

 

gallery_5711_1495_1350354.jpg

gallery_5711_1495_702691.jpg

 

 

Een van de kleinere JB's...

gallery_5711_1495_718845.jpg

gallery_5711_1495_365189.jpg

 

Een KF dame...

gallery_5711_1495_1651339.jpg

gallery_5711_1495_1085637.jpg

 

De KF van de vorige keer... (16 cm gegroeid)

gallery_5711_1495_1054111.jpg

 

De JB van vorige keer... (23 cm gegroeid)

gallery_5711_1495_1556073.jpg

 

Algemeen..

 

gallery_5711_1495_2415341.jpg

 

gallery_5711_1495_357350.jpg

 

gallery_5711_1495_561407.jpg

 

 

Shack

 

gallery_5711_1495_1481285.jpg

 

gallery_5711_1495_1758625.jpg

 

 

Overall

 

gallery_5711_1495_1073181.jpg

 

 

Shoot me !!! :whistling

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

KNALLL :verrygood

 

lekker fototjuhhs Paff

 

en dat voor 12/12 he :innocent:

 

sucsess vedder

 

Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...