Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kastkweker

Zielige Dames In De Kast

Recommended Posts

Dit zijn hier mn dames, zwaar mishandeld maar ze houden stand.

ze staan in almix aarde, onder een 250w hps je. waren ergens in de kerst tot stilstand gekomen en in de afbloeistres geschoten door een veel te lage temp. gelukkig komen ze nog een beete bij en zit er weer wat bloei in de toppies, mischien word et nog wat

 

med_gallery_8066_747_859305.jpg

 

 

HH in et midden en rechts achter,links achter is een bubble. vooraan L+R de Vicjes.

med_gallery_8066_1463_656139.jpg

 

 

victory

gallery_8066_1463_54939.jpg

 

Bublegum

gallery_8066_1463_188823.jpg

 

Bublegum

gallery_8066_1463_108243.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee kop op man

 

ik heb wel eens ergere kweekjes gehad.

strax oogsten en dan lekker met een nieuwe lei beginnen

Share this post


Link to post
Share on other sites
hee kop op man

 

ik heb wel eens ergere kweekjes gehad.

strax oogsten en dan lekker met een nieuwe lei beginnen

 

zo zie ik het ook, maar er is elke keer wat. Dan spint dan luis, dan vergiftigd met fout water, en dan lijkt het allemaal eindelijk eens echt goed te gaan, dan komt een eenzame kerst waardoor ze 2weken op 11 graden mochten kleumen. ik krijg medelijden met mezelf en het meeste nog met de dames zelf natuurlijk.

Ik gun het ze zo dat ze het echt goed hebben, want Daar gaat het om bij het houden van een harem, en daarvoor worden wij dan weer beloont met fraai gevormde assets op onze chicks.

 

die bubble heeft het best volgehouden , zei is niet zo gestagneerd tijdens de kou, nu komt de temp niet meer onder de 17 en is ze echt door gaan knallen, dr zitten wel hier en daar plekken met veel rode haartje maar denk toch dat ze nog wel 2weekjes mag die HH mag nog wel langer das een echte late, maar dat was alwel eerder te lezen op het forum.

ze verliezen wel veel blad en alles lijkt wel nog steeds geler te worden, stammetjes donker rood, echt ni goed, zou het aan een te hoge ph kunnen liggen?

De vriendelijkegroeten, Kastkweker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

valt nog best mee

en al eerder gekweekt met bg ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat dat blad verlies komt doordat ze bijna aan het einde zijn, had ik ook met mn ak47 buitenkweek op het einde wordt heel veel blad geel en valt uit

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik denk dat dat blad verlies komt doordat ze bijna aan het einde zijn, had ik ook met mn ak47 buitenkweek op het einde wordt heel veel blad geel en valt uit

 

Ik noem het afbloeistress, word volgens mij veroorzaakt door versch. stressfactoren; voedingstekort/overschot , aanvallen van plaagdieren, kou, tocht, temp wisselingen enz. ze trekken mischien wel de bouwstoffen snel uit de bladeren om die stoffen te gebruiken voor versnelde topvorming voor de afbloei, ze reageert zo als afweer tegen stress, en word snel nog zo vruchtbaar mogelijk, met grote toppies. maar als ze noe in de eerste plaats niet gestrest was had ze haar hele cyclus optimaal kunnen doorgroeien/bloeien, en uiteindelijk vast meer en beter opbrengst geven.

ik heb door nare omstandigheden sinds een jaar al niet meer afgebloeid MET grote groene bladeren nog tot het eind, als je alles goed doet zou dit toch moeten lukken, dr gaat alleen steeds wat niet helemaal lekker.

 

mvg.

kastkweker

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe komt het dan dat ze al die ellende door moeten staan? is je hok niet helemaal goed gebouwd? staat hij op een verkeerde plek?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...