Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jaimy

6 X 600 Watt

Recommended Posts

Hallo ik ga binnen kort met 6 lampen draaien. Nu weet ik dat de regel 500 kuub per lamp is dus 3000 afzuiger. Weet ook dat de filter 20 % groter moet zijn als afzuiger ( mening ook over verdeeld ). Ik wilde zelf een 3000 filter eraan doen. Echter de shop waar ik altijd heen ga heeft niet groter dan 2100 en deze zegt dat gaat prima als je die eraan hangt.

Gaat dit werken volgens jullie? Heb echter niet zoveel last van de zomer dus als ik dan een 2500 afzuiger neem met 2100 filter is dit beter?

Anders moet ik een 3000 filter bestellen en laten bezorgen ( ben ik niet gek op ).

 

Advies graag :)

 

Gr J

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb een 4250 , met 2 meter filters... werkt prima

 

grt paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu 5, wel met 6 gedraaid, ik dacht dat 1 meter filter rond de 1500 kub lag, maar weet het niet helemaal zeker..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ook wel met een iets te klein filter gedraaid met 6 lampen.

Nooit iets geroken, onderdruk was ook allemaal ok. :)

 

Had van meerdere personen gehoord dat alleen me levensduur ( mwah) verminderd werd.

 

Na 4 oogsten heb ik deze toen vervangen door een passende maat filter.

 

In jouw geval zou ik gewoon een goede maat kopen, ik zat in andere situatie.

Laat hem bij een kennis bezorgen, of laat het naar een afhaalpunt sturen waar je het kan afhalen bij jouw in de buurt. :(

 

Succes

SA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meterfilter is groot zat voor 6lampen,zit daar maar niet over in.En ELKE growshop kan elke maatfilters bestellen,dus dat verhaal over laten bezorgen is onzin.Als ze het niet willen bestellen word het tijd om een goede shop te vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maar over hoeveel kuub heb het dan voor de filter? En het verschilt nogal van prijs kwa shop. Leafman was wel heel goedkoop.

 

Dus kan ik een 3000 kuub afzuiger met 2100 nemen?

 

Gr j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...