Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

slappy

Google Earth

Recommended Posts

Google earth is erg handig om spots te vinden voor guerilla acties. Overigens ben ik op meerdere plaatsen verdachte "vakjes" tegen gekomen in het mais... kijk maar eens naar de fotos.

 

Post hier ook jouw bevindingen! Lijkt me wel leuk om mooie spots te zien. Photoshop wel ff de coordinaten weg. Ik heb nog meer spots die ik nog wel upload.

 

med_gallery_6751_1440_429739.jpg

 

 

med_gallery_6751_1440_465035.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, vet man!!

 

Zit er wel vaker op te loeren, maar met t oog op een guerrilla plekje nog nooit!

 

Volgens mij zijn dat inderdaad wietveldjes!:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb inderdaad ook wel gezocht naar goeden plekken, maar angezien ik hier al aantal keer gezecht heb waar ik vandaan kom ga ik geen foto's posten :)

Maar zo kan je inderdaad wel mooie plekke zoeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zekers te weten een schitterende site, je kan zo ook alles naar boven halen waar je ooit bent geweest, tot in detail. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee joh die plekken in die mais velden zijn van ufo's. :) :specool :(

 

 

 

 

 

 

=M=

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kom er op GE ook echtt heel veel tegen, maar zullen t nou echt wietveldjes zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk hiet niet.

 

Denk dat er op veel van die open plekken ook wel water geef dingen staan, van die grote sproeiers die over het hele veld heen spuite.

Of weet ik veel wat, maar lijkt me sterk dat er zoveel wiet tusse staat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

He zeker maar dat is lachen.... ga ik eens effe checken binnekort :)

 

Zit je steeds naar dezelfde kaart te kijken of word dat om de zoveel tijd vervangen voor een nieuwe?

 

Priest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee toch ?

Volgens mij waren er een poosje terug nieuwe gemaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die vierkante vlakken zijn wel te verklaren, het zaad in de zaaimachine kan op zijn geweest, die ronde daarintegen niet :(

Je kan idd mooie plekjes vinden, maar ze kunnen jou ook vinden.. :) Mijn oude kas is duidelijk zichtbaar :specool

 

Groeten PK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wordt mais uit zaad gekweekt? Ik dacht dat net als bij prei er stekken de grond in werden gedouwd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voedermaïs

Plantenfamilie Maïs behoort tot de granen, en dus tot de grassenfamilie.

Geschiedenis Maïs is afkomstig uit Zuid-Amerika. Het werd na de ontdekking van Amerika in Europa ingevoerd.

Toepassingen Voedermaïs wordt gebruikt als voer voor runderen. Tijdens de oogst wordt de hele plant (stengel, bladeren, kolven) in stukjes gehakseld.

 

Groeicyclus: Voedermaïs wordt gezaaid. Eerst ontstaat een graspol, maar al snel schiet een stengel de hoogte in. Aan deze stengel komen grote bladeren. De maïsplant gaat bloeien. Later ontstaan uit deze bloemen de kolven.

Ziektes Er zijn veel ziektes die de maïsplant kunnen aantasten. Wanneer de plant eenmaal opgeschoten is, maakt onkruid niet zoveel kans meer, met name omdat er dan niet meer genoeg licht doordringt naar de kleine onkruidjes.

Rassen Er zijn zeer veel verschillende maïsrassen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goh leren we nog is wat :(

 

De foto's bij google earth zijn idd erg oud! Minstens een jaar oud.

Waar ik woon is de nieuwbouw nog niet eens te zien, en daar zijn ze al minstens 1,5 jaar bezig :specool

 

Maar wel goed idee om guerilla plekjes te zoeken! :)

 

Jah peace :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb net ook ff gekeken naar de plek waar ik wil gaan groeien lijkt een heel mooi plekje zal zondag is ff gaan kijken daar lijkt me zeer interessant toch handig internet :specool

 

 

greetz outdoor :) :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mischien dat sommige mensen is een keer moeten kijken voor een update van nieuwe foto's.

Want hier in mijn buurt is er nieuwbouw te zien waar ze van de zomer me begonnen zijn.

 

Of ze hebben alleen bij mij in de buurt foto's geupdate ???

Maar dat lijkt me beetje sterk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

google kan onmogelijk alles blijven updaten, de wereld is er smipelweg te groot voor. Over het algemeen klopt het vrij goed maar de wereld veranderd constant. Ik weet niet wat de policy is van google omtrent updaten maar ik kan er goed mee uit de voeten.

 

Ja zekers te weten een schitterende site, je kan zo ook alles naar boven halen waar je ooit bent geweest, tot in detail. :)

 

Ja erg leuk, ik heb echt alle plekken waar ik ooit heb gewoond, hutten gebouwd, gelopen en gefiets bekeken. Tis een soort van vakantie maar dan vanachter de pc. hoera voor internet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De laatste jaren zijn er veel van deze plaatsen door de politie aan t licht gekomen bij mij in de buurt, dus ik dacht ga ook maar ff kijken!

 

 

http://www.wietforum.nl/index.php?act=modu...i&img=22710

 

http://www.wietforum.nl/index.php?act=modu...i&img=22716

 

http://www.wietforum.nl/index.php?act=modu...i&img=22709

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoveel zin heeft het niet hier naar te kijken, de fotos zijn al ouder, dus kan het goed zijn dat op de betreffende plaatsen niets meer staat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zijn idd oudere foto's, want mijn oude auto staat nog voor mijn deur.

En die heb ik niet meer want die is total loss :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...