Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

The Architect

Brabants Wit

Recommended Posts

Ik zit hier nu lekker een joint brabants wit te roken :( ik ben dit soortje al een paar keer tegengekomen in de checkpoint maar ik vind er geen verdere info over ... Ik vind het zo'n lekker rokertje en wil deze dan ook zelf telen... Heeft iemand een beetje info ?

grtz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brabants paars ken ik wel,deze plant is paars van kleur is een sterke buitenplant en is die indeling ook waard omdat ze in september klaar is.De naam is eigenlijk Dubbel Paars of Purple Power.

 

Ik vermoed dat er mensen geweest in 'Brabant'zijn geweest die een witte man gekruist hebben op die bijn zwarte gedroogde buds.

Ik heb het zelf n.l. ook wel eens gedaan en dan krijg je sumier wat witte nakomelingen.

 

Het is een vermoeden want ik ben deze naam nog nooit eerder tegengekomen.

 

Kun je de oorsprong niet achterhalen bij degene waarvan je het hebt gekocht.

G DB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd, brabants paar ken ik ook, brabants wit niet...

 

Ik gok op wat DB zegt of dat het gewone witte wiet is waar ze een apart naampje aan wilde geven..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was toch iemand waar de politie naar zn zusje kwam zoeken en die had een hoop planten op zn zolder staan? De politie had het hokje niet ontdekt, heel verhaal.. Maar die had geloof ik brabants wit, en die had schreef ook wat het precies was.. DACHT IK :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brabants wit is gewoon een verzamelnaam van witsoortjes wat in brabant te krijgen zijn. (voornamelijk wat naamloos aangeboden wordt in een c.s)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brabants wit van de checkpoint smaakt nie altijd tzelfde vind ik, dus kan goed zijn dat het waar is wat mikeh vertelt.

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet inmiddels wat Brabants Wit is,Dat wit moet eigenlijk paars zijn omdat de foto laat zien en de beschrijving dat het de gewone BP is alias Purple Power alias Dubbel Paars en nu dus alias Brabants Wit met paarse kleur buds.(verkooptruc?)

DB

 

PS

Ik zal de side even opzoeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik weet inmiddels wat Brabants Wit is,Dat wit moet eigenlijk paars zijn omdat de foto laat zien en de beschrijving dat het de gewone BP is alias Purple Power alias Dubbel Paars en nu dus alias Brabants Wit met paarse kleur buds.(verkooptruc?)

DB

 

PS

Ik zal de side even opzoeken.

De buds zien niet paars ... wel veel thc dat in de grinder blijft hangen

thx voor de reply's :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...