Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Attitude

12x Plantjes Van Attitude!

Recommended Posts

heb je gwn schaar gepakt en alles onder het netje eraf geknipt of hoe moet ik het zien ?

kan dat geen kwaad dan lijkt me niet fijn als plant dat ze je takker erafknippe :verrygood

 

groeten, basboer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed bezig weer Attitude :verrygood

Goed om alles onder het net weg te dieven

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haaaaallootjes!!

 

Sorry ben laatste tijd niet meer zo druk geweest met de plantjes, wel af en toe een foto gemaakt! Zitten nou in weekje nummer 8/9. Nog weinig bruine haren, maar de bladeren gaan al wel vergelen. Als ik kijk naar de lange tijd bloei in de planten zou ik gaan suggereren dat er toch iets van een haze in zit, maar zeker kan ik daar niet van zijn natuurlijk, het is immers een onbekende turk :blink:. De topjes worden ook al lekker hard en ze geven een aardige citrus geur af dus ik ben heel benieuwd hoe dat gaat roken!! Hier een paar foto's van 2 a 3 week terug:

 

247898176.jpg

 

247898177.jpg

 

Hier foto's van vandaag met een goeie cam voor lekkere THC shot's!

 

247898183.jpg

 

247898201.jpg

 

247898209.jpg

 

Kapers op de kust, wat nou security?!!?! :innocent:

 

247902848.jpg

 

Bladeren tegen het lampje gehad, vandaar de puntjes bruin.

 

Toen ik de plantjes hun knipbeurtje van onder had gegeven had ik natuurlijk ook nog wat zijtakjes/stekjes over. Heb de proef op de som genomen en lekker begin maart dat ding naar buiten gegooit in een potje nadat hij binnen geworteld was. Alhier de 1e (bijna) rookbare buitenplant van NL!!

 

247902856.jpg

 

Mooi he?

 

Voor nu was dit m weer volgende foto's zullen over een week of 2 komen tijdens de knip en droog!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt wel iets paars achtigs wat ik zie? Ben benieuwd wat het je gaat opleveren, een citrus wietje is in ieder geval een goed teken :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk hoor, zo'n mini buitenplantje :innocent: wortelden ze snel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb m gewoon in een bakje met water gezet, duurde een week of 2 toen er een paar worteltjes waren toen gelijk in het potje en nu zitten er aan de onderkant van de pot toch al aardig wat wortels. Had dit trouwens niet verwacht dat ie het zo zou gaan doen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mmm gister vergeten water te geven en het zag er allemaal aardig dood uit...op de foto's lijkt het nog wel te gaan bij de 2e foto, maar de realiteit is toch een stukje pijnlijker...

 

248595870.jpg

 

248595869.jpg

 

Heb het nog geprobeerd met water geven zonder voeding, kijken of ze nog wat aansterken. Gelukkig is het aan het einde, maargoed dit soortje toch een keer echt helemaal willen laten afbloeien (tot in het extreme zeg maar). Kijken morgen wel of we het kunnen rekken tot na koninginnendag, want dat is het zuipen en nie knippen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er erg mooi uit attitude.........op de laatste fotoos na dan :P

ben dus niet de enigste die zen plantjes vergeet water te geven :lol:

en nu maar hopen dat ze lekker te roken is!!

knipze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonde! Een paar blumatjes volgende keer? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan zou ik ze vandaag nog ff knippen en ophangen.. of waren de haartjes nog nie bruin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die bluematjes misschien wel ja, had niet verwacht dat ze zo snel verrot en droog zouden zijn. Lichten zijn uit heb ze nog ff veel water gegeven dan is het dinsdag knippie tijd, want daar staat het koppie nu echt nie naar :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou voor wie het nog intresseerd:

 

249906382.jpg

 

249906376.jpg

 

249906368.jpg

 

249906362.jpg

 

Nat gewicht is met de takjes 244gr. Zwaar matig aangezien ik vorige keer 288 nat haalde met 3 plantjes. Al met al meer tijd en moeite er in gestoken dan uiteindelijk resultaat...

 

En nu paffen die zooi verdomme!! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ist al droog? Ben erg benieuwd hoe die rookt, zal wel een aparte smaak hebben denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

50gram droog, alleen de topjes zonder takken. Had gister allemala los geknipt..niet gepost aangezien het animo van de Micro/fluo niet echt toppie is...

 

Hij rookt lekker zacht weg, goed geurtje en lekker wiet smaakje...ik kan weer even vooruit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Animo voor micro/fluo valt idd tegen. Moet zeggen dat ik er zelf ook niet veel hier kijk...Maar vond jouw verslag toch wel erg mooi om te zien.. zker om het speciale soortje. Maar toch een net resultaat voor tl.

En al planne voor de volgende ronde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

de meeste micro kweekjes zijn prutsers en amateurs (no offense), maar dit was een mooi verslagje.. smoke ze :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...