Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ik ben geen schoon blad,

heb tussen mijn 14e en 19e met veel geexperimenteert.

uppers downers,speed,coke noem maar op.

maar ik ben bij de extasy gestopt.

Omdat ik nooit weet van dat pilletje wat er werkelijk inzat.

Zo was het met de lsd ook, the paper trips, met een heel leuk printje,

maar een nieuw printje betekende een mogelijk andere samenstelling of dosering per paper.

Micro dots, cristal clear, het heeft belangrijke deuren bij mij geopend.

Maar ik wilde een hoop deuren sluiten omdat de herkomst uiteindelijk altijd onbekend was.

Dus de samenstelling onbekend.

Dat is het grote voordeel van een natuur product, het is herkenbaar en met enige kennis aardig te controleren.

En dat vindt ik het vieze aan chemicalien, het is allemaal een pil, anoniem indien gewenst, gecopieert indien gewenst, en wat er inzit?

Ik begrijp van Whazzup dat het hier over hoeveelheden gaat die vrij onmenselijk zijn, er is dus een toevoeging.

 

En telkens als je zo'n verhaal achteraf vertelt hoort worden, dan denk ik, man je hebt dus weer een toevoeging overleeft.

Ik snap ook wel dat de makers van dergelijke pilllen niet zitten te wachten op doden, maar je weet ook dat het nou vaak geen perfecte omstandigheden zijn waar zulke middelen gemaakt worden of verwerkt.

 

Ik zou zeggen:

eerst ff een chekkie,

en stop het dan maar in je bekkie.

 

 

Maar beter nog,

 

fuck the chemicals.

als je wilt trippen,

trip de natuur.

 

 

Maar beter nog,

Rook een dampje van een heel lekker buitenplantje.

en dan een slokje ranja.

en nog een jointje ganja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik prefereer ook een joint boven andere genotsmiddelen.

 

Ook ik heb wel eens een XTC pilletje op, maar mijn ervaring hiermee is, dat heel mijn benauwdheid weg is, 24 uur lang, welke stof is dat dan die dat teweegbrengt?

Het enige nadeel is voor mij dat er ook stoffen inzitten die slecht zijn voor mijn lever, die reageert hier dan ook fel op. (Heb al jarenlang een gezwel in mijn lever, wat mede door het blowen afgenomen is).

 

Is er geen gulde middenweg? :verrygood

 

Grtz Blowsterke :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat je zegt blowsterke is idd waar!

Gek genoeg heeft een pilletje genezende werking. En dat voor een hoop kwaaltjes.

Ik heb zelf wel eens met flinke rugpijn wat genomen, en na een uur was het helemaal weg terwijl ik ervoor nog niet rechtop kon staan.

 

Zelf heb ik veel gezocht naar de synthese van mdma. De grondstoffen baren mij het meeste zorgen. Deze kunnen toch enigsins kanke rverwekkend zijn , mdma opzichzelf is dat niet.

Juist bij niet optimale omstandigheden en o.a. onvolledige reakties tot gevolg kan er toe leiden dat het eindproduct niet zuiver is.

Dit valt opzich deels te verhelpen met het spoelen van het eindproduct, maar het hangt van de producent af of hij zijn tijd daar in wilt steken.

 

Ik zou het liefst de mdma zelf maken, maar enkele grondstoffen zijn zeer moeilijk aan te komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zat wellicht 2cb in, daar heb ik vroeger in mijn experimenteer tijd ook gehad.

soort van XTC/LSD effect/werking

 

Als het 2C-B was dan zou diegene die de pillen verkoopt dat meestal wel weten, spul is namelijk duurder en het zou nutteloos zijn om het als MDMA te verkopen, minder geld in het laatje. MDA zou nog kunnen, maar MDMA is het meest waarschijnlijk. Met een beetje goede dosis kan je al een beetje gaan hallucineren omdat 20% wordt omgezet in MDA, maar kabouters zien is een beetje erg overdreven..

 

Ook ik heb wel eens een XTC pilletje op, maar mijn ervaring hiermee is, dat heel mijn benauwdheid weg is, 24 uur lang, welke stof is dat dan die dat teweegbrengt?

 

MDMA. Het opent de luchtwegen.

 

En dat vindt ik het vieze aan chemicalien, het is allemaal een pil, anoniem indien gewenst, gecopieert indien gewenst, en wat er inzit?

 

Tegenwoordig heb je testcentra en reageer testen. Zou dom zijn om die niet te gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx voor de reacties, heb ik wat aan :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon laten testen mensen, lijkt me duidelijk. Weet je preceis hoeveel mg, en of er nog meer rotzooi inzit. Die testen zeggen dus wel degelijk wat, zijn zeer betrouwbaar, en ik heb het dus niet over die thuistestjes.

Zie hier laatste tijd nog wel eens snoepjes met wat mccp, kan je ook van hallicuneren, en kotsen :verrygood

Als je enigzins op safe wil spelen moet je gewoon voor de MDMA kristallen gaan, en zelf capsules maken, kun je ze zo sterk maken als je zelf wilt.

Snap nu wel opeens waarom ik nooit last van astma heb als ik een pilletje op heb. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

nja pilletjes, ook wel eens gedaan...in het begin erg leuk,super gevoel.

Maar na een tijd ben je het gevoel zo gewoon dat je meer nodig hebt...en nja dan is het niet meer leuk :P

 

Ik ben er mee gestopt,en ben blij :verrygood nouja een goede vriend wil nog eens een keer spacen voor de fun,maar ik neem dan niet meer dan 2.

 

mijn meeste is 27 op totaal 3daagjes :specool

 

nadelen achteraf: 1week geen honger..gewichtstoornissen.Kleine electriciteitsstootjes in je hoofd,hersenen,kortom niet leuk!!

 

Speed bah vind ik niet leuk,vieze boel,een kleein maar dan ook erg klein beetje okej;)

 

Maar niet veel.Me meeste is maar 6lijntjes,maar dat al was bijna teveel voor me,was ook me laatste keer toen :rofl

 

Coke nja...als je goeie hebt, best leuk,maar duur en erg ongezond!

 

mdma kristal: Vind ik het best,werkt veel langer en heftiger dan xtc...

 

Maarja al dat is verleden tijd ;)

 

Want de dagen die ik thuis kwam en de uurtjes,6uur en soms 10.00u de volgende dag smorgens waren erg zombie dagen :(

 

nouja keep it clean!!!

 

Take a :tu or a :tu thats better :tu

 

grt Weedblaadje :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ejj mense dom genoeg heb ik totaal niet meer naar dit forum om gekeken ik heb de laaste weken alleen nog maar gueillia plekken lopen zoeken en wat plantjes laten groeien binnen :lol: maar ik wou eens me tnog een vriend paddo s proberen dus ik zoeke zoeke helemaal niks in de buurt he :S weet iemand wat de dichtsbijzijnde shop is die paddos verkoop ik zelf woon in dordrecht als iemand het me kan zetten graag ! :P

Gr Ray

( binnen kort een verslag over me plantje's ;))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op het net zijn de paddo's wel te bestellen. Ik neem aan dat je ze per post krijgt dan.

 

Las net nog ff terug over het XTC gevoel etc en er zijn altijd discussies dat het de eerste paar keer altijd het lekkerst is. Hier ben ik het mee eens en zou iedere beginner willen zeggen dat hij/zij dat moment moet koesteren :lol:

Toch vind ik het na jaren gebruiken nog steeds erg lekker, maar ik relateer dit voor al m'n passie voor house. Alleen een goeie combi van house en pillen maakt mijn avond goed.

 

 

Wie heeft er trouwens wel eens original69 gehad? blauw drankje met mdma in opgelost.

Er zijn verschillende test uitslagen van bekend. 125 en 270mg MDMA (base) en een kleine hoeveelheid amfetamine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is bijna Volle Maan

 

Lyserginezuur nr 25

 

400 microgram papertrip gedeeld door 2 = 200 mq die me gegarandeert een diepe intense dag gaat leveren.

 

:lol:

 

Droogbak Queens Day The Place To Be

Share this post


Link to post
Share on other sites

pasgeleden xtc (blauwe toyota :lol: hoe komen ze er ook op ;) ) op (ipv paddo's die ik eigenlijk wilde nemen) in totaal 3 pillen over een hele nacht verspreid, de dag erna was ik een wrak :P (was te verwachten)

ik zweette me de hele avond de tering en heb liters water naar binnen gewerkt gewoon om de gifstoffen zo snel mogelijk af te voeren (daarnaast de benodigde vitaminem etc. geslikt)!

Het gekke was alleen dat alles was leuk en lekker was (dat was ook de bedoeling) alleen de dagen erna (nu nog steeds) vond/vind ik alles qua drugs smerig de avond dat ik had gebruikt rookte ik als een nicotinejunk wat ik anders nooit doe (rook haast nooit alleen wiet en het lieft puur tenzij het niet anders kan) en nu lust ik echt niks meer qua drugs drank vind ik nu smerig, een lijntje (coke) maar kut (wat ik toevallig op had 2 dagen erna), sigaretten zoals gewoonlijk smerig en zelfs een blowtje vind ik niet lekker meer om te roken de passie voor planten kweken blijft uiteraard :smoke

 

het lijkt dus net of ik door deze pillen anti-drug ben geworden de behoefte naar drugs is iig helemaal weg. :D :smoke opzich wel goed want het bespaart me een hoop geld en hersencellen maar toch niet normaal zo plotseling toch?!?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

jimfried heeft in z'n carrière paddo's, marihuana, hash, hash olie, coke en laatst eens lsd geprobeerd.

Is er niet trots op maar schaamt zich er ook niet voor, ik vind dat het ok is van dingen te proberen zolang je het niet gaat gebruiken om jezelf beter te voelen. Vooral coke vind ik op dat vlak rommel, het is een erg subtiele drug die erg veel geld kost en waar moeilijk een rem op te zetten is. Lsd is me ook niet goed bevallen. De trip duurde veel te lang, de visuals waren eerder eng (maar onder controle) en de kater was hels.

Op dat vlak zweer ik bij paddo's, goeie trips mee gehad, fijne inzichten in mn eigen psychologie waar ik best door geholpen ben geweest.

Verder houd ik het nu op m'n eigenste weedje af en toe, en een goeie pint (of nog beter een glas wijn)

en sigaretten waar ik maar niet van af zie te geraken (stoppen, terug beginnen, stoppen,...) :verrygood

Verder zou ik nog graag eens san pedro's proberen.

Ik vind de effecten van narcotica op het menselijk gestel buitengewoon fascinerend maar het is en blijft ongezond en zoals overigens voor alles geldt: overdaad schaadt!

grtz jim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Van lsd heb je geen kater :verrygood

 

dat las ik ook maar geloof me als ik zeg dat ik het me niet ingebeeld heb.

Heb me de volgende dag miserabel gevoeld, ging normaal savonds eten met een vriend maar ben er niet eens geraakt, dacht dat ik gek werd toen ik buitenkwam.

Geen lsd meer voor jimfried zoveel is zeker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flashbacks kunnen wel, maar dat is heeeeel wat anders dan een kater, en dan nog komt het sporadisch voor :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

een flashback wordt ook wel eens verward met een psychose die 'getriggerd' wordt door een lsd trip.

Ik had ook nog nooit van een kater van lsd gehoord. Maar ik denk dat het wat als alcohol is, ik heb nog nooit een kater gehad na een avondje stappen, maar ken dan ook weer mensen die niet aanspreekbaar indien ze vorige avond enkele glazen gedronken hebben.

Het blijft een chemische substantie die je in je lichaam krijgt en zoals de meeste psychedelische drugs reageert elkeen er anders op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+we zouden beter zelf xtc maken

geen afkick

puur spul

receptje graag,...

Share this post


Link to post
Share on other sites

precies,want de pillen van vandaag zijn geen echte xtc pillen meer.

pure mdma kristallen,dat is t echte werk.

ik wordt altijd beroerd van pillen,niet van het poeder.

een kwart gram mdma poeder en je gaat goed spacen.

voor mij nooit meer pillen,wat een troep is dat.

 

greets

lee :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
+we zouden beter zelf xtc maken

geen afkick

puur spul

receptje graag,...

 

 

 

Ronny Dumbell -> Maak je eigen XTC!! (11/2/2006 23:55:36)

 

Benodigdheden

 

Chemicaliën

Verkrijgbaar in de GB, ALDI, o.i.d.

o Aluminiumfolie

Probeer de dikst mogelijke te kopen. Eén rol is meer dan genoeg.

o Keukenzout: (NaCl), natriumchloride

Eén pakje van één kg is meer dan genoeg.

o Pinda olie

Je kunt ook frituurolie gebruiken, koop twee tot vier liter.

o Bak soda: (NaHCO3), Natriumwaterstofcarbonaat

Eén pakje is meer dan genoeg.

o Natriumhydroxide: (NaOH)

Dit is een gootsteenontstopper. Koop hem zo zuiver mogelijk, dus zonder stukjes aluminium.

Koop drie vaten.

o Gedestilleerd water: (dH2O)

Koop zes liter, je kunt ook kraantjeswater zelf destilleren d.m.v. een vacuüm fractioneer destillatie, vacuüm zodat we een waterbad kunnen gebruiken. Je kunt ook zonder vacuüm maar dan moet je i.p.v. een waterbad een pinda/frituur oliebad gebruiken.

 

Verkrijgbaar in de Gamma

o Aceton: (CH3COCH3)

Te verkrijgen bij de verf verwijderaars, koop één liter. We gebruiken deze stof voornamelijk om ons glaswerk te reinigen, maar we hebben ook een klein beetje nodig voor onze stof te wassen.

o Zwavelzuur(H2SO4)

Koop één liter, dit is meer dan genoeg.

o Calciumdichloride: (CaCl2)

Deze stof is te vinden bij de meeldauw preventie producten. Eén blik is voldoende.

 

Verkrijgbaar bij een fotowinkel

o 1,4-Benzochinon: (C6H4O2)

Koop 450 gram

o Palladium(ІІ)chloride: (PdCl2)

Koop vijf gram, let wel op dat dit een zeer dure stof is, 25€ voor één gram. Koop precies deze stof, en geen vervangstof, of deze stof gemengd met een andere. Je hebt voor deze synthese op zijn minst twee gram nodig.

o Kwik(ІІ)chloride: (HgCl2)

Koop drie gram, dit is meer dan genoeg.

 

Verkrijgbaar bij een chemicaliën lab

o Methanol: (CH3OH)

Koop twee liter, en koop de technische graad.

o Dichloormethaan: (CH2Cl2)

Koop één liter, en koop de technische graad.

o Xyleen: (C8H10)

Koop één liter, en koop de technische graad.

o Dimetylformamide: (C3H7NO)

Je hebt er maar 20 ml van nodig, koop het zo zuiver mogelijk! >99%

 

Verkrijgbaar bij de drogisterij

o Magnesiumsulfaat (MgSO4.7H2O)

 

Verkrijgbaar bij een zwembadproducten winkel

o Zoutzuur / waterstofchloride (HCl)

Koop één liter.

 

 Verkrijgbaar bij een hobbywinkel

o Nitro rc benzine

Dit is de benzine die gebruikt wordt voor schaalmodelauto’s, etc. Koop een zo hoog mogelijke concentratie. Deze benzine is een mengsel van methanol, nitromethaan en een olie. Koop één liter.

 

Zelf ergens te zoeken

o Sassafras olie

Koop één liter en koop zeer zuivere olie.

 

Glaswerk

Probeer aan tweede hands materiaal te komen; het glaswerk moet voorzien zijn van een slijpstuk.

o Twee kolven met drie halzen en een ronde bodem met een inhoud van 1000 ml.

o Vier kolven met één hals en een ronde bodem met een inhoud van 500 ml.

o Eén doos capilairs

o Eén fractioneer kolom

o Eén reflux condensor

o Eén Y-verbindingsstuk

o Eén thermometer; met een bereik tot 300°C

o Eén liebigkoeler

o Eén vacuüm allonge

o Eén waterstraalpomp

o Eén Bennertmanometer

o Eén glazen kraantje

o Eén glazen pot/fles; voor je zelf te maken terugslagfles.

 

o Eén toevoegtrechter; minimaal één van 100 ml.

o Eén scheitrechter; minimaal één van 1000 ml.

o Eén Buchner filter

o Eén spatel

o Filter kolf

o Eén maatbeker met een inhoud van 50 ml.

o Eén maatbeker met een inhoud van 500 ml.

o Een aantal grote flessen; minimaal met een inhoud van 500ml.

o T-verbindingsstukken; voor je rubberen/plastieken darmen met elkaar te verbinden.

 

o Eventueel twee glazen stoppen voor in je kolven.

Overig materiaal

o Een boekje met kookpunten, etc van chemicaliën

o Twee statieven

o Vijf klemmen

o Een pakje filtreer papier

o Glaswol; De glaswol voor in de dampkap/afzuigkap is perfect.

o Een koffiemolen

o Een pakje met koffiefilters

o Een aantal rubberen/plastieken darmen voor je water door te laten lopen en voor je waterstraalpomp aan te sluiten. Een stuk of tien zal volstaan.

o Eén labokrik / voorwerpstafel

o Meerdere rubberen/kurken stoppen; voor in je kolven, etc.

o Silicone vet; voor tussen

o Meerdere rechte en gebogen verfborstels

o Eén verwarmplaat

o Eén weegschaal tot op een halve gram nauwkeurig.

o Eventueel een papierversnipperaar.

 

 

 

 

________________________________________

 

Ronny Dumbell -> RE: Maak je eigen XTC!! (11/2/2006 23:56:21)

 

stap 1:

-----------

De sassafrasolie destilleren tot safrol

 

Benodigde chemicaliën

o 300 ml sassafrasolie

o twee liter pinda/frituur olie

 

Bouw een vacuüm fractioneer destillatie op zoals je terug kan vinden in de bijlagen. (bijlagen post SWIM niet, zijn nog niet klaar, maar iedereen weet wel hoe hij een vacuüm fractioneer destillatie op opstellen, anders begin je er beter niet aan!)

 

Kijk hiervoor in het deel, opstelling van een fractioneer destillatie, aansluiten van een waterstraalpomp, Bennertmanometer en de terugslagfles. Vergeet ook zeker niet te kijken, waar dat je de klemmen moet zetten. Iedere klem wordt verbonden met een statief.

 

Vergeet zeker niet een laagje silicone vet tussen alle verbindingen te doen. Bij het destilleren van sassafrasolie is het nodig om je fractioneer kolom in te wikkelen met glaswol, dit om het refluxen (= terugvloeien) van je safrol tegen te gaan. Vervolgens vul je jou destilleer kolf, via de overgebleven derde hals, met 300 ml sassafrasolie. Dit gedaan, duw je een rubberen stop, met silicone vet, in deze hals.

 

Vul je bad met pinda/frituur olie, zet vervolgens je destillatiekolf in dit bad met onder dit bad je verwarmplaat.

Vul ook je ijsbad met ijskoud water en ijs, zet vervolgens je ontvangkolf in dit ijsbad.

 

Laat nu water door je waterstraalpomp en je liebigkoeler lopen. Open vervolgens zeer traag het kraantje tussen je vacuüm allonge en de Bennertmanometer. Kijk vervolgens op je Bennertmanometer wanneer je druk constant is en schrijf deze waarde op.

 

Je kan nu met de formule die je in de bijlage “de temperatuur waarbij safrol overkomt bij een bepaalde druk” de temperatuur berekenen waarbij de safrol zou moeten overkomen bij jou vacuüm.

 

Als de druk constant is, kan je de verwarmplaat aanschakelen. Verwarm je oliebad langzaam tot dat er in je ontvangkolf druppeltjes vallen. Houdt vanaf dan de temperatuur constant. De druppeltjes zullen vallen met een snelheid van één – twee druppeltjes per seconde. Je kunt je verwarmplaat uitschakelen wanneer er geen druppeltjes meer, in je ontvangkolf, vallen.

 

In de synthese waar SWIM zich op baseert, kwam de safrol over bij een temperatuur van 145-150°C en een vacuüm van 60 mmHg.

 

Als de temperatuur waarop je safrol overkomt hoger ligt dan 160 °C voor een vacuüm van 60 mmHg, kijk dan je glaswerk en verbindingen tussen het glaswerk na op scheuren, lekker, etc. Ook moet je water van 0 °C met een redelijke snelheid door je liebigkoeler laten lopen. Anders is je vacuüm ook niet goed.

 

Vergeet ook zeker niet silicone vet tussen alle verbindingen te smeren. Anders lekken je verbindingen misschien, of krijg je ze later niet meer uit elkaar.

 

Nu sluit je eerst je kraantje tussen je vacuüm allonge en je Bennertmanometer. Vervolgens zorg je ervoor dat er geen water meer loopt door je waterstraalpomp en je liebigkoeler. Haal vervolgens je oliebad, samen met de verwarmplaat, onder je destillatiekolf vandaan. Laat tenslotte je gehele opstelling een nacht afkoelen.

 

Na de destillatie zou je in de ontvangkolf een waterig geelwitte olie die het licht weerkaatst moeten hebben. Als je in je destillatiekolf 300 ml sassafrasolie hebt gedaan, zal je in je ontvangkolf een opbrengt van 225-270 ml safrol moeten hebben.

 

Na je gehele opstelling een nacht te laten afkoelen kan je de opstelling afbreken. Je maakt eerst de verbinding tussen het kraantje en de Bennertmanometer los. Vervolgens draai je zeer langzaam je kraantje tussen je vacuüm allonge en de vrije lucht open. Wacht nu een vijftal minuten, zodat je gehele opstelling verlucht kan worden.

 

Maak nu je ontvangkolf los, en duw er direct een rubberen stop in. Vergeet wederom niet een beetje silicone vet tussen je verbinding te doen. Vervolgens breek je, uitermate voorzichtig, de gehele opstelling af.

Laat in het oliebad, de frituur/pinda olie zitten.

 

Als je de gehele opstelling afgebroken hebt, moet je het glaswerk grondig reinigen. Dit doe je met aceton. Laat overal wat aceton inlopen, en schud er goed doch voorzichtig mee. Zou er toch nog iets blijven hangen, dan kan je het glaswerk voor twee – drie uur laten weken in een Natriumhydroxide oplossing van 10%. Vervolgens kan je met een verfborstel het vuil uit je kolf schrapen. Spoel vervolgens het glaswerk na met gedestilleerd water. Let op: je glaswerk kan nu wel een beetje warm worden.

 

 

 

 

________________________________________

 

Ronny Dumbell -> RE: Maak je eigen XTC!! (11/2/2006 23:57:01)

 

stap 2:

----------

De RC model benzine destilleren tot nitromethaan.

 

Benodigde chemicaliën

o Eén liter RC model benzine

o twee liter pinda/frituur olie

 

RC model benzine bestaat uit nitromethaan, methanol en olie. Je gebruik wederom een fractioneer destillatie, maar ditmaal zonder vacuüm.

 

Voor te destilleren onder normale luchtdruk, laat je de opening van de vacuüm allonge open.

 

Vul vervolgens je destillatiekolf met de benzine. SWIM zou een paar destillaties, van telkens 333 ml benzine, achter elkaar doen. Neem je oliebad die je nog hebt van de sassafras destillatie, zet je destillatiekolf erin, en zet beide op je verwarmplaat. Doe ook weer ijskoud water en ijs in je ijsbad, en zet je ontvangkolf erin.

 

Vergeet wederom niet om tussen al je verbindingen silicone vet te doen.

 

Eerst moet je de methanol uit de benzine destilleren. Dit doe je door de destillatiekolf te verwarmen tot ± 27°C. Je zult je benzine iets warmer moeten maken dan 27°C, indien er bij deze temperatuur nog steeds geen druppeltjes, in je ontvangkolf, vallen. Wanneer bijna alle methanol uit je benzine is gedestilleerd, zal er geen methanol meer druppelen in je ontvangkolf.

 

Vanaf nu zal je de benzine moeten verwarmen tot het kookpunt van nitromethaan. Je zult dus je benzine moeten gaan verwarmen tot ± 101°C. Wanneer er weer druppeltjes beginnen te vallen in je ontvangkolf, laat je dit gedurende een minuut druppelen. Dit om zeker te zijn dat er pure nitromethaan in je opstelling zit. Na deze minuut verwissel je de ontvangkolf met een propere ontvangkolf. Doe dit wel uitermate voorzichtig, de druppeltjes nitromethaan zijn redelijk warm.

 

Als er geen druppeltjes nitromethaan meer vallen, kan je de verwarmplaat uitschakelen. Deze keer moet je de opstelling niet laten afkoelen. Je maakt wederom eerst je ontvangkolf los, en duwt er direct een rubberen stop in.

 

Wederom breek je alles zeer voorzicht af, en was je alles af zoals in de stap bij het destilleren van sassafrasolie is beschreven.

 

 

 

 

________________________________________

 

Ronny Dumbell -> RE: Maak je eigen XTC!! (11/2/2006 23:57:42)

 

stap 3:

---------

Het maken van MDP-2-P.

 

Benodigde chemicaliën

o 410 ml methanol: (CH3OH)

o 50 ml gedestilleerd water: (dH2O)

o 150 gram 1,4-Benzochinon: (C6H4O2)

o Twee gram Palladium(ІІ)chloride: (PdCl2)

o 178 ml safrol: (C10H10O2)

o 860 ml dichloormethaan: (CH2Cl2)

o Keukenzout: (NaCl)

o Bak Soda: (NaHCO3)

o 5% Natriumhydroxide: (NaOH)

o Zoutzuur: (HCl)

o Magnesiumsulfaat (MgSO4.7H2O)

 

Stop je Magnesiumsulfaat voor twee uur in een oven van 205 °C. Hierdoor verdwijnt het water uit je Magnesiumsulfaat.

 

Bouw een vacuüm reflux destillatie op zoals je terug kan vinden in de bijlagen.

 

Kijk hiervoor in het deel, opstelling van een reflux destillatie, aansluiten van een waterstraalpomp, Bennertmanometer en de terugslagfles. Vergeet ook zeker niet te kijken, waar dat je de klemmen moet zetten. Iedere klem wordt verbonden met een statief.

 

Vergeet zeker niet een laagje silicone vet tussen alle verbindingen te doen.

 

In je destilleerkolf doe je 400 ml methanol, 50 ml gedestilleerd water, 150 gram 1,4-Benzochinon en twee gram Palladium(ІІ)chloride. Vervolgens roer je dit mengsel gedurende 75 minuten.

 

Breng nu 178 ml safrol samen met 10 ml methanol in een toevoegtrechter.

 

Vervolgens zet je de toevoegtrechter in de derde hals van je destilleerkolf, en druppel je gedurende 75 min het safrol-methanol mengsel in je destilleerkolf. Wanneer je 80% van je safrol-methanol mengsel al druppelsgewijs toegevoegd hebt, laat je water van 0 °C door je reflux condensor lopen. Vervolgens schakel je de verwarmplaat aan, zodat je oliebad opwarm en de vloeistof in je destilleerkolf zachtjes kan refluxen.

 

Wanneer je de safrol-methanol mengsel volledig hebt toegevoegd, moet je de vloeistof in je destilleerkolf voor acht uur roeren en laten refluxen. Indien je nu moet stoppen, wegens omstandigheden, stop dan de vloeistof in de diepvriezer. Anders valt je keten uit elkaar.

 

Filter nu de vaste deeltjes uit je vloeistof. De vaste deeltjes zijn dydrochinon, dit is het degradatieproduct van

Je 1,4-Benzochinon en palladium(ІІ)chloride. Je kunt dit doen door je vloeistof door een koffiefilter te laten lopen.

 

Voeg nu aan je overgebleven vloeistof 1,7 liter zoutzuur van 10% toe.

 

Je kunt zoutzuur van 10% maken door bij 500 ml zoutzuur 1150 ml gedestilleerd water toe te voegen. Op deze manier bekom je 1,65 liter zoutzuur van 10%. Dit is goed genoeg voor het geen wij het gebruiken.

 

Als je hoog geconcentreerd zoutzuur (100%) hebt, moet je bij 170 ml zoutzuur 1530 ml gedestilleerd water toevoegen. Op deze manier bekom je 1,7 liter zoutzuur van 10%. 1,7 liter is beter dan 1,6 liter.

 

Voeg nu aan je mengsel 500 ml dichloormethaan toe. Je zult zien dat je gewild product, de MDP-2-P keten, als het ware als een olie in je dichloormethaan migreert. Je zult een soort van derrie zien ontstaan in je mengsel die boven op je waterlaag drijft. De derrie moet je uit je MDP-2-P/dichloormethaan zien te houden! Doe nu je mengsel in een scheitrechter, en scheid nu de MDP-2-P/dichloormethaan laag van de andere laag. Voeg nu aan de overgebleven vloeistof 250 ml dichloormethaan toe. Scheidt de twee lagen weer in je scheitrechter, en voeg je bekomen MDP-2-P/dichloormethaan mengsel bij je vorige

MDP-2-P/dichloormethaan mengsel. Vervolgens voeg je aan je overgebleven vloeistof 100 ml dichloormethaan toe. Scheidt de twee lagen wederom en voeg je laatst bekomen MDP-2-P/dichloormethaan toe aan de vorige twee.

 

 

Decanteer nu de waterlaag van je MDP-2-P/dichloormethaan mengsel d.m.v er tien ml dichloormethaan aan toe te voegen. Scheidt vervolgens de waterlaag van je MDP-2-P/dichloormethaan.

 

Voeg vervolgens deze 10 ml dichloormethaan toe aan je DMP-2-P/dichloormethaan mengsel.

 

Was nu je MDP-2-P/dichloormethaan mengsel met een verzadigde oplossing van bak soda in 500 ml gedestilleerd water. Vervolgens was je de MDP-2-P/dichloormethaan nogmaals met een verzadigde oplossing van bak soda in 500 ml gedestilleerd water.

 

Een oplossing is verzadigd als er zich op de bodem vaste deeltjes bevinden. Bak soda lost namelijk op in water, maar na een bepaalde hoeveelheid niet meer. Vanaf dan zakt de bak soda gewoon naar de bodem. Je oplossing is dan verzadigd. Je lost de bak soda op in 500ml gedestilleerd water.

 

Was vervolgens je MDP-2-P/dichloormethaan mengsel drie maal met een verzadigde oplossing van keukenzout in 450 ml gedestilleerd water. Bij deze wasbeurten zou je het mengsel moeten zien verkleuren naar een groene kleur.

 

Was nu je MDP-2-P/dichloormethaan mengsel drie maal met 500 ml natriumhydroxide van 5%.

 

Je kunt 500 ml natriumhydroxide maken door aan 50 ml natriumhydroxide (100 %) 450 ml gedestilleerd water toe te voegen.

 

Je zult zien dat de scheiding zeer gemakkelijk is. Je zult ook zeer duidelijk een kleurverandering opmerken tijdens de eerste wasbeurt met natriumhydroxide. De MDP-2-P/dichloormethaan laag zal dik en roodbruin met een groene schijn worden. De natriumhydroxide laat zal zo goed als zwart zijn. Tijdens de volgende twee wasbeurten zal de NaOH laag telkens lichter van kleur (oranjeachtige kleur) en waterig zijn.

 

Was de MDP-2-P/dichloormethaan oplossing drie maal met 500 ml natriumhydroxide (NaOH) van 5%.

Als je stap 5 gedaan hebt, zal je merken dat deze scheiding zeer gemakkelijk is. Je zult ook zeer duidelijk een kleurverandering opmerken tijdens de eerste wasbeurt met natriumhydroxide (NaOH). De MDP-2-P/dichloormethaan laag zal dik en rood/bruin worden met groene schijn. De NaOH laag zal zo goed als zwart zijn. Tijdens de volgende twee wasbeurten zal de NaOH laag telkens lichter zijn (oranjeachtige kleur) en waterig.

 

Droog nu je MDP-2-P/dichloormethaan door er 50 gram magnesiumsulfaat aan toe te voegen.

 

Bouw een normale destillatie op zoals je terug kan vinden in de bijlagen.

 

Kijk hiervoor in het deel, opstelling van een normale destillatie. Vergeet ook zeker niet te kijken, waar dat je de klemmen moet zetten. Iedere klem wordt verbonden met een statief.

 

Vergeet zeker niet een laagje silicone vet tussen alle verbindingen te doen.

 

In je destilleerkolf doe je het MDP-2-P/dichloormethaan/magnesiumsulfaat. In je bad doe je water, vervolgens zet je de destilleerkolf in je bad en daarna je bad op je verwarmplaat.

 

Verwarm nu je bad tot een temperatuur van ongeveer 40 °C (= kookpunt dichloormethaan) en vergeet zeker niet water van 0 °C door je liebigkoeler te laten lopen.

 

Breek nu je opstelling weer af, maar duw in je destilleerkolf een rubberen stop. Reinig al je glaswerk goed en bouw vervolgens een vacuüm normale destillatie op.

 

Kijk hiervoor in het deel, opstelling van een normale destillatie, aansluiten van een waterstraalpomp, Bennertmanometer en de terugslagfles. Vergeet ook zeker niet te kijken, waar dat je de klemmen moet zetten. Iedere klem wordt verbonden met een statief.

 

Vergeet zeker niet een laagje silicone vet tussen alle verbindingen te doen.

 

In je destilleerkolf zit nog altijd je MDP-2-P/magnesiumsulfaat mengsel.

 

Zorg ervoor dat het kraantje tussen je vacuüm allonge en je Bennertmanometer gesloten is. Laat vervolgens water door je waterstraalpomp lopen. Nu kan je het kraantje tussen je vacuüm allonge en je Bennertmanometer langzaam openen. Kijk nu op je Bennertmanometer wanneer je druk constant is. Als deze constant is kun je de destilleerkolf in je oliebad zetten, en beide vervolgens op je verwarmplaat.

Het destilleren van je MDP-2-P/magnesiumsulfaat zal op deze schaal om en bij de 8 uur in beslag nemen.

 

Afhankelijk van welk vacuüm je bereikt zal er een klein beetje safrol overkomen bij een temperatuur tussen de 100 en 140°C. Dit zou maximaal 2 ml mogen zijn. Als het meer is, dan zou SWIM de ontvangkolf vervangen nadat er geen druppels meer vallen.

 

Bij een temperatuur tussen de 25 en 40 °C boven de temperatuur waar je safrol is overgekomen, zal je keten beginnen over te komen. Je zou 100-120 gram aan keten moeten bekomen. De kleur van de MDP-2-P keten zal een geelgroene fluorescerende kleur hebben. Je kunt stoppen met destilleren als er om de anderhalve minuut een druppeltje valt.

 

Wederom breek je alles zeer voorzicht af, en was je alles af zoals in de stap bij het destilleren van sassafrasolie is beschreven.

 

Duw rubberen stop in je ontvangkolf en zet deze meteen in de diepvriezer.

 

 

 

 

________________________________________

 

Ronny Dumbell -> RE: Maak je eigen XTC!! (11/2/2006 23:58:28)

 

stap 4:

--------

Het maken van MDMA.

 

Benodigde chemicaliën

o 27,5 gram dikke aluminiumfolie

o 25 gram MDP-2-P

o 20 ml dimethylformamide

o 850 ml methanol

o 400 mg Kwik(ІІ)chloride

o 550 ml tolueen

 

Weeg 27,5 g aluminiumfolie af, maak er lange slierten van die een breedte hebben van 0,5 cm en een lengte van 50 cm.

 

Je kunt dit doen, door je aluminiumfolie door een papierversnipperaar te laten lopen. Vervolgens knip je de lengte af bij een lengte van 50 cm.

 

Neem nu je koffiemolen en vul deze voor 2/3 met je aluminiumslierten. Maal de folie dan gedurende 10 seconden. Herhaal deze stap totdat je 27,5g aluminiumfolie vermalen is tot kleine “bolletjes”.

 

Bouw een vacuüm reflux destillatie op zoals je terug kan vinden in de bijlagen.

 

Kijk hiervoor in het deel, opstelling van een reflux destillatie, aansluiten van een waterstraalpomp, Bennertmanometer en de terugslagfles. Vergeet ook zeker niet te kijken, waar dat je de klemmen moet zetten. Iedere klem wordt verbonden met een statief.

 

Vergeet zeker niet een laagje silicone vet tussen alle verbindingen te doen.

 

Ditmaal pak je voor je destilleerkolf een kolf van 2 liter met een platte bodem. Doe je 27,5 gram aluminium bolletjes in je kolf en zet je toevoegtrechter/scheitrechter vast, met een klem, in de tweede hals van je destilleerkolf.

 

Voeg nu voorzichtig 400mg HgCl2 bij de 750ml MeOH in een glazen fles. Sluit de glazen fles uitermate goed, en schud met de fles gedurende enkele minuten. Dit om de HgCl2 op te lossen in de MeOH.

 

Voeg 25 gram MDP-2-P, 20 ml dimethylformanide en 50 ml methanol samen in een maatcilinder, en giet het mengsel vervolgens in je toevoegtrechter/scheitrechter. Spoel je maatbeker vervolgens met 10 ml methanol, en voeg vervolgens deze 10 ml toe aan je mengsel in de trechter.

 

Draag handschoenen en een veiligheidsbril voor deze stap! Giet nu je mengsel dat in je glazen fles zit, zeer langzaam in je destilleerkolf .

 

Roer nu zeer goed het mengsel in je destilleerkolf gedurende vijf-tien seconden. Meng vervolgens gedurende vijf minuten om de minuut zeer goed je mengsel in je destilleerkolf.

 

Na deze vijf minuten zal je bubbels naar de oppervlakte van je mengsel zien kopen. In het begin zullen ze klein zijn, zoals bij champagne bubbels. Maar na enkele minuten zullen ze zo groot worden als de bubbels bij kokend water. Vanaf nu zal je ook de aluminiumbolletjes zien verkleuren van een normale grijze kleur, naar een matte grijze kleur vergezeld met een grijze wolkige schijn die zich in je mengsel begint te vormen.

Vanaf nu moet je jou MDP-2-P/methanol/dimethylformanide mengsel in je destilleerkolf laten druppelen met een druppelsnelheid ongeveer 1 druppel per seconde. Zeker niet sneller!

 

Vul een emmer voor de helft met ijs, als je duidelijk de exotherme warmte aan de buitenkant van je kolf voelt, vul dan de emmer snel met 3 liter koud water en verbind de pomp ermee zodat je water door je reflux condensor kan laten lopen.

 

Als de intensiteit aan bubbels groot is, meng dan je mengel om de halve minuut gedurende een halve minuut. Wanneer je mengsel zeer heet is, houdt dan het mengsel in beweging, blijf het mengen.

 

Je zult ook merken dat je aluminiumbolletjes uit elkaar vallen tegen een grote snelheid. Zorg er ook nog steeds voor dat het mengsel uit je trechter niet sneller drupt dan één druppel per seconde. Laat ook water door je reflux condensator lopen. Je zult ook merken dat er zich derrie begint te zetten op de bodem van je destilleerkolf. Deze derrie zal met de minuut dikker worden. Zorg ervoor dat het water door je reflux condensor 0 °C is.

 

Vanaf nu kan je de reactiesnelheid beïnvloeden door de snelheid waarmee je het mengsel in je trechter laat druppelen te vergroten of constant te houden. Als je het de snelheid vergroot, laat het dan zeker niet sneller druppelen dan 3 druppels per seconde. De reactie is natuurlijk al aan het bubbelen, dus je wilt de reactie niet al te veel opvoeren. Het komt er eigelijk op neer dat je de snelheid van je druppels gelijk houdt met de snelheid van het “oplossen” van je aluminiumbolletjes en het ontstaan van de derrie. Je moet er dus enkel voor zorgen dat je het mengsel uit je trechter volledig hebt toegevoegd voordat het mengsel in je destilleerkolf is uitgewerkt. Dus voordat alle aluminiumbolletjes zijn opgelost! Het toevoegen van je mengsel uit je trechter zal ongeveer 45 – 45 minuten in beslag nemen. Je gehele mengsel uit je trechter moet toegevoegd zijn als ongeveer 95 % van je aluminium bolletjes is afgebroken.

 

Je mengsel in je destilleerkolf zal nu, 45 minuten na het toevoegen van je mengsel uit je trechter, op een dikke staalgrijze emulsie lijken. In deze emulsie zal je nog kleine stukjes aluminium bolletjes kunnen zien, maar misschien zijn ze al volledig weg gereageerd. Misschien moet je nog wel een 25 ml methanol toevoegen aan je mengsel in je destilleerkolf, om het mengsel in beweging te kunnen houden.

 

Even een kleurvergelijking voor te kijken als jou synthese wel goed verloopt:

Na ongeveer 30 minuten, geteld vanaf de eerste druppel mengsel die je uit je trechter laat lopen, zal je mengsel in je destilleerkolf een licht staalgrijze kleur hebben met een blauwe boventoon.

Als je gekozen hebt om het mengsel in je destilleerkolf een beetje bij te verwarmen, zet dan je verwarmplaat een half uur voordat de reactie beëindigd af. Anders moet je extra half uur langer wachter voordat je mengsel is afgekoeld.

 

Breek, als je reactie is beëindigd je opstelling af. Zet je destilleerkolf met een rubberen stop aan de kant.

Maak nu een natriumhydroxide oplossing van 35 % en laat deze oplossing afkoelen tot kamer temperatuur.

Je kan een natriumhydroxide oplossing van 35 % maken door 262,5 gram natriumhydroxide op te lossen in 750 ml gedestilleerd water.

Vergeet niet je veiligheidsbril te dragen!

Doe nu jou emulsie dat in je destilleerkolf zit in een scheitrechter met een inhoud van 2 liter. Als je de emulsie moeilijk uit je destilleerkolf krijgt, kan je er 15 ml methanol aan toevoegen. Als je gehele emulsie in je scheitrechter zit, kan je de laatste restjes uit je destilleerkolf halen, door er 10 ml methanol aan toe te voegen. Giet vervolgens deze 10 ml methanol ook in je scheitrechter.

Draag voor volgende stap zeker handschoenen en een veiligheidsbril!

Giet nu zeer langzaam je natriumhydroxide oplossing van 35 % in je scheitrechter. Door aan je mengsel in je scheitrechter natriumhydroxide toe te voegen zal deze een beetje opwarmen. Beweeg een paar keer goed met je scheitrechter, en laat het mengsel in je scheitrechter vervolgens voor 10 minuten afkoelen.

Die lekkere doch stinkende methylamine geur verteld je dat je reactie succesvol was.

Wanneer je mengsel in je scheitrechter afgekoeld is extract deze dan één keer met 400 ml tolueen, vervolgens nog een keer met 100 ml tolueen. Dit is het kritische moment voor je opbrengst. Schud je mengsel zeer goed gedurende drie minuten tijdens deze extracties. Zorg dat je dit doet in een goed verluchte kamer. Je tolueenlaag zal als bovenste laag drijven. Geef het mengsel de tijd om zich te kunnen scheiden, op zijn minst 15 minuten. Je mengsel is klaar om zich te laten scheiden als er tussen je mengsel en de tolueenlaag een mooie laag zit. Vervolgens extract je het mengsel nog één keer met 50 ml tolueen. Zodat je zeker nog het laatste beetje spul mee hebt. Dit is echter niet noodzakelijk.

 

Giet nu je afvallaag uit je scheitrechter in een beweerfles. Was vervolgens het overblijvend afval uit je scheitrechter met een beetje gedestilleerd water.

Was nu je tolueen/product vier keer in je scheitrechter met 450 ml gedestilleerd water. En een vijfde keer met 500 ml verzadigde keukenzout oplossing.

Droog je tolueen/product oplossing met 30 gram Magnesiumsulfaat in een met aceton gereinigde fles.

Deze fles moet gereinigd worden met aceton, en vervolgens gedroogd worden in een oven van 30 °C. Laat deze fles er gedurende één uur inzitten. Schudt ook enkele keren met de fles gedurende dit uur.

Filter nu je oplossing en laat er zoutzuurgas door lopen 31 %. Wees slim, gebruik juist genoeg zoutzuurgas om je zout nat te maken, en net geen putjes te maken. Spring nu in de lucht van vreugde als er een witte vaste stof in je oplossing ontstaat.

De opbrengst zal ongeveer 20-21,5 gram zijn. Na kristalisatie van dit product zal je 17-18 gram mooi sneeuw wit MDMA overhouden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zal het wel gewoon kopen :verrygood

jawadde

Share this post


Link to post
Share on other sites

kunnen we dingen als kooks niet beter van het forum houden?

doet het imago niet zoveel goed meen ik...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...