Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Een leuk verslag, alleen die blaadjes zien er niet goed uit. Is de pot wel groot genoeg? Is de aarde niet te nat? Teveel voeding gebruikt? Dit kunnen oorzaken zijn van het bladprobleem. Ik kan ook niet zo direct zeggen wat het probleem is. In principe worden de bladeren geel/bruin als de oogst bijna klaar is, maar ik acht dit nog te vroeg gezien het stadium van de plant. Dus toch een oplossing zoeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey soulpredator,

leuk mini plantje geworden :specool

de topjes zien er ook lekker hard uit

die gele bladeren maken nu niets meer uit omdat je plantje klaar is

een lowrider is na het ontkiemen na 9 week klaar

laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor nog maar 1 weekje nog overpotten heeft geen nut, joh! Laat lekker staan, dat de bladeren nu gaan afsterven is ook niet raar, het plantje is aan zijn einde. Nog een weekje lekker laten staan, niks doen en volgende week ga je lekker oogsten! :specool

 

Freud

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er prachtig uit! :specool Dat jou dames een voorbeeld mogen zijn voor mijn plantjes ;) !

Ben benieuwd naar de opbrengst!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie planten :verrygood

 

De wiet is nog steeds te roken,maar ik heb gehoord dat de THC gehalte wat lager is als er zaadjes tussen zitten,weet alleen niet of het echt zo is.

 

Ik heb vroeger vaak dealerwiet gehad met zaadjes en je werdt er goed stoned van.(Natuurlijk de zaad niet oproken:P) :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

grappig hor, toch wat te roken, toch zelf gekweekt. scheelt toch aantal euros

 

groet en suc6 met je kweekcarriere

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb van vorig jaar ook een plant die bevrucht was na het oogsten van de zaadjes gerookt. Het is heel goed te doen. THC gehalte lijkt minder maar dat is natuurlijk niet helemaal goed te bepalen. Wellicht waren de omstandigheden niet zo optimaal dat er zowiezo minder THC in zou zitten.

Maar goed het is in ieder geval te roken, het peuter van de zaadjes is minder leuk werk.

 

Zaadjes gewoon zaaien en de rest bewaren. Hoe te bewaren staat op het forum wel beschreven.

Gefeliciteerd met de oogst!

Ace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...