Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Drlxl

Wiet En Bier.

Recommended Posts

Ik persoonlijk vindt een joint lekerder als ik ook bier drink. Ik doe het op me werk zonder drank, en ik ben dan anders stoned. Minder leuk stoned, wel relaxt (wat ook moet anders is mijn werk totaal niet draagbaar)

Maar savonds met een biertje erbij is het veel beter ;) :whistling

 

Hebben nog meer mensen dit gevoel .....

 

 

PS ik heb het niet over een krat opzuipen :no ...neej gewoon bescheiden halve liters ;)

 

 

 

 

 

EDIT: ik heb gezocht naar een onderwerp als deze, maar kwam het niet precies tegen, dus ik hoop dat het nog niet bestaat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het inderdaad lekkerder een joint te smoken na een aantal biertjes, de combinatie van aangeschoten en stoned klopt gewoon vind ik :no

Helaas ben ik bezig 'af te kicken' al zo'n 2 weken lang, dus ik rook voorlopig geen wiet meer, maar ik vind het zelf ook zalig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zonder bier vindt ik het gewoon niet zo heel erg lekker, alsof er een ingriedient mist :0

 

Enne met wijn is het helemaal niet lekker. Gister uitgeprobeerd. ... neej niet voor herhaling vatbaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 biri en een jonko, Sticks (zit ook in Opgezwolle) :no

 

dus er is zelfs een liedje over geschreven..

(als je em wilt downloaden: hij is van microphone collosus van Kubus en Sticks)

 

oja, ik weet eigelijk niet precies wanneer ik zonder bier een jonko heb gehad .. dus ik kan het niet echt vergelijken... wat moet je dan drinken hè ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

goeie combinatie voor mij , bier en wiet :)

 

maar niet voor iedereen, je moet er maar net tegenkunnen en niet TE veel zuipen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jointje op 2 bier is hier de idiale combi om mijn driftbuien te bevredigen bij need for speed :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol ja idd niet te veel.

Meestal doe ik met 3 halve liters toch echt wel 1 of 2 joints.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van wiet en bier wordt je ''stronken''. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiet en bier gaan bij mij niet samen naar een jointje wil ik mazza drinken 9kennen al onze smokers wel denk ik) maar naar heel wat biertjes ( na uitgaan) wil ik best wel is een dikke joint roken heerlijk je slaap veel beter en word beter wakker( al blijft je hele dag erna nog verrot). en nadeel is ik weet vaak neit meer wat ik heb gedaan die avond. ben neit de hele avond vergeten maar stukken cka wel

Share this post


Link to post
Share on other sites
wiet en bier gaan bij mij niet samen naar een jointje wil ik mazza drinken 9kennen al onze smokers wel denk ik) maar naar heel wat biertjes ( na uitgaan) wil ik best wel is een dikke joint roken heerlijk je slaap veel beter en word beter wakker( al blijft je hele dag erna nog verrot). en nadeel is ik weet vaak neit meer wat ik heb gedaan die avond. ben neit de hele avond vergeten maar stukken cka wel

 

Lol daar heb ik dus compleet geen last van. ik vindt het lekker met biertje. ik ga niet meer drinken maar juist minder. Het voordeel vindt ik wel dat wanneer ik het doe op jouw manier slaap ik heerlijk, en heb ik de volgende dag echt geen kater, maakt niet uit hoeveel ik gezopen heb.

 

Dat is wel relaxt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik uitga met wiet op(altijd dus) dan drink ik juist veel beer want ik krijg als ik een 15 minsniets drink dan kan ik niet eens meer slikken en laatst wachte ik nog langer toen kon ikn iet eens mijn tong van me lip halen(toen ik me lippen nat wilde maken) en ik kon amper nog 1 bier graag zeggen lol

maar toch gelukt en ik haal doood veel bier want dat is lekker goedkoop

Share this post


Link to post
Share on other sites
als ik uitga met wiet op(altijd dus) dan drink ik juist veel beer want ik krijg als ik een 15 minsniets drink dan kan ik niet eens meer slikken en laatst wachte ik nog langer toen kon ikn iet eens mijn tong van me lip halen(toen ik me lippen nat wilde maken) en ik kon amper nog 1 bier graag zeggen lol

maar toch gelukt en ik haal doood veel bier want dat is lekker goedkoop

 

 

Ja daar heb ik dus de perfecte oplossing voor gevonden.

 

Ik neem bijna altijd me rugtas mee, daar zit altijd alles in wat ik nodig heb, waaronder een flesje spa wat ik gewoon elke keer vul met water, dus ik drink minder bier, maar veel meer water. Hier zit een kroegje wat perfect is, je mag er ook gewoon in en uit lopen, nooit entree, en water mag je zo vaak vullen als je wil. Doet ze (barvrouw) zelfs nog voor je als je het lief vraagt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wou een topic beginnen over stronken ( dronken en stoned ) maar ik heb ff gezocht en heb deze gevonden dus ik zal deze maar terug boven halen ik heb nog paar vrage ?

 

Moete sommige mense niet kotse van combinatie alcohol en wiet ?

Kan je wiet ook combinere met bv jenever , whisky ( sterke dranke dus ) ?

En wat is het beste als je dronken bent een joint opsteke of als je stoned bent beginnen drinken ?

als je strontzat bent en je doet een joint en je gaat slapen , slaap je dan beter ?

 

ben me aant voorberijde op een super vette party ( 5 dage zuipe en smoren ) en ik zit nog met deze vragen . Iemand antwoorden of ervaringen

 

alvast bedankt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rook elk weekend als ik dronken uit de kroeg kom een dikke joint nooit last van kotsen kan er altijd lekker van slapen :D :verrygood

greenstuff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel, dat is voor iedereen persoonlijk blijkbaar. Ik vind de combinatie van dronken en stoned beter dan 1 van de 2 alleen, en het komt ook goedkoper uit omdat alcohol en wiet elkaar gewoon versterken :wacko: 1 toet en 7 pintjes ipv 15 pintjes

 

en ik heb na 15 pintjes altijd last van misselijkheid, in combinatie met wiet heb ik daar geen last van, ook nooit kater zo

 

maarja dit verschilt dus blijkbaar per persoon, gwn uitproberen hoe het met jou zit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wel, dat is voor iedereen persoonlijk blijkbaar. Ik vind de combinatie van dronken en stoned beter dan 1 van de 2 alleen, en het komt ook goedkoper uit omdat alcohol en wiet elkaar gewoon versterken :wacko: 1 toet en 7 pintjes ipv 15 pintjes

 

en ik heb na 15 pintjes altijd last van misselijkheid, in combinatie met wiet heb ik daar geen last van, ook nooit kater zo

 

maarja dit verschilt dus blijkbaar per persoon, gwn uitproberen hoe het met jou zit.

alcohol gaat de werking van wiet juist tegen. dat verschilt niet per persoon, dat is genetisch zo bepaald

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blowen en drinken samen gebeurt veel maar je kunt de beleving beter gescheiden houden. Daarom bevat mijn wietbier geen THC. IK gebruik alleen CBD hennep.

Edited by herbcap

Share this post


Link to post
Share on other sites

En alleen daarvoor kick je een totaal dood en vergeten topic uit de oertijd?

 

PS: blowen en alcohol gaat perfect samen, zolang je maar weet waar je mee bezig bent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met mate zou kunnen. Te veel drank het ergste.

 

Nee ik zat te kijken naar wat men daar in het verleden over geschreven had en toen kwam ik deze thread tergen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben me toch kooootsmisselijk geworden een paar keer van die combi. met de nadruk op koooots.. Bij vrienden, de mensen die regelmatiger blowen dan, verloopt dat allemaal best goed, maar die drinken ook minder over het algemeen. anyway altijd leuk inhaken op een gesprek uit 2007 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...