Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest Miss_J

Een Nieuwe Poll Voor Leeftijden Op Het Forum

Leeftijden op WF  

1,363 members have voted

  1. 1. Hoe oud ben jij?

    • 16 - 20
      497
    • 21 - 30
      457
    • 31 - 40
      247
    • 41 - 50
      89
    • 51 - 60
      19
    • ouder dan 60
      10
    • jonger dan 16
      44


Recommended Posts

oké dan word ik morgen 16 goed?

tutu, dat is te jong makker, volgende keer even beter de regeltjes doorlezen :nerd ;)

en zoals je ziet zijn er 10 mensen onder de 16 waaronder cannakid, pure discriminatie dat ik nu weer geband word

 

trouwens, nu ik toch morgen 16 wordt, mag dan de chatbox-ban eraf?

sterker nog, je hebt ook een ban voor het forum. Regels leren lezen:

 

De minimum leeftijd voor nieuwe leden is met ingang van 1 augustus 2006 16 jaar

 

Iedereen die 16- was voor die tijd mocht blijven. Zo eerlijk zijn we nou ook wel weer. Tot volgend jaar!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik 63 eh 36 foutje zal wel stoned zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

47 And stil :nerd And growing ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

16-20

 

ben 17

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeg ik niet :lol:

 

als ik zo verhalen lees van ouders die hun kinderen juist proberen op te voeden; jullie doen het best goed!

mijn ouders hebben me nooit met drugs ingelaten, maar wel met alcohol

toen ik 8 was kreeg ik al een half glaasje bier bij het avondeten (1x per 2 weken ofzo, of gewoon als ik erom vroeg), en dat is helemaal niet slecht voor me geweest.

want; het is leuk om iets te doen wat niet mag, als het mag is het wel minder leuk.

Als je nóóit hebt mogen drinken en je krijgt je kans (als je 14 bent ofzo), dan grijp je die uiteraard en zuipt je helemaal plat. Maar als je het langzaam opbouwt en je kind laat wennen dat alcohol normaal is, zuipt hij zich minder snel vol, omdat het mag en daarom is het niet zo leuk meer.

 

mensen dingen verbieden op grond van hun leeftijd heeft trouwens ook weinig zin, het gaat om hun innerlijke leeftijd, en er zijn nog wel mensen van 17 die zich gedragen al 10, en die zouden helemaal niet verantwoordelijk mogen zijn voor allerlei zaken.

 

terwijl ik *zeg ik niet* :lol: jaar oud ben, en me toch redelijk volwassen kan gedragen :specool

 

 

 

tot zover mijn filosofie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bijna 32 zomers jong, blijft moeilijk om mezelf en anderen ervan te overtuigen :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jongens wat gaat de tijd hard. Hier benne we ook al rap ouder aan het worden.

Heb er alweer 24 jaar opzitten maar hoop er nog vele mee te mogen maken :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
oei zo te zien worden wietrokers niet ouder als 50 :verrygood ach zo een verimpeld gezicht wie wil dat nu lets die young and live forever.. zo'n onzin was het toch dacht ik

 

na de 50 begin je toch alleen nog maar af te takelen. ik zeg altijd maar, je moet op het hoogtepunt stoppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal ook maar netjes opbiechten.

35 jaartjes alweer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

17 jaartjes jong bijna 18 :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trotse eigenaar van een 23-jarig lichaam! :innocent:

Werdt zelfs 22 op 06-06-06 :smoke

 

Yeah! It's me! ;)

 

Cheers! ;) B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

16 over anderhalve maand 17.....dan nog een jaar..en dan een keertje legaal in de shoppa een j roke :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit helemaal achteraan in de 31-40 categorie,but still going strong! :smoke Mocht weed enige verjongingseffecten als bijverschijnsel hebben ben ik nog lang niet op de helft. :nerd .Maar de oudere knarren zijn wel in de minderheid geloof ik.Maar goed dat we minstens 4x zoveel weten dan de broekies,toch? :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

21 lentes!

Man, ik begin al oud te worden :whistling

 

grtz,

 

Godsake

Share this post


Link to post
Share on other sites

een 42er uit de vlaandeers die zich nog jong voelt in zijn vel :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...