Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest Miss_J

Een Nieuwe Poll Voor Leeftijden Op Het Forum

Leeftijden op WF  

1,363 members have voted

  1. 1. Hoe oud ben jij?

    • 16 - 20
      497
    • 21 - 30
      457
    • 31 - 40
      247
    • 41 - 50
      89
    • 51 - 60
      19
    • ouder dan 60
      10
    • jonger dan 16
      44


Recommended Posts

we hebben al een opa (mannie)

 

hebben we nu OOK een oma??

 

leuk hoor :whistling

 

Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ria is de naam van mijn vriendin, maar die is 10 jaar jonger, maar wel oma en ik ben ook al meerdere keren opa. Ik schrijf op andere forums onder de naam Geraldo.

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja de oudjes doen het nog goed

doen het nog goed hier

 

Gr. opa

 

61 lentes :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naja, samen 122, met Tokkie erbij, die was toch 78? zijn we samen met z'n drieen 200 lentes, toch.

 

Ria

Share this post


Link to post
Share on other sites

78 ???? :specool

 

 

Zo voel ik mij alleen 's morgens als ik net uit mijn bed kom hoor :(

 

's middags voel ik mij meestal 61

 

's avonds ga ik naar de 53

 

en

 

's nachts ben ik weer een jonge god van 23 :whistling

 

 

Vraag maar aan mijn Hanna ;)

 

Tokkie :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
's nachts ben ik weer een jonge god van 23 :whistling

Vraag maar aan mijn Hanna :specool

Maar hanna heeft me verteld dat dat maar 6 minuten duurt dus gemiddeld ben je al met pension :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoor zelf bij de groep 41-50 en dan precies in het midden... :tu

Wat ik mij wel afvraag is:

Ben ik nu een 'oude jongere' of een 'jonge oudere' of...... :whistling

 

Wrangler :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar hanna heeft me verteld dat dat maar 6 minuten duurt dus gemiddeld ben je al met pension :specool

 

 

Dat komt omdat ik al een uur bezig ben om haar "tent" uit te trekken :tu

 

tokkie :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat komt omdat ik al een uur bezig ben om haar "tent" uit te trekken :specool

Ik heb de ervaring dat je zwaargewichten beter vriendelijk kan verzoeken de tent te verlaten omdat het uit de tent trekken teveel inspanning vereist. Ff langs de bakker doet wonderen in deze. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

je bedoelt donuts doen wonderen suff :whistling

 

Mzzl Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of ouders meer invloed op hun kind hebben dan vrienden?

tsja..

Ik denk dat de vrienden inderdaad een grote invloed hebben..

Maar de manier hoe de ouders omgaan met het gedrag wat hun kind vertoond door invloed van zijn of haar vrienden, dat weegt volgens mij zwaarder..

Dus ik denk dat de ouders uiteindelijk wel meer invloed hebben op hun kids..

:whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar moet je voor gerookt hebben :specool

Heerlijk dok :whistling

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dok,

Ik heb niet gerookt maar ik vat hem toch ook:verrygood

 

Toch weet ik uit eigen ervaring dat invloed van vrienden héél groot (en negatief) kan zijn.

 

En dan komt het er inderdaad op aan hoe goed het contact met je kids is.

 

 

Volgens mij zeg ik nou hetzelfde als dokkie :whistling

 

Zou ik dan toch gerookt hebben? :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch wordt invloed ook bepaald door de thuis situatie ben je te voorzichtig met je kind enwil je hem voor alles behoeden is alles wat niet mag spannend.

praat over alles en sta niet overal lijn recht tegen over dat helpt echt beter.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ach weetje, veel hangt af van de communicatie tussen ouders en kids.

Ik verbied m`n pubertjes geen alcohol noch drugs maar vertel ze over de consequenties van overmatig gebruik en noem voorbeelden uit de directe omgeving (vaak kennissen of (verre) familieleden).

De avond voor de zomer of kerst- vakantie hebben ze de permissie "het eens te proberen", zeker geen breezers, dan drink je maar Ranja, wel een glas wijn of bier. Daar blijft het ook bij.

Overigens hebben geen van beiden tot nu toe ooit gebruik gemaakt van de optie eens te blowen. Dit heeft z`n weerslag op hun vriendenkringen en hun ouders.

Zelf blow ik dagelijks en een glas rosé of speciaal biertje kan ik waarderen en denk dat juiste voorlichting aan (en goede communicatie met) pubers door de ouders heel belangrijk is. Net zoals een stabiel gezinsleven en daar ontbreekt het veel pubers aan waardoor ze hun toevlucht zoeken tot roesmiddelen.

Even ter verduidelijking: onder je toekomst verblowen versta ik op 14-18 jarige leeftijd dagelijks blowen.

Diegenen die het wel doen zijn vaak de zittenblijvers alhoewel ze de brains hebben.

Mijn kids mogen hun toekomst vergooien, maar niet werkloos thuiszitten. In dat geval: werken en kostgeld betalen. Maar i.v.m. studie betaal ik liever dan dat ik ontvang. :whistling

 

Mooi getypt en goed geregelt,

 

ik zelf ben 16, ik mocht zo rond me 15 soms beetje bier drinken paar en dat was dan, maar me broer en me ouders rookte wel is wiet , dat wilde ik ook, dus dat heb ik tijdje stiekem gedaan, vanaf me 15 tot nu 16 half , rook ik zelf gewoon wiet en hasj voor lekker heid en niet overdreven veel ofzo, ik mag nu gewoon drinke van me ouders in weeken , na school en niet te vaak blowen, van me moeder mag ik eigelijk geen sterke drank majah, ik neem toch soms wat glazen, ik ben toch meer bier drinke , maar dat verveeld soms beetje, kwa wiet roken rook ik heel soms white widow en eigelijk altijd ak 47 , en van hasj altijd warme oortjes ik haal het ook altijd bij de zelfde coffee shop , ik ken de verkopers nu best goed, hun hebe nooit naar me leeftijd gevraagt, terwijl ze daar heel streng zijn, ik moet ook zege dat ik nu pas van me 16 zelf haal daarzo

 

heb zelf vriend die was tegn roken en blowen, en die is nu zware junk in mijn ogen, s ochtends op school is hij al helemaal knetter en zo gaat hele dag en avond maar door, zonde majah

 

Ik heb ook nog niet het kweek ervaring op praktijk met indoor .buite paar keer gedaan , was niet veel om kijke in me tuin en zijn heel erg groot , ik ga nu deze maand tent halen van 1.20 1.20 2.00 met 600 watt en afzuiger en koolstof filter, enzo daar ga ik nlx in zete of pp zijn bijna zelfde zegt mijn gs

 

ik zit nu 4 jaar op groene school, ik heb zelf plant gekozen, ik vind dat wij wel der veel over leren, kwa stekken , en planten , voedinge , van alles wat , dus de onderhoud kan ik ook wel doen voor me planten

 

Dit is stukje wat echt waar is ik zeg liever niet ze naam, maar mijn docent van dat vak , hij is de enigste die plant geeft en we hebbe 4 kassen en 1 met steen waar we in bakke kweken, 2 met aarden ,1 is klas lokaal in kas , majah hij zelf rijd in escalade chrome velgen, draagt rolex , armani merk kleding enzo, wat je niet met een leraren saleris kan betalen lijkt mij, en hij weet ook veel van dit soort af, als we iets niet snappe legt ie het uit over dit soort plant, dan kunne we het beter onthoude zegt ie,

 

ik vind wel leuk, maar is toch raadsel voor mij

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha grappige docent. Doceert er voor de lol bij zeker :specool

 

Je growshop moet je niet zo serieus nemen overigens hoor. Als ze zeggen dat pp en nlx bijna hetzelfde zijn... Of bedoelen ze wat betreft opbrengst?

 

Dok,

Ik heb niet gerookt maar ik vat hem toch ook:verrygood

 

Toch weet ik uit eigen ervaring dat invloed van vrienden héél groot (en negatief) kan zijn.

 

En dan komt het er inderdaad op aan hoe goed het contact met je kids is.

Volgens mij zeg ik nou hetzelfde als dokkie :whistling

 

Zou ik dan toch gerookt hebben? :tu

En wat denk je van de invloed van een "bad uncle"? Mijn neefje (nou ja, zeg maar neef - zoon van mijn oudste broer) is enigst kind. Mijn broer werd wel eens radeloos van hem in zijn pubertijd en tijdens zijn studie. Bezorgd ook over zijn vermeende drugs gebruik (lol moet je hem naar mij toe sturen!!). Maar goed, ik kon dat toch wel wat beter in perspectief plaatsen en hij kon er met mij ook wat makkelijker over praten omdat ik niet zo'n rolmodel ben als zijn eigen vader. Dat heeft toch wel een invloed gehad. Zeker in de pubertijd nemen ze (we) toch volgens mij eerder wat van een ander aan dan hun eigen ouders. Uiteraard zijn de ouders wel bepalend maar vlak de (ook positieve) invloed van vrienden en familie zeker niet uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

juist wazzup..

love is the law....& ganja the philosopher's stone...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alle vooruit dan maar om on topic te blijven,onlangs 43 geworden,en nog even gek als 20 jaar geleden,als ik toen had geweten wat ik ondertussen nu allemaal weet,Zou het gerust willen gaan overdoen hoor,alleen qua muziekkeuze blijf ik vastgeroest op de jaren 80',stevige rock en new wave dus... :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Superprutser,

 

Wil je er over praten? Het lijkt althans wel zo.

 

Hier op dit forum is vast een luisterend oor te vinden, dus je hoeft alleen een topic te openen.

 

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben 15 maar wordt binnen een maand 16 :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...