Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Skiz

wat te doen als er stoned uitbreekt?

Recommended Posts

he

8)

eten

drinken

met vrienden even vriendschappelijk vechten (gegarandeerd iemand die zich pyn doet maar toch fun)

eum..

gewoon fun hebben :(

en vooral veel chillen :sleeping:

en soms gewoon niets anders dan stuiken

kan nog lastig zijn :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

stoned schaatsen LOL lijkt meheeel cool! :( Ik blow eigenlijk altijd achter de pc. lekker gamen, games zijn dan zoo ontieglijk indrukwekkend, en heerlijk om muziek te draaien!! Van r&b tot trance 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

met vrienden meestal buiten ergens zitten. Dan beetje vaag praten, lachen, je kent het wel. Als er de kans is om bij iemand thuis te smoken, relaxed op de bank ligge en film op, of achtergrond muziek en weer vage gesprekke laten komen.

 

Maar ik heb nu een cd samengesteld met allemaal van die wause tripnummers (buddha bar IV - karma, funkstar deluxe - blinded by the light, veel royksopp), en tis heerlijk om dan via je discman in je bed daar naar te ligge luisteren als je net gesmoked hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

is wel een goed id, zo'n cd samenstellen.. al eens eerder gedaan, maar dat waren niet echt nummers om bij te chillen, uitgez. Moby... :(

 

Verder is

Klea - Tic Toc

niet echt een een nummer om bij te chillen, maar als je stoned bent klinkt ie wel super goed :!:

Grtz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik seks graag als ik knetter ben....zowiezo zowiezo........en ik luister graag naar terror of tekno o.i.d

 

of cultfilms doen het ook goed of me uitleven in de keuken en voor dat alles klaar is alles al op hebben enzo jep jep jep

 

 

en nog veeeel meer :!:

Share this post


Link to post
Share on other sites

doe gewoon alles graag stoned, behalve blokken, heb dit wel gedaan, en is lekker relaxed, maar echt vlug vooruitgaan doe je niet.... Maar voor de rest, dikke petaar, en dan op mn longskate gaan downhillen of zo, of surfen of boarden, is kicken vo dood!!!! maar ook een zakmes en stukje hout en kben voor uuuuuuuuuren vertrokken...

en moet me wel aansluiten bij TO, stoned de liefde bedrijven is het einde......... (seksen doe ik niet echt aan mee :wink: )

 

en dit alles vergezeld van Summer Porteño van junior lopez, het einde gewoon, die smile gaat dan in de eerste uren niet meer van mn gezicht

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cornholio

doe gewoon alles graag stoned, behalve blokken, heb dit wel gedaan, en is lekker relaxed, maar echt vlug vooruitgaan doe je niet.... Maar voor de rest, dikke petaar, en dan op mn longskate gaan downhillen of zo, of surfen of boarden, is kicken vo dood!!!! maar ook een zakmes en stukje hout en kben voor uuuuuuuuuren vertrokken...  

en moet me wel aansluiten bij TO, stoned de liefde bedrijven is het einde......... (seksen doe ik niet echt aan mee  )

 

 

ja idd ja de liefde bedrijven is een betere verwoording :(

 

weer on topic

 

lekker poolen is ook relaxed of zwemmen of idd voetballen!

 

leeters

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon relaxt wa zitten praten, zitten meestal toch op rustig plekske ofwel in den auto met muziekje op.

 

Thuis PS2 spelen, tv zien, achter de pc hangen en psy-trance luisteren, ruled echt wel als ge stoned zed! Nog goeie netradio voor goa/psy-trance/isra-trance (of hoe ge het ook wilt noeme) : http://www.philosomatika.com

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moet je horen, ik ben fan van electronische muziek zoals trance, maar electro vind ik ook wel goed. Zie ik opeens de mannen van Röyksopp op tv; geven die mannen daar terloops toe dat ze keistoned hun album geproduced hebben. Je hoort het er niet aan, hoor; lekkere muziek is dat, vooral Eple en Remind Me.

 

Weightless. :(

Ik houd eigenlijk niet van de elektronica, ben meer een gitarenman maar ik dacht net eens na en als ik stoned ben luister ik vaker dan normaal naar electronische dingen.

 

Mijn persoonlijk aanraders:

1. Pink Floyd

2. St. Germain (lounge)

3. Royksopp (Poooor Leno, lalalala)

4. Air (beste concert ooit, Werchter 2002!)

5. Kyuss (voorloper Queens of the Stone Age, stoner rock)

6. Bob Marley

7. Nirvana

8. Deep Purple

9. Fugazi ("This is a song with now words" :))

10. Bongzilla (Vooral vanwege de naam, ook stoner rock)

Share this post


Link to post
Share on other sites

laatst toen ik stoned was zat ik dus weer ff wat muziek te luisteren, op een gegeven moment Nas. Dat is ook meesterlijke muziek voor als je stoned bent. Ik ging me helemaal concentreren op zn lyrics, en zag helemaal voor me wat hij rapte. Echt kicke was dat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest AsinuS

4 Strings is echt wel vet als ge stoned zijt, Dave Swayze - Goldwave zeker ook eens downloaden ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
OWWWWWWW AFRADERS!!!!!!

- alcohol (in veel hoeveelheden)

 

ik doe het altijd zo als er ook alcohol aanwezig is...:

of ik rook gewooN lekker door en drink hooguit 5 pilsjes (doe ik meestal want ik vind roken toch fijner)

 

of ik zuip me naar de tering :wink: en rook 1 of 2 joints...

 

altijd nog goed gegaan... en voel me dan helemaal top... hou gewoon mate dan gaat t wel goed...

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik naar de reet ben....

 

chilly muziekje....RAGGA, Saint Germain gaat er dan ook wel in...

 

en dan gaan racen of schieten op t computertje met de muziek lekker luid :)

 

 

BTW...een aanrader

Loop eens weg van de wereld..zoek een leuk plekje aan het water of diep in het bos...

sigaartje smoren en dan lekker de hele dag relaxen en de zonsondergang chekke.... :wink:

 

of eventjes een hengeltje uitslaan....

je kan zoveel doen.... zelf het domste van het domste wordt de max met een sigaartje...

 

persoonlijk zou ik eerder zot komen met slipknot aan mn oren...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Infected mushroom opzetten en in de zetel gaan liggen (alsk thuis rook..)

oftewel blijf ik in dat parkje waar ik zit, men maten doen altijd wel grappig als er gerookt word, en dan lig ik strijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik vriend heb daarnaartoe, vreselijk als je geen viend hebtX) ben dit keer alleen erg misselijk, gelukkig nog niet hoeven kotsen. nu nog nutteloos typen hier, straks lekker Nirvana opzetten of marley. bah, irritant bij effect dat geil worden als je niemand hebt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

beetje gamen knetter stoned gta4 spelen doelloos rondlopen met je m16 onder de muziek van tuffgong radio :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...