Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

den.jona

Extra In Tilburg

Recommended Posts

extra zit op de veldhovenring.... heeft geen site

 

het is een hele mooie shop maar wel met verzwaarde naar parfumsmakende wiet,... je kunt beter iets verder doorijden naar de besterdring..

 

daar zit aan het einde de toermalijn en daar hebben ze de beste kwaliteit wiet van tilburg tegen een redelijke prijs.. bijv. 5 gram WW 33 euro / 5 gram AK-47 37 euro etc.

 

zeker 20 verschillende wietsoorten en 20 verschillende hasj.. en ook nog een stuk of 8 verschillende iceolators..

 

kortom mijn favo shoppie

 

groete

 

DE BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Xtra zit op de veldhovenring 69c in Tilburg, dit is zowat de grootste shop uit Tilburg. :rofl

Er staan 4 pooltafels, twee photoplays, een flipperkast en nog diverse andere zaken. ;)

Veel antilianen lopen in en uit en zitten ook vaak in die shop.

Op zich is het goede weed, want de Xtra staat in de Highlife jaargang 15 nr 6 bij de Royal Coffeeshops.

Het is een van de shops waar het nog afgewogen wordt waar je bij staat.

Dat kan je van de Toermalijn niet zeggen, dat is allemaal voorverpakt. ;)

 

Grtz Blowsterke :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb liever precies 5 gram goeie wiet, dan 5,5 gram verzwaarde wiet.

 

 

maarja ieder sn eigen mening toch ;)

 

groet

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar ben ik al een lange tijd niet meer geweest.vroeger viel die wel mee.

 

hoe zit het eigelijk met coffeeshop shiva in tilburg?hoor er wel dingen over maar ben er zelf nog niet geweest.

waar is die ongeveer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben gisteren in de shiva geweest,is op 5 minuten van toermalijn.

heb er 5 gr ww en 2 gr kristalweed.

er is een actie 5gr kopen 4 betalen.

leuke shop!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou dat ze daar een haai hebben in een groot aquarium... :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben voor de eerste keer naar Tilburg gereden en het is ons allemaal héél goed bevallen. Ik dacht dat ik met Breda veel gezien had maar tilburg is wel nog een ster hoger inzake alles :(

Het is eigenlijk niet zoveel verder, hooguit 10 minuutjes van Breda.

Naar de Toermalijn geweest en het menu bestond uit een kleine map zoals in het restaurant :(

zoveel keuze was er. Er waren vol kortingen zoals 5 gr WW voor 33 €! Normaal vind je voor die prijs enkel natte weed zoals in roosendaal of Bergen op Zoom maar hier dus niet.

De weed was goede droogte en ze hadden zeker meer dan 20 soorten (pagina met indica soortjes en pagina met sativa soortjes) met foto en uitleg zoals Super Silver Haze, Amnesia Haze enz

Ik kreeg een gratis silver haze voorgerolde joint :huh:

 

Dan zijn we naar de Grass Company geweest en daar werden we onthaald door een soort van hotel receptionist in maatpak die ons vriendelijk goeiendag zei en ID vroeg.

Ik waande me net in een Hilton hotel :P

Het was gigantisch groot en luxuees met weeral onvoorstelbaar veel keuze en veel goedkoper dan in Breda (cfr. pax de boot en de baron) en je vind al goede WW aan 6.5 €/g. Je betaalt per bestelling wel 0.20 € statiegeld merk ik en ze geven de weed in doorzichtige doosjes met achterin de naam van de soort en de prijs.

Zo'n soort shops en prijzen had ik nog nooit gezien. Tilburg vind ik beter dan Breda en Maastricht zowel kwa kwaliteit als kwa prijs.

 

De Pasja hadden ze 4 soorten weed zoals White Whidow voor max 7 €/g en Haze (nieuwe oogst) voor slechts 10 €/g. De Pasja is niet direct een aanrader.

De Xtra kwam ik toevallig tegen en die is fenomenaal kwa interieur om binnen te zitten. Erg groot met inderdaad een haai :)

Dan het belangrijkste de weed was weeral erg goedkoop (WW 7.5 €/g, Jack Herrer 6.5€/g) en er waren 4 soortjes waarvan WW de duurste was. Kwa keuze vergelijkbaar met Pasja en de Rif.

Dan nog iets dat ik niet snap: waarom zijn er meerdere straten die hetzelfde noemen in éénzelfde stad of gemeente? We hadden een GPS maar er waren 4 'koestraten' en 3 'tuinstraten' uiteindelijk kwamen we uit in Udenhout ofzoiets dat nochtans in Tilburg ligt. Voortaan ga ik werken met postcodes (bv 5038) :smoke

In tilburg smijten ze met kortingen naar je hoofd, er is dus nog wel degelijk goede goedkope coffeeshopweed te vinden. Beste regio in gans de grensstreek voor alle Belgen is Tilburg :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
extra zit op de veldhovenring.... heeft geen site

 

het is een hele mooie shop maar wel met verzwaarde naar parfumsmakende wiet,... je kunt beter iets verder doorijden naar de besterdring..

 

daar zit aan het einde de toermalijn en daar hebben ze de beste kwaliteit wiet van tilburg tegen een redelijke prijs.. bijv. 5 gram WW 33 euro / 5 gram AK-47 37 euro etc.

 

zeker 20 verschillende wietsoorten en 20 verschillende hasj.. en ook nog een stuk of 8 verschillende iceolators..

 

kortom mijn favo shoppie

 

groete

 

DE BK

 

 

Dacht het toch van wel zelfs een vette site : http://www.coffeeshopxtra.com/

 

hee

titel zegt het

waar bevind zich de Extra in Tilburg?

 

heeft die een site?

 

grtz

jona

 

 

http://www.coffeeshopxtra.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites

@paradiso, kijk eens voor de lol naar de datum van het bericht waar je op reageert.. :wOOt

Mzzl.

 

Btw shiva is een fijne shop in tilburg ben er afgelopen woensdag voor 't eerst geweest echt leyp.

en Thegrasscompany daar stond een portier uit den bosch, bij de pistache bij mij om de hoek :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bij de Xtra hebben ze ook een vette haai zwemmen :P

 

ik kom wekelijks in de xtra maar ik vind het dieren beulen :o met hun haai hij kan zun kont niet keren of hij zit met zun neus alweer tegen het glas echt zielig :)

 

greets ernstkid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet iemand of ze bij Xtra ook Blueberry, Cheese of Chocolope verkopen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Weet iemand of ze bij Xtra ook Blueberry, Cheese of Chocolope verkopen?

 

In de Tourmalijn verkopen ze de "big buddha cheese" (is slechts een 500m van de xtra)

Supergoed maar wel bijna 10€/gr (9.80/gr dacht ik)

Ook hebben ze daar bubbelicious,buddha haze,amnesia haze,diamond haze,supersilver haze (dacht ik),ak-47,ww,),jack herrer,jamaican special (buitenlandse buitenweed),...

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...