Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

powerplant16466

Lowryder 2 Zaden Kweekje . 12. 1. 2007 Begonnen.

Recommended Posts

verkoop je ze nog :D

 

heeft ie dat dan al eens gedaan ? dat lees ik anders nergens!

 

@powerplant: zo dat is niet slecht, jij kan voorlopig vooruit met je lr2's :blink:

de toppen zelf zien er ook leuk uit, als dat onbevrucht was toch een leuk rokertje van zo'n relatief klein en makkelijk plantje :innocent:

 

heb je nog de moeite genomen de restanten van de toppen te roken ? zo ja vertel vertel :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ PP

Heb nu 38 zaailingen van 40 staan en mijn bedoeling was om alles voor het zaad te bestemmen maar nu ik dat zie bij jou dan begin ik te twijfelen.

 

Ik wil 3 x 3 m van mijn tuin gedurende de hele zomer bestemmen voor meerdere keren LR teelt.

Weet jij hoever ze in de tuin uit elkaar moeten worden gezet en hoeveel zaden minimaal per plant kunnen worden geoogst zodat ik een berekening kan maken hoeveel vrouwen ik moet laten bevruchten?

 

 

Verder wil ik uitzoeken hoelang de autoflowering domineerd bij kruissingen met verscillende indoorrassen.

Tenzij er iemand op het forum is die dit al weet.

 

Ik las dat je veel gruis waar zaad in zat hebt weggegooid maar dat is niet nodig.Ik heb een zeef gemaakt waar de zaden doorgaan en een waar ze op blijven liggen.

Deze zeven op elkaar geplaatst scheidt de stengels,zaden en gruis perfect.Het gruis is prima te roken en zo kunje ook nog eens wat op tafel zetten naast de koekjes en thee.

DB

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Hoi Dame Die van mij zijn wel de Lowryder 2 , ik denk dat deze een stuk groter is dan de 1 en er dus meer zaden aan komen . Mijn aanbod geldt nog steeds al je er wat wil hebben hoor ik het wel , ik hou er wel van dat er mensen zijn die van alles uitproberen. Ik zelf ben er ook zo`n 1. Ik zelf heb nog nooit de Lowryder 1 gekweekt , dus ik kan je er niks over zeggen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb wel een LR1 staan die begint af te bloeien (steets meer bruin hoera hoera) dus zal ik proberen te antwoorden

 

ze meet nu 27cm op haar wijdst, van bladpunt naar bladpunt, ze is 20cm hoog, gemeten vanaf de grond.

ze zijn niet heel dik bezet met bladeren, dus ik denk dat als je ongeveer een 15 tot max 20cm aanhoud kwa plantafstand het goed moet komen zonder dat ze elkaar teveel zon weg gaan nemen.

ik heb maar enkele kleinere topjes bestoven, en zo met het blote oog even tellent kom ik op ruim 20/25 zaden, dit zullen er dus ongetwijfelt nog wel wat meer zijn, maar dit nement als eikpunt, en beetje een schatting van de witte haartjes meenement vermoed ik dat ze er toch met gemak een minimuum aantal van 150/200 stuks kunnen leveren.

uiteraard hou ik even een slag om de arm, ik moet nog even gedult hebben voor ik mijn resultaat kan tellen :blink:

 

Hopelijk heb je er wat aan DB, en post zoveel mogelijk info die je ontdekt als je wil, dat zal ik zelf ook zeker doen ! hopelijk over 2 weekjes rook verslag :innocent:

 

wat me tot nu toe opgevallen is is de kracht van de autoflowering, hij gaat absoluut in bloei ongeacht het aantal internoides, puur op leeftijd gebaseert, en ze ruiken niet zo wieterig, wat ook wel gunstig is mits dit de smaak niet nadelig gaat beinvloeden, maar daarover dus later meer :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

jezus zeg dat zijn nog s aardig wat zaden, voorlopig hoef jij geen zaden meer te kopen :innocent:

 

ik ga met de lr 2 beginnen zodra mijn PP stekjes naar buiten gaan, dan zaai ik een paar lr 2's en zet ik die in mn tl kast denk ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi verslag, heb regelmatig gekeken, alleen niet gepost, sorry :lol: ;)

 

nog 2 a 3 weken denk ik en dan moet die lowryder 1 van mij ook wel bijna klaar zijn met de zadenkweek (hoop ik) zie anders mijn kweekverslag bij outdoor (TL kweek geworden ondertussen :D)

 

ziet er goed uit die berg zaadjes, ben benieuwd wat ik ervanaf haal met mijn 3 lowryder 1 dames :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, heb deze hele topic doorgelezen, wat gaaf dat je er zoveel zaden van af haalt!!! :lol:

 

Is lowrider 2 eigenlijk wel te roken? wil naast mn PPtjes namelijk misschien ook nog wat lowryders kweken voor de mid-zomer (eigen gebruik)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt als een goeie hasj plant :lol:

 

Voordat ik off-topic ga :P , vondt je het een moeilijke plant om te kweken? (over het algemeen)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey :lol:

 

Hoe heb jij je planten bestuifd? Ik heb nu 7 LR #1 buiten staan en ze zijn allemaal opgekomen. Ik wil hiervan 1 zaadmoeder maken. Kan ik dan gewoon een aantal potten met mannen en een vrouwtje tegen elkaar aanzetten? Gaat ze hierdoor bevrucht raken? En hoeveel afstand moet ik ongeveer tussen de zaadmoeder en de "rookmoeders" houden zodat die niet bevrucht raken? ( stuifmeel waait met wind mee )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had ze gewoon naast elkaar staan , een keer schudden aan de man en de hele vrouw was bevrucht . Stuifmeel kan met de wind mee wel een paar kilometer afleggen , dus pas op wat je doet .

@ppkweker Ik vond het een makkeljke plant om mee te werken , als je alles maar goed voor elkaar hebt . :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ PP

 

ik heb de hele topic doorgelezen. fantastisch dat je er zoveel zaadjes vanaf hebt gehaald !

 

ik ga binnenkort ook een zadenkweekje doen met LR2.

 

hoelang heeft het nou geduurt van het planten van de moeder tot het oogsten van al die zaadjes ?

 

 

later,

 

Roel. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geweldig gewoon! Zoveel zaad, kan er maar van dromen :). Na het grootste deel van mijn zaad die ontdekt werd, moet ik nu wel buiten gaan kweken (guilera)... 6 zaadjes in totaal, waarvan 3 lowryder, 3 rebelshack, hopen op veel vrouwen ;). Al m'n lampen enzo, keiveel kosten... Bah! :D. Zo'n tegenslag, dan nog voor de eerste keer :D. Nu, ik ga rustig verder, en ga proberen mijn lowryder #1 te bevruchten, als ik 'n vrouw heb tenminste...

 

Ik schat dat daar 'n 1000'tal lr2 zaden liggen :D? ;) Wou dat ik je topic eerder had gezien :D!

 

Nog veel succes met je kweekjes!

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mensen danmm jammer dat ik dit topic iid nu pas zie maar ach ja hang gewoon graag in de micro/fluo afdeling daar is ook niets mis mee :D

 

heb zelf nog maar 1 lowryder 2 plant mogen mee maken en dat was/is die van beeka en je ziet meteen dat de plant veel potenter is dan de lowryder 1 .... ik heb lowryder 1 ook al is gekweekt toen vond ik dat soortje zwaar tegen vallen .... ik had +20 lowryder ( ik weet jij hebt nr 2 gekweekt ). waarvan3 maar vrouwelijk waren ;) echter geeft dat soortje wel een heerlijke citrus achtige smaak en geur en een lekkere milde high perfect voor overdag of bij game ;) :D niet een mind controller maar eerder een mind cleaner

 

wat me meteen dan te binnen schiet .... hoe rook je lowryder 2 ????? rook die ook desondanks die door gekruist is met santa naar een lekker citrus lucht ( afkomstig van nothern light ) of heeft deze haar eigen smaak en geur .....

 

ik ben zelf helemaal gek van santa maria ... het is HET soortje dat ik commercieel gekweekt tog zwaar lekker vind helaas vidn ik haar niet meer in de shops zoals ik haar 5 jaar geleden kon krijgen ( en nog maar voor 6 euro :) ) lekker sticky ... maar zoals ik bij jouw kan lezen heeft THE JOINT DOCTOR dezelfde visie als mij over santa en door gekruisde soorten DAT DEZE STICKY MOET ZIJN :P

 

tsjaa het verbaast me trowuens echt zo'n berg zaad :D en dat van 1 lowryder 2 !!!!! dacht eigenlijk dat je dit zou krigjen als je 4 lowryder 2 dames had ( JIJ DENK IK OOK WEL OFNIE :D ).

 

je hebt een heerlijk soortje in de handen en wees er zuinig mee ... als ik had geweten dat lowryder 2 zoveel keer potenter was als lowryder 1 had ik voor die gekozen ... voorlopig moet ik het doen met ene paar 100 lowryder 1 .... ach ik mag ook niet klagen

 

btw : er werd gevraagt hoelang je erover heb gedaan .... ik was daar ook benieuwd naar want weet zelf niet hoelang lowryder 2 nodig heeft maar het waren 96 dagen als ik het goed heb ... begonnen in januari en geoogst in april dus ruim 13 weken ( je hebt er ene lang bloeier van gemaakt :D :D ) maar ja dan weet je iig zeker dat je zaden rijp zijn !!!

 

waar je ook verder uniek in bent is laten zien hoepotent je zaden zijn !!!! en dat nadat ze zo kort geoogst pas waren !!!! nice

 

veel succes nog met je pp ... een heerlijk verslag om te lezen ....

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand die weet op welk lichtritme je de zaadmoeders zet voor een zadenkweek, bij lowriders?

Heb ergens gelezen dat 12/12 het beste is ook al zijn het lowriders, maar kan dat niet meer terug vinden...

 

Groetjes

WV

 

edit: of moet ik een eigen topic openen? Op zich wel handig o mdezelfde onderwerpen zoveel mogelijk in 1 topic te hebben toch? \maar goed...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...