Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

volvo850t5r

Het Verschil

Recommended Posts

Wat dacht je van een pm naar sannie,meneer ongeduld ?

En geef sannie anders de tijd om te reageren aangezien je in zijn sectie hebt gepost...

Share this post


Link to post
Share on other sites

NoMercy Bacterial

 

Om onze planten zo goed en optimaal mogelijk te kunnen kweken, zijn wij, na dik 7 jaar doortesten en ontwikkelen van Bacterial en CO2-tabs in samenwerking met Velda-Enschede voor de Cannabismarkt, onder de naam No Mercy Supply, op de markt gekomen met deze producten.

 

Bacterial

- Voor de juiste biotoop in elk groeimedium -

 

Bacterial bestaat uit nitrificerende bacteriën in vriesdroge vorm. Toegevoegd aan water zullen er binnen 24 uur miljarden nitrificerende bacteriën ontstaan. Nitrificerende bacteriën spelen een hoofdrol bij het afbreken van organische bestanddelen. Naast enzymen en schimmels zorgen deze bacteriën ervoor dat organisch afval wordt omgezet in opneembaren voedingsstoffen voor onze planten. Om zo snel mogelijk een juiste biotoop te verkrijgen in het groeimedium van uw planten is Bacterial het aangewezen product. De planten verdienen tenslotte een goede start binnen een goede biotoop om zich ook goed te kunnen ontwikkelen.

 

Minder spoelen doordat er minder afvalstoffen in het groeimedeium blijven hangen is een groot bijkomend voordeel met Bacterial. Nitrificerende bacteriën zijn echte "afvalverslinders".

 

Gebruik Bacterial met regelmaat (1 maal per week) om zorg te dragen dat er genoeg "gif-etertjes" in je groeimedium aanwezig zijn. Gebruik van een Fungicide zal de werking van de bacterie benadelen. Om de biotoop in je groeimedium na een fungicide behandeling weer z.s.m. optimaal te krijgen is Bacterial bij uitstek een goed en natuurlijk product.

 

Geef je planten zeker 1 keer per week een dosis Bacterial om zorg te dragen voor een goede biotoop. Binnen een goede biotoop zullen de planten zich zeker kunnen stellen van een goede ontwikkeling. Het laat de planten toe de juiste cannabinoiden te vormen, die hun de nodige natuurlijke bescherming moeten bieden tegen allerlei ziektes, schimmels en ongedierte.

 

Sannie`s Bacto

 

 

Dit is het product welke ik in elk stadia van de ciclus gebruik.Een kombinatie van velen bodembacterien met als extra Trichoderma schimmels om jonge zaailingen of stekjes te beschermen tegen aanvallen van buitenaf.Vanwege de extreme concentraties is het mogelijk om de bodem te voorzien van een injectie aan nuttige bacterien en trichoderma.Verschillende stammen bacterien zorgen voor een optimaal bodemleven.

 

 

 

Het Waarom;

 

Meer dan 60 procent van al het leven bestaat uit schimmels en bacteriën en het overgrote deel hiervan leeft in de grond. Bacto is speciaal samengesteld om de ontwikkeling van de nuttige bodemorganismen te stimuleren. Hoewel plantenwortels in de grond leven, wordt het contact tussen wortels en aarde onder natuurlijke omstandigheden voor het grootste deel tot stand gebracht door microben. Bacto is een grondverbeteraar met grote hoeveelheden rhizosfeer ( wortelomgeving ) bacteriën, die stikstof binden, fosfaat vrijmaken en mineralen terugwinnen uit de afbraak van organische stof. Dit geschiedt door geselecteerde stammen van bacillus en streptomyces bacteriën en trichoderma schimmels. Bacto bevat de natuurlijke stof myconate welke de ontwikkeling stimuleert van de toegevoegde endomycorrhiza sporen. De gezamenlijke werking van de bodembacteriën en schimmels bevorderen de gezondheid van planten doordat de bodemvruchtbaarheid en de beschikbaarheid van mineralen op een natuurlijke manier toeneemt.

 

Ingredienten;

 

Bascillus licheniformis

bacillus megaterium

bacillus poymyxa

bacillus subtilis

bacillus thuringiensis

actinomyceten:Streptomyces griseovirides

Trichoderma harzianum bodemschimmel

Sannies Bacto bevat ook;

 

oplosbaar humusextract waarvan 17% humuszuren

suiker(dextrose)

zeewier-extract(Ascophyllum nodosum)

Maltodextrine

gist extract

Myconate(van klaver)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Bedankt Rich :smoke

 

Enne ........ @Volvo850t5r, als je direct antwoord wilt dan moet je gaan chatten. Op een forum zal je mensen even de tijd moeten geven om je bericht te vinden en te reageren. Draai een lekkere joint, leun achterover en relax!!!!!

 

;)

 

Grtz Miss_J

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol ;)

 

bacterien van no mercy zijn ontwikkeld voor de vijver industrie en bestaan voor het grootste gedeelte uit nitrificerende bacterien.Sannie's bacto komt uit de planten teelt en is specifiek ontworpen om het bodemleven te stimuleren en de kolonisatie van schimmels te bevorederen dmv klaver.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat dacht je van een pm naar sannie,meneer ongeduld ?

En geef sannie anders de tijd om te reageren aangezien je in zijn sectie hebt gepost...

 

ten eerste: de vraag was niet specifiek aan sannie gericht.(al zal hij wel als 1 van de weinigen het verschil echt weten en uit kunnen leggen omdat het zijn bacto's zijn :whistling )

ten tweede: hoef je niet gelijk op deze toon te beginnen want daar ben jij ook niet van gediend neem ik aan. :smoke

ten derde: zit er 26 uur tussen de 2 poosten dus ongeduldig lijkt me wel mee vallen. ;)

en ten vierde: lijkt het me logisch dat ik dit in sannie's corner poost aangezien het om sannie's bacto gaat, als cees zijn sectie niet gesloten was had ik het eventueel ook in zijn sectie kunnen plaatsen

dus ik begrijp eigenlijk niet wat jou probleem is om op deze manier te reageren. ;) :rofl :rofl

wel bedankt voor de reaktie daarna.

 

@ miss j

 

ben niet zo'n chatter

 

@ sannie

 

bedankt voor de uitleg

Share this post


Link to post
Share on other sites
niemand die me het verschil weet te vertellen, valt me wel een beetje tegen met zoveel kennis op dit forum

Ik vond dit een beetje sarcastisch,vandaar mijn reactie op die toon.

Aangezien ik toch geprobeerd heb je vraag te beantwoorden mag duidelijk zijn dat ik toch bedenkingen had over mijn wijze van reageren.

 

En als je een vraag in Sannie`s corner stelt mag je er denk ik van uit gaan dat anderen allereerst sannie laten antwoorden.

Aangezien er maar 1 sannie is die misschien ook wel druk is....

 

Groeten,richard

Share this post


Link to post
Share on other sites

sarcastisch? het is maar hoe je het ziet

ik bedoelde dat ik verbaast was dat niemand me hierover iets kon vertellen

en het is dan wel sannie's corner maar er zijn meer mensen die hier wat van weten, er staat nergens geschreven dat sannie als eerste moet reageren, deze uitspraak slaat dus nergens op

en volgens mij gebeurd dit dan ook niet in elk topic in sannie's corner dus nogmaals het slaat nergens op dat jij zegt dat sannie als eerste zou moeten reageren

maar dit gaat nergens over dus laat maar

ga het advies van miss j maar eens volgen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
er staat nergens geschreven dat sannie als eerste moet reageren, deze uitspraak slaat dus nergens op

Het woord moet heb ik nooit gebruikt.

Ik stop er ook mee. ;)

 

Groeten,richard

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peace dudes ;)

 

Verontschuldigingen dat ik niet snel genoeg gereageerd heb :smoke Ik zag de draad te laat!

Problemen opgelost en kunnen we weer verder ;)

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...