Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
blowking

pech met mn vriendin

Recommended Posts

we waren laatst met school naar brabant en mn vriendin had wiet bij zich ,maar ze moest naar de plee en vroeg of de leraar de tas vast wou houden :?: antwoord niet slim de leraar rook het en trok de tas open ......

wat zat er in wiet hasj en waterpijp..... vredomme allemaal in beslag genomen!!!

 

*da's kut maar geen sticky er van maken dude $smokie$ *

Share this post


Link to post
Share on other sites

arme kerel... maar als ik vrage mag wat the F*ck heeft de leraar met de tas van je vriendin te doen

:?: :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hhéhéhéhéhhéé wat denk je :lol: :lol: :P :evil: :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahgr ZONDE :? :x

 

En die leraar is strafbaar als ie in de tas van je vriendin kijkt, want dat is TASVREDEBREUK!! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan nog.. mag niet zomaar als leraar volgens mij hoor!

Een winkel mag je zelfs niet controleren als je wat gejat hebt, officieel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

serieus dat zou toch raar zijn ken je gewoon vanalles in je tas stoppen :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dan nog.. mag niet zomaar als leraar volgens mij hoor!

Een winkel mag je zelfs niet controleren als je wat gejat hebt, officieel.

 

Das juist, maar ze kunnen wel de politie bellen en hun de controle laten doen. In ieder geval zijn er weinigen die een controle weigeren als die door de winkel wordt gevraagd. Komt anders ook wel redelijk verdacht over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ej als ze daar nooit in zouden mogen kijken wil ik ook een tas

Share this post


Link to post
Share on other sites

ken ook zo'n leraar. ik had het ook is op zak een zakje wiet die kwam langs mij door en zei da ken ik van vroeger (en ik woon in België) :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ook eens een leraar die zijn sleutels uit zijn zak pakte en toen viel de filter met stukje papier van een sigaret op de grond. héhé dit waren resten van een joint. héhéhé

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaaf wij hebben een leeraar die heeft toegegeven dat hij blowt. sinsdien vind ik m een stuk vetter.

 

ik ben een collega tegen gekomen in de shop. nou snap ik eindelijk zijn kleerkeuze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, klote voor je (en je vriendin). K'ga in in Oktober ergens naar Engeland met de school. K'neem niet zoveel mee, maar toch. Kben minderjarig. Weet iemand wat de boete is ofwat als ze je pakken met minder als 5 gram? Nouja, zal wel niet, want ik heb een goede smokkelplaats :twisted: en waterpijp maak ik daar zelf (plastic fles, pen erin, kickhole maken, water erin en teugen maar!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kweenie hoeveel de straf is, maar me oom heeft een jaar lang in Engeland in voorrarrest gezeten omdat hij ervan verdacht werd dat hij drugs bij zich had. Was uiteindelijk vrijgesproken, en hij had ook niX bij zich, maar wel een jaar gezeten.......lijkt me ff minder duud... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ze zijn nu bezig coffeshops erdoor te krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tsjah, bij ons hadden ze in de 2de ( nu 2 jaar geleden, ja kben nog 'n jonkie :lol:) al onze drank meegenomen..... tsjah, 't moet toch eh, ik denk niet dat er 1 school is waarbij je 'tmee terug krijgt (any drugs, behalve thee/koffie natuurlijk)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij waren ook es met een werkweek naar engeland toe. Ik ging toen met wat gasten om die wel veel blowden, maar enfin: we hadde nix meegenome. Hehe, toen we in Frankrijk waren aangekomen, daar bij die haven, ik wee nie hoe t heet, moesten we ff wachte. Toen had ik ff een elletje gebouwd, gewoon met shag. HAHA echt waar je had die mensen moeten zien kijken die langs liepen, Geniaal! Maar daar werd verder nix over gezegd ofzo, helemaal niets over gehoord.

 

Okee, toen we in Engeland waren, echt midden in Londen, superdruk dus, zaten we ergens, en toen was er dus een engelse gast die hoorde dat wij uit nederand kwamen, dus die vragen of wij ook wiet wilden kopen. Okee, alla, dachten we, we wagen het erop. Dus iedereen ff een paar pondjes lappen, was wel vet duur maar ok, WHAT THE FUCK. Hadden we dus het verkeerde zakje gekregen, er zat wit poeder in! Speed of iets dergelijks, of hij had ons expres genaaid en ons een zakje met waspoeder gegeven.

Nou, we wisten niet hoe snel als we dat wel niet door de plee moesten spoelen. Helemaal foute boel als je daarmee opgepakt wordt.

 

Okee, je hebt niets aan het verhaal maar ik dacht ik vertel het toch ff. Als je meeneemt: Be fucking careful! Als je dan met de bus bij de boot komt, kun je het net treffen dat ze jou bus heel erg grondig gaan doorzoeken (ook bij ons het geval, dat zijn van die steekproeven). Als er dan zo'n hond in die bus komt, die krengen ruiken echt alles, ook door een driedubbele laag karton met 50 meter tape eromheen, dan kan het wel eens zwaar bokjetime zijn, want in Frankrijk zijn die straffen ook niet mals. Gelukkig hadden we niets mee, anders had het wel eens wat minder uit kunnen pakken.

 

Geniet van je 'trip' to England :lol: :lol:

 

Mzzl

Share this post


Link to post
Share on other sites

we hebben wel eens een keer iemand gras laten roken. gewoon gras dat op een grasveld ligt. en hij zo wow ik voel er wat van man

 

sukkel is dat.

 

ook totaal nutteloos maar wel lollig

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Engeland maken ze onderscheid in drie klasses: Klasse A, B & C.

 

Klasse A drugs zijn: Heroïne, Cocaïne, XTC (MDMA) en LSD.

Klasse B drugs zijn: Hennepproducten en amfetamine.

Klasse C drugs zijn: Anabolen en andere medicijnen.

 

De maximum straf voor het bezit van Klasse A drugs is 7 jaar en van Klasse B drugs 5 jaar. De maximum straf voor productie en aflevering van Klasse A drugs is zelfs levenslange opsluiting. Ook voor Klasse C drugs worden geen zuinige straffen geëist en uitgedeeld. Net als in Nederland, is het in England gebruikelijk dat de persoonlijke omstandigheden en de hoeveelheden drugs bepalend zijn voor de uiteindelijke strafmaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die docent mag je waterpijp toch niet in beslag nemen?! Athans dat lijkt me dus zeker een gevalletje van terug vordereren want die waterpijp is nl zelf geen drugs dus mogen ze dat niet inbeslag nemen, je wiet wel trouwens! Dus als het een (dure) waterpijp was zou ik zeker even bezwaar gaan maken, bij de school of evt politie..

Share this post


Link to post
Share on other sites
slim de leraar rook het en trok de tas open ......

 

what the fuck doet die gast in haar tas? ook al rook hij t, hij mag niet in die tas kijken....

 

Blaze!

Share this post


Link to post
Share on other sites

K heb ooit gehad dat we buiten na het uitgaan effe van mijn waterpijp aant smoken waren

viel da ding helemaal uit elkaar!!!! dus ik da ding trug in mijn tas en maar straight onze joints opgerookt komen er wouten aan.... En ja hoor ze vroege mag ik even in die tas kijken dus maar geprobeerd en kijken wat ze zouden zeggen???

 

Zeggen ze gewoon o dies kapot das wel zonde moet je hem wel maken of een nieuwe kopen...

nou zon vriendelijke wout heb ik nog nooit meegemaakt.. :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...