Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sannie

Breeders Choice

Recommended Posts

Breeders Choice is een nieuwe sectie in Sannie's Shop waar bevriende breeders speciale (kleinere) badges zaad aan kunnen bieden.Zaden welke met liefde en aandacht zijn gemaakt :verrygood

 

De bedoeling is dat er een wisselend aanbod van zaden in deze sectie komt.Alle batches in deze sectie zullen aangeboden worden voor 20 eurie's de 10 zaden :P :jump: :huh:

 

Er zullen breeders hun zaden aanbieden welke niet hun identiteit zullen geven en andere zullen er geen probleem mee hebben.Toch zullen er alleen breeders hun zaden aan mogen bieden welke in mijn optiek hun naam eer aan gedaan hebben!

 

Als eerste mag onze gezamelijke vriend atmosphere de spits afbijten met zijn soortjes:Atmo2 en Blue top.

 

Dit zijn de eerste 2 soortjes in deze sectie.In de loop van de tijd zullen er steeds meer soortjes bij komen .

 

Ik hoop met deze sectie meer mensen tegemoet te komen welke een kleiner budget hebben maar toch kwaliteit zaden willen gebruiken.Daarnaast zullen er soortjes verkocht gaan worden welke uniek voor de sectie zullen wezen :P

 

Ook hier is de verzending van zaden gratis

 

Veel kweekplezier!

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk en goed initiatief tegen een zeer scherpe prijs dit moet

het zaad gebruik toch wel gaan stimuleren.

 

Ga toch maar weer eens overwegen een voorgroeikast te maken

 

:verrygood :P :jump: :P :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ sannie,

goed initiatief.Ik ben al jaren aan de weer met kruissingen en daardoor heb ik verscheidene en verschillende soorten zaden.Van elke soort gebruik ik slechts een gering aantal.Aan vrienden schenk ik wel en sinds kort bied ik ze ook wel gratis aan op het forum.Maar er blijft veel over.

 

Als je belangstelling hebt dan kun je wel wat krijgen tegen verzendkosten.Dat is beter dan aan de vogeltjeste voeren.

 

Mocht je interesse hebben dan kun je wel een lijst met namen genetishe oorsprong en andere gegevens,zoals afrijping (outdoor)Heb heel veel Nieuwe Dame Blanche.Deze geweldige outdoorras uit 1984 benik al een aantal jaren aan het terugkruisen.Helaas wordt het nooit zo als het was vandaar "Nieuwe"

 

Groeten De oude Dame Blanche

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik neem alleen zaden aan van breeders waarvan ik het werk persoonlijk ken!

Niets ten nadele van je persoon hoor dame blanche maar aan de buitenkant van zaden valt niets te zien ;) Dat is de grootste beweegredden dat ik de desbetreffende breeder aan het werk wil hebben gezien om een ieder hier van kwaliteit zaden te kunnen voorzien.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cool initiatief... en Atmo's soortjes zien er lekker uit! ;)

 

Ik heb wel eens Dame Blanche stekken via de GS gekregen... ik wilde ze op het balkon of achter het venster afbloeien... maar heb ze uiteindelijk toch onder lampen gezet... dat leverde grote toppen op... maar deze waren niet zo kompakt en kristalrijk als ik van binnensoortjes gewend ben... die Dame Blanche had een typisch sativa smaakje en een lichte high...

 

@Dame Blanche: ik heb je fotogallerij bekeken en zag ff geen foto's van afgebloeide planten... als je een eigen draadje optuigd met foto's van de selectie van de ouders... en het nageslacht van groei tot bloei... zal dat wellicht meer overtuigenskracht hebben...

 

@Sannie: Breeders Choice zaden dragen dus Sannie's keurmerk?

Share this post


Link to post
Share on other sites

atmo2 :smoke heftig man wat een toppen ;) heb maar 5 plantjes en als ik uit zaad begin moet ik er een stuk of 15 onkiemen om er zeeker van te zijn dat ik 5 mooie vrouwtjes overhoud maar anders wist ik het wel wat een joekels

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sativa

Ja een keurmerk is een groot woord ;) ik weet niet alles wat die stoney's allemaal uitveugelen :smoke

Mijn eigen zaden zijn te vinden in sannie's seeds,daar weet ik precies wat er gebeurt is!

Alleen eerlijke gasten welke goed bezig zijn om hun genen te verbeteren en kleine badges kwijt kunnen die komen in breeders choice.

 

Voordeel is dat er zaad te koop is welke nergens anders te verkrijgen is of goedkoper ;)

 

Al met al zal deze sectie zich moeten gaan ontwikkelen,maar is erg leuk om te doen.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ik heb ze gelijk besteld.

hoop ook op van die enorme toppen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poeh die zaden van atmosphere zijn er mooi uit zeg, wat een gigantische top.

Is dat toevallig een kruizing van die plant die hij buiten had staan (double fun)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat vroeg ik me eigenlijk ook af, is het misschien niet raadzaam om erbij te vermelden uit welke soorten deze kruisingen tot stand zijn gekomen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Quote atmosphere:

 

De atmo 2 is de tweede generatie van een onbekend ras dat ik jaren geleden tegen het lijf liep .

De blue top is een kruising van Df en atmo2 .

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi initiatief Sannie! Zo weet je precies wat je krijgt en heeft ook de kleine kweker eens de kans iets nieuws te proberen. Lang leve de soortjes! (nu alleen nog die stekkencultuur eruit zien te krijgen... ;) ) Lang leve je eigen moeders en stekken! :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo

wat een mooie werk, en dat verkrijgbaar voor zulke mooie prijs!

wie wilt er binnekort nog stekken ? :specool , succes met de zaadjes en hoera voor de soortjes, echt :) ubergeile plantjes, ,stuk voor stuk!!!

 

puik :(

mazzels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanwege de grote vraag is de Low Rider ook in Breeders Choice opgenomen.

 

En zo wordt het assotiment steeds uitgebreider :whistling

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sannie:

Is deze de zuivere lowrider of is deze nogmaals doorgekruist?

(Ik draai binnenkort mss een zaadcyclus met Lowrider #2.... et als ik met de gewone lowrider al deed.

 

Zaden productie vraagt wel extra tijd zie ik bij de lowrider.

 

Hoe zit het BTW met het opstarten van een zaadkwekerij? zijn hier regels rond bekend?

(zou belgië dit in hun wet opgenomen hebe of zoals de meeste zaken niet weten hoe ze er moeten mee omgaan?)

 

 

Sannie GREAT JOB!

Je brengt de kwekers dichter bij elkaar!

 

 

Greetz....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor deze kruizing zijn 2 originele low-riders gebruikt.

Het opzetten van een zaadkwekerij zal lastif worden aangezien je toppen moet kweken :whistling

Hoe de wet in belgie is zou ik niet weten.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

he te gek,deze had ik over het hoofd gezien!

 

Heel aantrekkelijk voor de ''hobbyist'' met weinig plantjes,volgende ronde ook een keer zaad :whistling

 

al die soortjes ;) ,en dat terwijl 2006 het jaar van de soortjes was.. ;) grtz ganja

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dan nu ook NYCD in breeders choice verkrijgbaar :specool

 

Breeders Choice is een goed aangeslagen initiatief en zal in de toekomst alleen maar uitbreiden ;)

Heerlijk om zo met al die lekkere soortjes bezig te zijn.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

WHAAAA! :huh:

Stop sannie, je maakt me helemaal blut! ;)

 

:specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja vind breeders choice een heel gaaf iniatief :specool

Al een mooi zaden assortiment in je shop nu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx dudes :specool

 

lang leve de soortjes

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...