Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
newblower

Een Pure Joint Met Kleine Blaadjes ?

Recommended Posts

hey

 

Ik heb nu al ong. 5-10 geblowed , ik heb van alles geprobeert : turkse waterpijp , zeflgemaakte waterpijp , gewone joint , klein beetje hash , ...

 

Het meeste wiet heb ik gerookt in een joint met tabak , dit kwam wel goed aan en ik wil eens een pure proberen :P :P , maar ik heb 4g wiet en ik kan redelijk moeilijk aan wiet geraken aangezien ik in belgië woon en niet de mogelijkheden heb om naar holland te gaan . Normaal rol ik mijn joints met lange blaadjes maar aangezien ik maar 4g wiet heb wil ik dit liever niet in lange blaadjes stoppen voor een pure want dan moet ik volgens mij toch wel redelijk veel wiet gebruiken :verrygood dus ik d8 laat ik in kleine blaadjes rollen zodat ik minder wiet moet gebruiken ...

Kan ik een pure joint rollen met kleine blaadjes ?

ik kom me hier ff informeren want als ik begin te rollen met kleine blaadjes en het lukt van geen kanten dan sta ik daar schoon met men pure :jump: .

 

avast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey belg :P

 

Ik dacht al "blaadjes" ?? die kun je beter niet roken .... :jump:

 

Maar onderandere rizla verkoopt in blauwe pakje kleine rijste vloeitjes ..

 

Echter gaat er dan nog aardig wat in voor de beginner ... een pijpje is een echte aanrader alleen doe daar wel rustig aan mee ... ik rook 1 volle pijp en ben dan 3 uur zoet en gaat al een tijdje mee !! heb zeker meer weggerookt als jij in 1 x in een kruiwagen kwijt kan :P

 

 

 

als je en pijp rookt gaat het zo snel dat je met 3 trekjes nog niets voelt maar een minuut of 5 later ECHT WEL VAN DE WERELD BEN :verrygood dus rustig aan he :huh: ook met vloei en puur trouwens

 

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx for reactie :verrygood

 

Ja ik weet het dat het voor een beginner wel hard kan zijn maar ik ken mensen die hun eerste blow met een pure hebben gedaan :jump: en dus daarom wil ik ook kleine blaadjes gebruiken omdat ik dan ook minder wiet zal roken en als ik zo een pure doe is het natuurlijk met 1-2 vrienden :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo ik ook belg :P

natuurlijk kun je het in kleine blaadjes doen het is een kwestie van rolkunst :verrygood als het op "puur" rollen aankomt vind ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke bedankt was hetgene dat ik wou weten :verrygood :P

 

en hoeveel gram wiet denkje dat er in een pure gaat ( gerold in met kleine blaadjes ) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

And another Belg :jump:

 

In een kleine 'reefer' heet zoiets dan, zal ong. max. 0.5 gram in gaan schat ik...

 

Maar je kan beter even naar Nederland en in een headshop, coffeshop of smartshop een 'bong' ofte waterpijp kopen, of eventueel een puurpijpje of chillum. Want, en neem dit van mij aan, als je al behoorlijk high/stoned bent, lukt het (mij iig!) gegarandeert niet meer een deftige reefer ineen te flansen :verrygood

 

Smoke zé :P

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

je krijgt best wel meer in een pure met korte blaadjes :smoke halve gram is voor een normale joint met tabak dus denk dat die halve gram wel onderschat is

 

gebruik mss best ook een verkruimelaar (of hoe zeggen ze dat hier ? ;) cruncher fzo), het rollen is gemakkelijker als de wiet fijner is (*EDIT* koop mss rollouts, je kan zelf de lengte bepalen en de blaadjes zijn breder en dus is het normaal makkelijker om puur te rollen, verkrijgbaar in veel nachtwinkels ;) )

 

 

 

have fun smoking !

Edited by geek

Share this post


Link to post
Share on other sites
gebruik mss best ook een verkruimelaar (of hoe zeggen ze dat hier ? :rofl cruncher fzo), het rollen is gemakkelijker als de wiet fijner is

 

Grinder heet dat ook wel, verkruimelaar in 't mooi Nederlands dus ;)

 

Idd wel proberen de wiet zoo fijn mogelijk te maken (hoeft geen poeder/stof te zijn ;) ), indien je dit niet doet krijg je vaak last van het veel gebruikte argument; dat 'ie niet brand (telkens uitgaat). Indien je de wiet fijn verdeeld en hem mooi strak dichtrolt (niet retestrak, dan hijst 'ie niet meer :rofl ).

 

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik dacht al "blaadjes" ?? die kun je beter niet roken .... :smoke

 

Ik rook m`n met blad gecurede buitenwiet af en toe puur en de blaadjes laat ik er lekker tussenzitten. Ik haal alleen de bladpuntjes eraf (geven naar mijn gevoel een bittere smaak), de rest gaat verkruimeld in een kleine vloei. En inderdaad, je moet af en toe naar je aansteker grijpen, maar dat vind ik niet zo`n probleem. Dat is meer zo van: verrek issie nu alweer uit, laat dan ook maar even, ik heb eigenlijk ook wel ff genoeg. Dan ligt daar later een halve reefer en denk ik: mjummy.

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bent meer High,

 

Ik rol de mijn altijd puur, dat is 100 keer lekkerder high zijn dan met die vieze tabak er in 0,3 tot 0,4 gaat er in want ik er rol er 3 uit 1 gram. Dus Dat zijn dan meestal 12 stuks waar ik 2 of 3 keer gebruik van maak per stuk. Alle dagen dan in de avond lekker weg zijn. Shit ik weet ni meer wat ik wou schrijven (High). Shit ik weet het echt ni meer en het was een super goed antwoord. O ja van die tabak kunde echt ziek worden als je teveel rookt, maar als je puur rookt dan worde niet ziek tenzij je gaat overdrijven. Maar dat was het niet ik weet het terug :no Yes rap neer schrijven, Het was de wiet soort die je rookt als je puur rookt kan je beter Sancta MAria nemen das lekker zacht voor de keel en super high. O ja die kost wel veel meer als gewone maar ge gaat weten waar die naar toe gaan die euro (straight to God)

 

Peace bro loose the tabak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ik nou de enige die het ziet maar is voor een onervaren blower 4g in vooraad hebben best veel?

Anyway, regel een Nederlands treinkaartje* en haal een pakje Rizla Blauw** en rollen maar, wat is er nou op tegen dat je em met korte vloei hebt gedraaid? xD

 

 

 

 

 

*(Zeer geschikt om tipjes van te maken!)

**(Er is genoeg andere korte vloei te krijgen, alleen weet ik daar de namen niet van en als ik rijstevloei haal alleen Rizla Blauw)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey; red68.

als je je wiet puure in een sigaret doed krijg je dan wel een goede verbranding.

moet er altijd niet wat een beetje tabak in.

gr red68 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan ook met tabak vullen aan het tipje, en waar je aansteekt de wiet doen. die je dan oprookt tot aan de tabak, dan wegmijten (of tabak roken, je doet maar)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan m ook dunner maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe grappig topic van mij van vroeger als onwetende blower :bier , blow nu ongeveer een jaar en voor de mense die geintereseert zijn :

 

ik heb toen toch een pure gerold met een tipje in een klein blaadje en was toen eerste keer stoned , sinds dien ben ik altijd stoned als ik blow :(

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ben ik nou de enige die het ziet maar is voor een onervaren blower 4g in vooraad hebben best veel?

Anyway, regel een Nederlands treinkaartje* en haal een pakje Rizla Blauw** en rollen maar, wat is er nou op tegen dat je em met korte vloei hebt gedraaid? xD

*(Zeer geschikt om tipjes van te maken!)

**(Er is genoeg andere korte vloei te krijgen, alleen weet ik daar de namen niet van en als ik rijstevloei haal alleen Rizla Blauw)

Dan moet je's zilveren of zwarte Rizla proberen... nog fijner en nog minder assen (en nog meer naar je aansteker grijpen).

Share this post


Link to post
Share on other sites

of die aan de kant van het tipje, alleen tabak, en bij de top meer wiet. zo blijft er niet zovel aan het tipje plakken. Ik maak zelf wel eens een mixje van tabak en wiet (50/50) en laat dat een paar dagen bijelkaar zitten, op één of andere manier, smaakt ie minder sterk, en je wordt er net zo waus van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...