Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SativaBelieva

Coughs & Kushes

Recommended Posts

Dat is inderdaad erg max :whistling

Ik zou ze wel een beetje minder geven,tot zo'n 3-4 ml/liter totaal aan voeding.

Maarja je kan wel wat spelen met je voedingen omdat ze volledig organisch zijn,maar blijf wel naar je blad kijken of ze het nog kunnen warderen.

Als je je aarde nog een keer wilt gebruiken is het ook niet handig om aan het einde van je ciclus nog veel te voeden omdat je jonge stekjes er straks weer op moeten.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je voor je tips Sannie!... nadere inspectie leerde dat enkele blaadjes van de Strawberry Coughs gingen krullen... en de kleine B Kush kreeg verbrande puntjes!... dus nu 1x alleen afgezuurd water... en nog nematoden... er zijn weer wat vliegjes...

 

De max die op beide flessen staat tesamen lijkt dus toch wat teveel van het goede... dan krijgen ze nog 1 weekje 2ml bloei en 2ml booster... daarna alleen water... en is weer een ronde klaar... ik hoop dat de toppen nog wat aandikken... de 1e ronde SC had hele kompakte toppen... en dat is me sindsdien niet meer zo goed gelukt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oogsttijd nadert... ze krijgen al een weekje alleen water... dat doet ze zichtbaar goed... de 3ml bloei + 3ml booster waren toch te veel... en relatief erg veel K... ik denk nu dat 3ml bloei en 1ml booster voldoende zou moeten zijn...

 

Deze ronde brengt me in ieder geval geen recordoogst... maar dit is wel een wijze les in voedingsleer...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi zo sativa, die sc vanop de beurs bracht je wel erg hoog.

jammer dat je geen toestel hebt om zo van die foto's te maken. en 50l kuipen, goh, die zijn wel erg groot he.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow,die zien er goed uit zeg!mooie planten hoor succes sativabelieva

succes man! :verrygood :specool :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er lekker uit die plantjes, dat belooft wat :verrygood

 

Strawberry Cough dankt zijn naam letterlijk aan hoe ze heet.

 

Als je het rookt en je zou hoesten, dan kwam er bij de echt goede

strawberry cough echt een aarbei smaak naar boven...

 

Gr. Deef

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry, Tomas, fotos gaan niet meer lukken... net geoogst... misschien later wel van een paar droge en geknipte topjes... nu alvast een foto van een eerdere oogst:

 

dscf02452db.jpg

 

 

Yep, Moaner, de high van de StrawberryC is een van haar voornaamste kenmerken... alleen high, geen stoned effect... en die 50 liters hebben me niet die meerwaarde geboden die ik zocht... 5 planten in 10 liter potten zullen makkelijk meer opbrengen dan 1 plant in 50 liter kuip... hierin heb ik nog heel wat te leren...

 

Dank je, Rataplan, wel jammer dat deze niet zoveel zullen opbrengen als dat ik tot halverwege de bloei had vermoed... de volgende ronde gaat er waarschijnlijk wel wat Guano in de grond... en zal ik minder booster toevoegen...

 

LSDeef, heb je de film Children of Men gezien? Ik las dat ze daarin hetzelfde zeiden over de smaak van SC... een beetje onzinnig om eerst te moeten hoesten om aardbei te kunnen proeven... deze plant smaakt als een fruitige haze... na curing wordt deze wiet berry-zoet en zacht op de keel... de moeder heet Strawberry Fields en de vader Cough... vandaar de naam... maar misschien staalt het toch wel enigszins op hoestsnoepjes met aardbeiensmaak...

 

gallery_6144_1703_32548.jpg

 

De andere soortjes bleven ver achter... en brengen maar een paar gram op... PKush is niet paars, maar ruikt wel bijzonder... naar rotte druiven... BBKush ruikt wat citrusachtig... TCough heeft wat zoet menthol hazeachtigs... benieuwd hoe dat ze presteren in een grote pot, met voldoende voorgroei...

Share this post


Link to post
Share on other sites

he Sativa believa.

 

Inderdaad, daar heb ik het fabeltje dus van.

 

Leuke film trouwens.

 

Lekker toppies man :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...