Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tony montana

White Widow Van Begin Tot Het Eind

Recommended Posts

Dit levensverhaal zal gaan over een aantal kleine zaadjes die opgroeien tot grote stoere jongens.Samen vormen ze een groepje van ongeveer 13 stuks.3 ervan zijn anders,ze willen apart zijn en niet ontkiemen zoals de andere 10.Deze knapen willen risico's nemen!! :P

 

Nummer 1 is gesprongen in een glas kokend water,en meteen is hij al groter als de rest,maarja...hardlopers zijn doodlopers.Maar ook in dit verhaal??

Nummer 2 is gesprongen in een normaal glas water,hij vind het wel best zo.

Nummer 3 is een watje,deed zich stoerder voor dan hij was en wou lekker zacht liggen.Daarom voor de knaap 2 vochtige watjes.

 

De andere 10....tja...die gaan ondergronds,1dag later als hun broers.Laten we ze even namen geven.Is W-H-I-T-E en W-I-D-O-W wat?Blijkbaar wel,de zaadjes springen hier in het rond.

 

med_gallery_9003_1295_82140.jpg

 

 

 

Nummer 1 is rechs,nu al volgepomp :P en dat binnen 5minuten,maarja.....we zullen zien.Nummer 2 links ervan en de rest ervoor,niet echt boeiend.

 

Mischien leuk om te vertellen dat nummer 1 tijdens het typen van dit verhaal al uit zijn velletje gesprongen is :jump:

 

Morgen meer spannende verhalen over de dappere strijders en hun levens omgeving.

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had allemaal kleine gangstertjes verwacht.. :verrygood

Succes!

 

gr.speed :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dit levensverhaal zal gaan over een aantal kleine zaadjes die opgroeien tot grote stoere jongens.

hoop toch voor je dat het grote stoere meisjes worden hoor, anders zal dit levensverhaal snel ten einde komen vrees ik :P

succes! :verrygood

 

-grz- Kid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je heb gelijk,maar meisjes klinkt niet stoer :verrygood

 

Helaas zal de test niet gaan lukken,bij het in potjes stoppen van de zaden heb ik ze door elkaar gehaald :P

 

Ze zullen de komende week leven in een grote kunstofdoos van de blokker die lichtdicht is gemaakt dmv zwart/wit folie.Hierin hangen 4x 18 coolwhite tl buizen en een 80x80mm computerfan om te koelen.Ziet er een beetje armoedig uit,tis ook tijdelijk.Over enkele weken een mooi kastje inrichten.

 

med_gallery_9003_1295_65720.jpg

 

 

Ze hebben afgezuurd water met een ph van 6.0.Zitten in grond van de plaatselijke growshop,helaas iets te grof.

 

Enigste wat ik nu nog kan doen is wachten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De kleine hulploze zaadjes zijn ontpopt in dappere strijders.Helaas weet ik niet meer wie wie is,maar dat geeft niet.

 

med_gallery_9003_1295_37314.jpg

 

 

Zoals je ziet is hij net iets te lang,maar dat komt nog wel goed.Dit is de grootste van het stel.

 

med_gallery_9003_1295_81815.jpg

 

 

Helaas wat wazig,maar ik had geen tijd om een mooie te maken,battery was leeg. :smoke

 

med_gallery_9003_1295_71278.jpg

 

 

Het hele zooitje bij elkaar,in een ander hokje,let aub niet op de rommel ;) zodra ik tijd heb ga ik een mooi hokje voor ze timmeren.

 

Plannen zijn gewijzigd,2 van de dappere strijders hebben geluk,die worden moederplanten.Hiervan snij ik elke maand een stek of 20.

 

 

massol ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als die iets te lang is gewoon dat te lange gedeelte onder de aarde stoppen, misschien zelfs een beetje platleggen op de aarde en er dan uit laten komen. Groeien gewoon worteltjes uit :smoke

En lamp er HEEEEEEEL dicht op houden!

 

gr.speed ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi he ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) mooiie plantjjes :smoke

 

Groet G-Force

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoorde deze week van iemand die al 26 jaar in de kweek zit dat de originele white widow helemaal niet meer bestaat ;)

 

Is dat nou waar of niet?

 

tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij bestaan ze nog gewoon misschien nog zelde maar vriend van me heeft nog zaaden er van ;)

 

Groet G-Force

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik hoorde deze week van iemand die al 26 jaar in de kweek zit dat de originele white widow helemaal niet meer bestaat ;)

 

Is dat nou waar of niet?

 

tokkie

 

Tja...wie zal het zeggen?Dit zou ook pp kunnen zijn.Ik zie het niet aan het zaadje :smoke We zien wel wat eruit komt.Ga er vanuit dat wat er op het zakje staat waar is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet het ook niet hoor maar dacht eigenlijk dat WW nog volop gekweekt werd.

 

Hij vertelde mij dat hij mijn PP (plagrontest) als WW in zijn cs verkoopt.

 

Smaken ze hetzelfde dan?

(ik rook niet)

 

Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie is,ik rook ook niet.Valt me vaak op de sommige crowshops altijd de soort stekken hebben die je zoekt :smoke kortom....ze naaien je in je poepert.Maarja...zolang hij mooi is en er een leuk gewicht vanaf komt vind ik het best ;) Vind het gewoon leuk om wat te kutte met die plantjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom roken jullie niet 1 joint gewoon om te proeven hoe het smaakt van elke soort ?

 

Groet G-Force

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind blowen gewoon niks,roken ook niet,vies ;) Vind het gewoon een geweldige hobby die mij al jaren boeit.Alleen de laatste tijd heb ik een hoop geleerd,doe het nu echt voor de hobby ipv commercieel :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke ;) roken, beter niet aan beginne:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waarom roken jullie niet 1 joint gewoon om te proeven hoe het smaakt van elke soort ?

 

Groet G-Force

 

 

Mag niet van Hanna ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke :smoke maar hanna heeft wel een beetjje gelijk ;)

 

@tony montana ik ben benieuwd naar je volgende foto shoot

 

Groet G-Force

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...