Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ThE WhiZ

Kweken Met Co2

Recommended Posts

Ik gebruik alle 2, maar zie toch weinig verschil. (op het sleuren na dan) Of het iets met de smaak doet weet ik niet.

Smaak zal geen verschil geven.

Verbrandings gassen kunnen vervuild zijn als de verbranding niet optimaal is.

Bij gesloten systemen zou ik voor de veiligheid voor flessen gaan.

Als je klimaat maar in orde is dan gaat de rest eigenlijk vanzelf.

PH donner er was bij mij toch duidelijk te zien dat ze sneller vorderden dan zonder toevoeging van co2. Een bekende had ook een hok draaiend met dezelfde amnesia en daar zag je duidelijk verschil tussen dat het minder snel ging. Moet er wel bij zeggen dat ik op steenwol draaide en dat het daardoor misschien ook wel sneller ging of de combinatie van beide.

De kristalon voeding en kalksalpeter is trouwens ook heel stukken beter. De toppen zijn zo ontiegelijk wit van de thc en hars echt geweldig om te zien. Ben uitgerekend 5 euro aan voeding kwijt voor de gehele oogst haha

Ik raad iedereen aan met toevoeging van co2 te kweken. Zoveel moeilijker is het niet en het loont zeker.

Groetenn

Edited by joyforgardening

osmose is het al mogelijk om artikel online te zetten ?

ik nauwelijks of nooit in growshops dus heb artikel nog steeds niet gelezen.

bvd

Kan iemand mij helpen aan een adres voor een goede timer die 28 schakelingen per 24uur kan maken .

Ik wil graag met het klokkenspel aan de gang maar kan nergens een goede timer vinden.