Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
calimero

takjes

Recommended Posts

Ik vroeg me af of jullie ooit takjes roken?

 

Ik heb gisteren namelijk bij wijze van experiment (lees: m'n wiet was op) een joint met wat takjes gerold en ik heb er toch goed van geslapen. Er wordt wel eens gezegd dat je der stekende hoofdpijn van krijgt, maar daar heb ik toch niks van gemerkt

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb wel een keer takjes gegeten, maar toen was ik dronken en werd ik wakker met takjes in me mond, heb verder niks van gemerkt, maar misschien kan je ze wel roken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takjes eten héhéhéhéh goeie stonede Shorty :lol: :lol: :P :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ook ooit al eens takjes gerookt, fijn gemale met koffiemole en dan in de joint smijte (joint zonder wiet en takjes dan dus :lol: ) en moet zegge hoofd pijn had ik niet maar was ook niet echt stoned moet ik zegge, je voelde het mischien een klein beetje maar meer niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

hem 'k ok al is gedaan bij gebrek aan wiet ma 'k had de takke nog (was redelijk wa) en heb ook geen koppijn gehad en best wel stoned geweest ervan :!: :!: :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja precies ik haal ook altijd mn takjes eruit en eet ze dan op, wel een lekekr smaakje hoor

Share this post


Link to post
Share on other sites

takjes branden in je keel en doen pijn in je kop

Share this post


Link to post
Share on other sites

in takjes zitten alle chemicaliën nog van het kweken en dat gooi je dan in je joint. nou veel plezier ermee ik koop dan nog wel een grammetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gooi die takjes altijd weg die shit ga je toch niet in je joint doen, stoned zul je er niet van worden want in takjes zit geen thc- wow

een maat van mij spaarde vroeger wel van die takjes omdat die er thee van wilde zetten- maaruh dat was volgens mij (?) ook niet echt zo'n succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze klein zijn gooi ik ze wel in een joint maar als ze te groot of dik zijn gaan ze dus wel in de vullesbak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij gaan ze er ook niet in. en als er per ongeluk wel 1 inzit. dan maakt die een gaatje in mijn vloei. klotetakken. en ze knetteren ook al hun mond kunnen ze niet houden. sommige zelf zeggen dat ze je hoofdpijn geven. weg takjes weg :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik eet ze vaak op of gebruik ze om sjek erin te stopen als stokje kan ik een beetje porren

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb thuis altijd veel takjes liggen van al de wiet die ik al gerookt heb en dan denk ik bij mij eigen wat moet ik er nou mee ik wist dat je de takjes kon eten maar dat deed ik niet ik wist dat je er thee van kon maken maar dat was voor mij iets te veel moeite en ik heb liever koffie dus toen dacht ik hoezo kan je ze niet roken dus ik ging op google en zoekte "kan je wiet takjes roken" en toen kwam ik hier op ik heb net een bluntje gerook en ik ben even stoned als ik wiet rook dus het kan ! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, ik rook ook gewoon takjes hoor. Niet in een joint, maar in een bong. Als ik een bong rook met een grote bowl, gooie ik er er een heel stronkje in, met takjes en al. Aansteker er op en gaan! Gaat prima :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...